SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Behalve als hij voor Nigeria speelt. Dan is hij ineens een technisch begaafde spelmaker. Die laatste wedstrijden dat ik hem daar zag in ieder gevalquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mikel is wel goed, als hij maar op eigen helft blijftIrl is dat min of meer ook zo haha
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:59 schreef Topiek het volgende:
HAHA JA ECHT LEUK MAN DIE TT HAHA XD LOL
Ja idd daar speelt hij CAM snap ook niet wat hij daar allemaal uithaalt hahaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Behalve als hij voor Nigeria speelt. Dan is hij ineens een technisch begaafde spelmaker. Die laatste wedstrijden dat ik hem daar zag in ieder geval
Mikel is de nieuwe Amokachi jonguhquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja idd daar speelt hij CAM snap ook niet wat hij daar allemaal uithaalt haha
Amokachi was supergoed in competitie manager 98quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mikel is de nieuwe Amokachi jonguh
DE BEER IS LOS.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Amokachi was supergoed in competitie manager 98
Het gaat juist over jou. Had je de lapo maar niet moeten pakken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:00 schreef Topiek het volgende:
Ik weet dat het niet over mij gaat, toch wind ik me er zo over op
Ik bedoelde eigenlijk Okocha...ik haal die steeds door elkaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Amokachi was supergoed in competitie manager 98
JayJayquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Okocha...ik haal die steeds door elkaar
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het gaat juist over jou. Had je de lapo maar niet moeten pakken.
Als die nog zou spelen, zou hij 6* skills verdienen. Wat een eindbaas was datquote:
100 accelerationquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als die nog zou spelen, zou hij 6* skills verdienen. Wat een eindbaas was dat![]()
jij met Negredo gespeeld? Dat vond ik wel de meest dodelijke spits voor cross abuse die ik tegen ben gekomen so far. Echt een beest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:06 schreef Kiid het volgende:
Speelde trouwens toen straks tegen iemand met CR7 en Neymar in de spits. Ragequit, ook zonde van al die coins
Negredo en Soldado hebben magneet op hun hoofd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jij met Negredo gespeeld? Dat vond ik wel de meest dodelijke spits voor cross abuse die ik tegen ben gekomen so far. Echt een beest.
Nee, nog niet. Zijn stats leggen het wel af tegen Gomez.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jij met Negredo gespeeld? Dat vond ik wel de meest dodelijke spits voor cross abuse die ik tegen ben gekomen so far. Echt een beest.
heldenstats heeft hij ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:18 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Best speler van mijn Brasilver team, de rest is ook allemaal pure aids. Hij is tevens de goedkoopste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |