Ff een stukje dagboek:
Vriendje en ik hebben vandaag een lang gesprek gehad. Dat er weinig verbetering in t slapen is gekomen na de osteopaat heeft er bij beide behoorlijk hard ingehakt. We moeten iets veranderen om er niet aan onder door te gaan. Ik heb hier regelmatig t advies gekregen om Ow te resetten door hem bijv ergens anders te laten logeren. Hoe stom het ook klinkt, dat willen we niet. En door veel te praten en knuffelen vandaag hebben we geprobeerd onszelf te resetten. We gaan er weer vol vertrouwen tegenaan. We hebben ook ff wat duidelijke afspraken gemaakt over wie wanneer gaat en het afwisselen van de wacht. Het wakker zijn lijstje is weg en we gaan veel makkelijker worden met drinken geven 's nachts. Maar 1 ding is voor ons het belangrijkst. We gaan het er overdag niet over hebben. Slapen beheerst nu ons leven en dat is niet goed. Samen hebben we ons een moment gegeven iedere dag om het er ff over te hebben, maar niet met anderen. Het is heel lief, maar we krijgen dagelijks sms'jes hoe het met ons gaat en of we hebben geslapen. Dit gaan we negeren. En daarom schrijf ik dit ook hier:
Ik ga aankomende week (we hebben ons eerst ff een week gegeven) niet reageren op vragen/opmerkingen van jullie over het slapen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt superlief hoe jullie met ons meeleven

en ik heb echt super veel aan jullie als steun en aan jullie adviezen. Maar ik moet nu ff voor mezelf kiezen en ik hoop dat jullie dat begrijpen.
Ik ga nog egoïstischer worden: ik ga ook niet reageren op goede en slechte nachten van jullie. Alles met slapen blokkeer ik ff. En ik hoop dat jullie weten dat ik juich voor alle goede nachten en mee baal voor alle slechte nachten. "Sorry alvast"
Ik heb overwogen om een week lang niet op t forum te komen, maar ik kan jullie helemaal niet zo lang missen. En ik lees graag over jullie superbaby's.
Ik hoop dat jullie m'n egoïstische gedrag gaan snappen (en zo nee, iedereen z'n eigen ding toch

) maar jullie zijn tof!

Dus iets heel anders ..... Wisten jullie dat we er vandaag achter kwamen dat Ow even lang is als z'n nichtje die negen maanden ouder is

En nu ga ik op de bank met wijn dichten voor SantaLo en .......
[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 20-10-2013 20:17:56 ]