SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Waarom welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:55 schreef rolls-reus het volgende:
Waarom doet niemand anders een topic openen?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Djeetje het volgende:
Nieuw regiment aan teams.
Wil een nieuwe maken, omdat mijn BPL niet meer goed speelt.Probeer anders een andere formatie? Wellicht dat het daar aan ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zapata, Ogbonna, Barzagli en Caceres zijn dan beter en goedkoperquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Campagnaro is wel duur
Vind het lekker spelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Probeer anders een andere formatie? Wellicht dat het daar aan ligt
Toch wel he. Met name laatstgenoemde vind ik wel tof.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zapata, Ogbonna, Barzagli en Caceres zijn dan beter en goedkoper
Juist wel..dat is wat al die kneuzen in divisies doen waardoor het een parodie op voetbal wordt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:41 schreef Djeetje het volgende:
Druk zetten met 2 man tegelijk werkt ook niet meer goed nu
Ik verwoorde het niet goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juist wel..dat is wat al die kneuzen in divisies doen waardoor het een parodie op voetbal wordt.
hoeveel gaat hij tegenwoordig voor danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Campagnaro is wel duur
Volgens mij kijk je verkeerd. Je kijkt nu naar het aantal contractkaarten in je club, niet het aantal resterende contracten van je manager.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef Diamond3d het volgende:
Wat houdt contract in bij een Manager die je in je team hebt?
Mijn manager heeft al wedstrijden lang contract 6.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Djeetje het volgende:
Nieuw regiment aan teams.
Wil een nieuwe maken, omdat mijn BPL niet meer goed speelt.Kut teamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
70k b.o. net eentje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel gaat hij tegenwoordig voor danheb er nog 1 in me club
Hm oké, van die drie teams zou ik de derde doen, maar ik vind ze alledrie niet geweldigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vind het lekker spelen.
Met mijn andere team speelt het goed en hiervoor ook met BPL
Ik kijk bij de kaart van de manager zelf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je verkeerd. Je kijkt nu naar het aantal contractkaarten in je club, niet het aantal resterende contracten van je manager.
Dit dus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik kijk bij de kaart van de manager zelf.
Jup. Echt bizarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Schijnbaar een goal bij Bayern Leverkusen geteld die via de reclameborden achter het net in ging. Dus de doellijn nooit van voren gepasseerd heeft
Scheids keurt m goed, aftrap wordt genomen en daarna komt de scheids er achter dat hij totaaaal fout zat
Hoezo wat zal jij anders doen danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hm oké, van die drie teams zou ik de derde doen, maar ik vind ze alledrie niet geweldig
Dan kan het echt niet zijn dat hij wedstrijden lang op 6 blijft staan tenzij er wat lag op de server was ofzo. Normaal gaat er gewoon 1 wedstrijd af steeds, net als bij je spelers.quote:
Hmmm vreemd. Heb al zo lang deze manager en volgens mij staat hij al die tijd al op 6 maar nu ga ik twijfelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kan het echt niet zijn dat hij wedstrijden lang op 6 blijft staan tenzij er wat lag op de server was ofzo. Normaal gaat er gewoon 1 wedstrijd af steeds, net als bij je spelers.
Heb je hem wel bij je team ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Hmmm vreemd. Heb al zo lang deze manager en volgens mij staat hij al die tijd al op 6 maar nu ga ik twijfelen.
quote:
Met een bronze bank met spelers van max 50. ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef Maver24 het volgende:
Toch appart dat ik nu met die non rare spelers wel potjes kan winnen. Wel met neymar in de spits
Je kon niet inzetten op rood bij live dinges of wel? Leek me wel een goeie betquote:
Ja kan wel, maar niet overal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kon niet inzetten op rood bij live dinges of wel? Leek me wel een goeie bet
Jinx powahquote:
Ik wil ze bijna gaan kopen voor 3k om er meer voor 4 op te kunnen zettenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Anders verkoop ik even 6 shadows op rij voor 4k..gaat goed nu met de prijzen
Xboxquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Anders verkoop ik even 6 shadows op rij voor 4k..gaat goed nu met de prijzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Kiessling wat een spits, hij kan zelfs buiten de palen scoren![]()
Duivelsgebroed dat je bentquote:
Thad misschien speel ik wel een beetje te veel FIFA ja heb nu al 173k match earnings zonder early shit en al 62 wedstrijden met voorhoofd gespeeldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:23 schreef ThadCastle het volgende:
Pjanic voor 1,8k verkopen. 1,4k winst
Dat is echt teveel hahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Thad misschien speel ik wel een beetje te veel FIFA ja heb nu al 173k match earnings zonder early shit en al 62 wedstrijden met voorhoofd gespeeld
Bij me team.. dus contract moet minder worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je hem wel bij je team ?
Of gewoon in je club
die in je leaderbords met 6 zessen staat bij tradeprofitquote:
Met voorhoofd wel ja en zijn gemiddeldes zijn ook niet super.quote:
Zie het nu jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die in je leaderbords met 6 zessen staat bij tradeprofit
Omdat ze allemaal zuigen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef FCsuarez het volgende:
waarom zijn keepers dit jaar zo goedkoop![]()
buffon maar 15K
Zo dan, was echt pijnlijk om te zien jaquote:
had over lloris geen klagen. alleen soms dan de kopballen van 8 meter waar hij als verstijfd blijft staan.quote:
Maar dat hebben ze allemaal wel. En slechte, zachte schoten over de grond tussen 8 en 16 meter van het doelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had over lloris geen klagen. alleen soms dan de kopballen van 8 meter waar hij als verstijfd blijft staan.
Er is niet echt een must have imo. Niemand steekt er echt ver bovenuit zoals bijv. een Hazard op links wel doet. Gewoon kijken wat bij je spel past (en de rol waarin hij moet spelen).quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
RW uit de BPL wie oh wie ?? zeg het maar heren. wie is de musthave.
Max 50%quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:31 schreef Diamond3d het volgende:
Die staf modifer voor contracten.. Kan je onbeperkt hoofdcoaches aannemen dat het percentage ook 100% kan worden?
Nani vind ik ook niet heel goed voor zijn statsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is niet echt een must have imo. Niemand steekt er echt ver bovenuit zoals bijv. een Hazard op links wel doet. Gewoon kijken wat bij je spel past (en de rol waarin hij moet spelen).
Je GTA moatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie had het nou ook vanmiddag dat zijn vriendenlijst leeg is op de ps3?
wiesisboos vriendloosquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik had het maar 15 min later was alles weer terugquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Had ik volgens mij laatst ook was rond 11 uur niemand online stond er niet in mijn lijst gekeken had ik.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik had het maar 15 min later was alles weer terug
hmm hopelijk komt het goed dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had ik volgens mij laatst ook was rond 11 uur niemand online stond er niet in mijn lijst gekeken had ik.
Maar nu is alles er gewoon weer
Snelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Iemand hier al met Navas gespeeld ?
Zo ja hoe is ie ?
Strength + finishingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Zo ja hoe is ie ?
Heel aanwezig voorinquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Zo ja hoe is ie ?
ga ik gewoon voor Lamelaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is niet echt een must have imo. Niemand steekt er echt ver bovenuit zoals bijv. een Hazard op links wel doet. Gewoon kijken wat bij je spel past (en de rol waarin hij moet spelen).
Ik kon Suarez ook betalen, IF Lukaku ook, Nani ook en nog wat. Heb er wel coins voor maar heb bewust niet voor hem gekozen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ha jij hebt niet eens de coins voor hem
Heerlijke voorzetten en hij scoort ook nog wel eens met het hoofd. Heerlijke spelerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Zo ja hoe is ie ?
Ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Beter dan Arnautovic ?
En hoe zijn zijn voorzetten ?
De baas heeft bij mij:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Beter dan Arnautovic ?
En hoe zijn zijn voorzetten ?
Dat is goed jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
De baas heeft bij mij:
17 games
11 goals
23 assists
Ok stoerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heerlijke voorzetten en hij scoort ook nog wel eens met het hoofd. Heerlijke speler
[ afbeelding ]
De magische grens van 20 wedstrijden op rij winnen is bereikt. Past alleen net niet op het scherm. Ik moet wel echt nog mijn teamnaam gaan veranderen
x1000.
----------- Jovetic -------- Falcaoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is goed ja
Welk team gebruik je hem ?
IF isco goed ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
----------- Jovetic -------- Falcao
-------------------- IF Isco -----------------------
Robben ------------------------ Navas
---------------------- Toure --------------------------------
IF Baines - Kompany - Luiz - Richards
---------------------- Cech ---------------------------
IF Isco, Robben en Falcao starten vanaf de bank voor chemistry redenen. Falcao heeft me in twee wedstrijden nog niet echt weten te overtuigen. Eerst had ik daar Balotelli en daarvoor IF Lewandowski
Twijfel nog of ik Navas ga neerzetten in plaats van Arnautovic.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
IF Isco, Robben en Falcao starten vanaf de bank voor chemistry redenen. Falcao heeft me in twee wedstrijden nog niet echt weten te overtuigen. Eerst had ik daar Balotelli en daarvoor IF Lewandowski
Mehhh, valt weinig op eerlijk gezegd. Hij heeft niet zoveel assists/goals, maar hij verdeelt het spel wel goed naar Robben en Navas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF isco goed ?
wil nog wel een bazig team met alleen maar IFs maken maar komt chem wise nog niet echt uit op dit moment
Neequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij zou al een gat in de lucht springen als je er 5 op rij wint, niet?
41212 lijkt echt goed te zijn dit jaar..heb daar veel moeite mee steeds. Afgelopen 2 jaar vond ik het maar een matige formatie (en waren de spelers/formaties ook duur natuurlijk). Speelde je vorig jaar ook al met die formatie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen speelde ik met 3-5-2, maar toen maakte ik ook heel erg veel gebruik van de LM/RM. Had toen ook wel een 'unieke' (mag je dat zeggen hier?) speelstijl dus niet ultra verdedigend en dan snelle spitsen. Heb nog videos om het te bewijzen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
41212 lijkt echt goed te zijn dit jaar..heb daar veel moeite mee steeds. Afgelopen 2 jaar vond ik het maar een matige formatie (en waren de spelers/formaties ook duur natuurlijk). Speelde je vorig jaar ook al met die formatie?
Moet je met je pookje wisselen van speler bij dat soort momenten. Ben ik gaan oefenen en scheelt echt een hele hoop frustratie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:55 schreef MolFan het volgende:
Meest irritante is de ''glitch'' (als je van een glitch kan spreken) dat je bij steekballen door de lucht de verdediger wil selecteren en de computer automatisch de andere verdediger selecteertOf bij corners dat hij de verkeerde select
Fernandinho is wel een heel verschil van Toure. Fernandinho is niet zo sterk en relatief klein. Als je het geld hebt zou ik Toure kiezen. Maar als je gewoon een BPL team hebt dan kan je net zo goed voor Fellaini kiezen eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:51 schreef FCsuarez het volgende:
Trouwens de moeite om Toure te nemen in plaats van Fernandinho ?
scheelt nog al een berg coins namelijk
Doe niet anders, altijd pookje maar de computer selecteert steeds de verkeerde CB zeg maarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moet je met je pookje wisselen van speler bij dat soort momenten. Ben ik gaan oefenen en scheelt echt een hele hoop frustratie.
O, bij mij gaat ie dan naar degene die ik probeer te selecteren als ik goed mik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Doe niet anders, altijd pookje maar de computer selecteert steeds de verkeerde CB zeg maarFucking irritant.
FUT op de PCquote:
Waarschijnlijk heeft hij nu 2 mil binnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij nu 2 mil binnen.Nee moet FIFA opnieuw installeren, volgens mij bugged de webappSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk ongeveer 300k ofzo
Mijne ook niet meer hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
amerikaanse netflix op ps3, alleen laadt hij nu m'n vriendenlijst niet meer. hmmm
Welke DNS gebruik jij dan want die van mij werkt niet meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
amerikaanse netflix op ps3, alleen laadt hij nu m'n vriendenlijst niet meer. hmmm
Misschien Roy z'n mam wel op de Wallen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben morgen bijna de hele dag in Amsterdam.. misschien kom ik wel iemand van dit topic tegen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien Roy z'n mam wel op de Wallen.
whehehequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien Roy z'n mam wel op de Wallen.
Je bedoelt dat je een tegenstander treft die er niks van bakt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:11 schreef Djeetje het volgende:
Hunter gezet op Jovetic en hij scoort er nu op los
*verandertquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:11 schreef Fuszy het volgende:
http://www.easports.com/n(...)2014/video/174338975
Door deze goal verlies ik. Die gozer kopt de bal op het hoofd van Luiz waardoor hij van richting veranderd
Hee ik weet waar je zoontje woont hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een tegenstander treft die er niks van bakt?
Niet fokken met kleine kinderen dre.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hee ik weet waar je zoontje woont he
Sorryquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet fokken met kleine kinderen dre.
Zelfde voor bejaarde. Van die mensen die bij bejaarde inbreken en ze dan ook nog mishandelenquote:
Welke kut kabouter?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat doet die kabouter daar in het midden?
En dan zijn de laatste 2 voorvochtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
Over een tijd zit ik in dit topic met kleine Klapz en POTS JR
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan zijn de laatste 2 voorvocht
Als fok dan nog bestaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
Over een tijd zit ik in dit topic met kleine Klapz en POTS JR
quote:
Jawel, zie first page maar.quote:
Je haalt vast Fellaini en Luiz door elkaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Dit spel![]()
Komt een corner van de tegenstander die hij met David Luiz in de handen van mijn keeper kopt. Na die kopbal blijft Luiz geblesseerd liggen. Ik gooi met mijn keeper de bal uit naar mijn rechter winger en geef een steekpass op mijn spits waarna David Luiz er opeens weer staat.
Nee echt nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je haalt vast Fellaini en Luiz door elkaar
Pics or it didnt happen.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:42 schreef DuTank het volgende:
Leuk weekendje weg hoor, iedereen slaapt al.. Wel mijn vriendin nog even wat inwendige stokslagen gegeven, maar nu nog even Candy Crushen tot ik moe word. Ik had de Xbox mee moeten nemen... Alleen had ik dan niet online gekund.
quote:
Nee, hij vertelt het alleen aan mij. Toefjes en ik hebben een speciale band.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
mag ik hem weten voor de xbox? ^^
Ja. Morgen mag ik weer. Zenuwachtigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, hij vertelt het alleen aan mij. Toefjes en ik hebben een speciale band.
Bij Centerparcs trekken ze de stekker van het internet al om half 12 eruit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:42 schreef DuTank het volgende:
Leuk weekendje weg hoor, iedereen slaapt al.. Wel mijn vriendin nog even wat inwendige stokslagen gegeven, maar nu nog even Candy Crushen tot ik moe word. Ik had de Xbox mee moeten nemen... Alleen had ik dan niet online gekund.
half 1quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij Centerparcs trekken ze de stekker van het internet al om half 12 eruit?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:42 schreef DuTank het volgende:
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
Vandaar trouwens nieuwe schoenen gekocht.
Voor diegene die het wat interesseert
Ik de 26e. Weet alleen nog niet watquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Morgen mag ik weer. Zenuwachtig
Nja, ik lag dus al op bed. Misschien wel een idee voor morgenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ga gezellig even het cafe in op het park.
Die is meestal wel open tot 00:00
quote:
Ik ben nog zwaar in dubio. Beetje wat ik het afgelopen weekend heb gedaan. Met een aanvullingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik de 26e. Weet alleen nog niet wat
[..]
Nja, ik lag dus al op bed. Misschien wel een idee voor morgen
Snel aankleden daarheen rennen en een meter bier opdrinken in 5 minuten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik de 26e. Weet alleen nog niet wat
[..]
Nja, ik lag dus al op bed. Misschien wel een idee voor morgen
Zou ik wel doen. Ik denk dat ik de 99 pace ga aantikken de 26equote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben nog zwaar in dubio. Beetje wat ik het afgelopen weekend heb gedaan. Met een aanvulling
je bent gewoon slechtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme slechte gemiddeldes
Toe maar, helemaal geschoeid voor een koude winterquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan een lager model. Zitten echt fijn
Tantoe sexy.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan een lager model. Zitten echt fijn
Ik weet dat je nog steeds boos bent van die keer dat ik van je won met GTA nadat jij me al 2x van de baan had gebeuktquote:
Kom dadelijk GTA dan en op Skype.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik weet dat je nog steeds boos bent van die keer dat ik van je won met GTA nadat jij me al 2x van de baan had gebeukt
Ik ga voor 80 pace en een hogere agilityquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Ik denk dat ik de 99 pace ga aantikken de 26e
Ja nu moet ik nog een winterjasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toe maar, helemaal geschoeid voor een koude winter
#JBGSquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:52 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme slechte gemiddeldes
Hij is sowieso al boos.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik weet dat je nog steeds boos bent van die keer dat ik van je won met GTA nadat jij me al 2x van de baan had gebeukt
wij gaan zondag een potje tegen elkaar ok? xbox?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:50 schreef Djeetje het volgende:
Het is dat ik moet stoppen en morgen moet voetballen anders was ik net zo lang door gegaan tot dat ik die tering divisie 3 won
Gelukkig heb ik wel mijn laatste wedstrijd gewonnen nu kan ik tenmiste slapen
Voorhoofd hequote:
Ik doe niet aan een xdoos.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:57 schreef Pino0 het volgende:
[..]
wij gaan zondag een potje tegen elkaar ok? xbox?
Had eerst een xbox, daarna ps3 en nu weer xbox. xbox 4 life <3quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan een xdoos.
Alleen aan PS
Aanspelen en overal doorheen walsen johquote:
Ik heb nog maar 26Kquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aanspelen en overal doorheen walsen joh
En op Xbox 30k ofzo, dat is niet heel duur toch?
PACEWHORE ALERT!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tello is best een goede speler in FIFA
Ik heb vucinic oid, is underdog van balotelli en daarom vind ik het leuker om met hem te spelen. samen met di natale en hamsik als cf = 20 potjes gespeeld 3 verlorenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aanspelen en overal doorheen walsen joh
En op Xbox 30k ofzo, dat is niet heel duur toch?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 26K![]()
Maar eerst tijd voor amusement![]()
[ afbeelding ]
Gewoon spelen wingers #9atb en eto'o voorinquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voorhoofd he
Scoor niet heel veel met mijn wingers
En geef ook niet veel assists
Wie is dat? Linkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 26K![]()
[ afbeelding ]
Oke, dan wel.. Ik heb mijn Bundesliga team bijna terug verdiend. Die kostte me toch weer zo'n 60k ofzo...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 26K![]()
[ afbeelding ]
Benteke is ook een baasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:02 schreef ThadCastle het volgende:
Eerste potje 442(2) 6-1. Benteke perfect hattrick en daarna nog een 4de goalJarvis 4 assists
Toefjes gaat de puddingbuks doorladen, oude viespeukquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 26K![]()
[ afbeelding ]
Ik moet nog kijken hoor. Heb alleen dat plaatje gezien en besloten dat zij het snoepje van de avond wordt. link volgt!quote:
wefutquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die site ook alweer dat je je team kan showen?
wefut.comquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die site ook alweer dat je je team kan showen?
Dan futheadquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ah fuck it. Die site doet raar.
Dan futhead.comquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Raar?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Je doet al die handelingen op de console. Op de webapp kan dit wel in een keer en kun je ook gewoon handelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:14 schreef Downstar het volgende:
Ligt het aan mij of kun je verlopen (gewonnen) kandidaten niet allemaal in 1 keer selecteren en naar club sturen bijv?
Ik moet nu 1 voor 1 selecteren, dan kom ik in het menu met wat ik er mee wil doen
transferlijst, naar club sturen etc..
Dan stuur ik hem daar naar club, vervolgens weer terug naar transfer kandidaten, weer 1 selecteren etc..
heb een antaal contracten gekocht, toch kut als het steeds zo moet..
of doe ik nou wat fout :$?
Moet je dat willen dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet meteen koppelen aan mijn account die ik in FIFA heb ofzo.
Kloten dat het alleen in de web app kan, onnodig veel tijd kost dit zegquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je doet al die handelingen op de console. Op de webapp kan dit wel in een keer en kun je ook gewoon handelen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Via je console kan het ook hoor ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
Kloten dat het alleen in de web app kan, onnodig veel tijd kost dit zeg
hahahaha dat doe ik heel vaak hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen zin om alles weer handmatig te doen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is alleen bij pakjes, maar niet als je alles via de transfer wint via open bid.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Via je console kan het ook hoor ?
Dacht de ena onderste als je op vierkantje druk bij de PS3
O ja via buy now kan het wel namelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee dat is alleen bij pakjes, maar niet als je alles via de transfer wint via open bid.
Daar gaat je reputatie alweerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik voel me echt volslagen debiel nu.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee dat is alleen bij pakjes, maar niet als je alles via de transfer wint via open bid.
klopt bij buy now en packs kan het inderdaad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O ja via buy now kan het wel namelijk
Je inlog gegevens waar dan ook achter laten is, diplomatiek gezegd, niet heel erg verstandigquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik voel me echt volslagen debiel nu.
Wat heb ik gedaan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je inlog gegevens waar dan ook achter laten is, diplomatiek gezegd, niet heel erg verstandig
Alleen om het team te showen ja. Niet om iets te veranderenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je wilde toch dat wefut koppelt met je FUT account?
Maar als je je inloggegevens op zulke sites gaat gebruiken weet je niet wat ze ermee doen. Zo werken de meeste scamsites. En dan ben je alles kwijt wat er op je account staat. Bij jou wellicht nog niet veel, maar bij anderen wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen om het team te showen ja. Niet om iets te veranderen
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen om het team te showen ja. Niet om iets te veranderen
Ooh dan ben ik fucked.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar als je je inloggegevens op zulke sites gaat gebruiken weet je niet wat ze ermee doen. Zo werken de meeste scamsites. En dan ben je alles kwijt wat er op je account staat. Bij jou wellicht nog niet veel, maar bij anderen wel.
Als je het alleen op wefut hebt gedaan is er niks aan de handquote:
Niet dat er bij mij veel valt te halen. Ik heb nu maar 300 coins ofzo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als je het alleen op wefut hebt gedaan is er niks aan de hand
Qua uiterlijk inderdaad wel, maar wat een verschrikkelijk accent/stemgeluidquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:31 schreef Grandesco het volgende:
Damn, die kantine heldin van vandaag bij VI zou ik zo hard geven, maar het lijkt erop dat ze pot is.
picsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:31 schreef Grandesco het volgende:
Damn, die kantine heldin van vandaag bij VI zou ik zo hard geven, maar het lijkt erop dat ze pot is.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie wilt mijn team even goedzetten voor op de PS3:
mrvantrapz@hotmail.nl
Punanil0ver25
geheime antwoord:
Punani
Had Falcao dan 0,12 goals in 5 wedstrijden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:48 schreef Kiid het volgende:
Gomez 5 wedstrijden, 12 goals. 100x beter dan Falcao
Hij had 0 in 3, dat was genoeg voor mij om hem te verkopen. Zeker als je in die 3 wedstrijden 14 doelpunten maaktquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had Falcao dan 0,12 goals in 5 wedstrijden?
Ik kom zo wel even als mijn vriendenlijst het weer doet.quote:
maar dan functioneert hij misschien wel heel goed in een andere rol dan goalgetter? Als ik een team heb dat 10 keer met 2-0 wint, zal ik nooit uitblinkers hebben qua goals, maar laat ik het wel lekker staanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij had 0 in 3, dat was genoeg voor mij om hem te verkopen. Zeker als je in die 3 wedstrijden 13 doelpunten maakt
Misschien was hij wel keihard aan het Kuyten en maakte hij de rest beterquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij had 0 in 3, dat was genoeg voor mij om hem te verkopen. Zeker als je in die 3 wedstrijden 13 doelpunten maakt
Ga je een negertje maken met blond haar?quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga je een negertje maken met blond haar?
Vervang een van je Belgen voor een 11e nationaliteit. Omdat het kanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had de laatste nog gekopieerd staan
Hmmquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vervang een van je Belgen voor een 11e nationaliteit. Omdat het kan
Je hebt al een Braziliaan.quote:
Nee want dan heb je 2 Brazilianenquote:
Hij liep te ouwehoeren op het middenveldquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien was hij wel keihard aan het Kuyten en maakte hij de rest beter
In het begin vond ik Yaya niet zo goed, maar ben hem wel steeds beter gaan vinden. Vooral zijn passing en kracht al vind ik zijn wendbaarheid nog wel irritant slecht.quote:
Essien, Tiote of Mikel kan ook. Of schijt hebben aan mijn autistische trekjesquote:
TOTS Fellaini voor 100k? Huh?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
In het begin vond ik Yaya niet zo goed, maar ben hem wel steeds beter gaan vinden. Vooral zijn passing en kracht al vind ik zijn wendbaarheid nog wel irritant slecht.
Ik weet niet hoeveel hij nu kost, maar ik betaalde rond de 100k. Wel een fors prijskaartje, daar had je vorig jaar TOTS Fellaini voor
Essien ja schattig zo'n dreumes..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Essien, Tiote of Mikel kan ook. Of schijt hebben aan mijn autistische trekjes
Zwarte markt.quote:
Dat kan ook jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Essien, Tiote of Mikel kan ook. Of schijt hebben aan mijn autistische trekjes
Leroy Fer danquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Essien ja schattig zo'n dreumes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |