SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Waarom welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:55 schreef rolls-reus het volgende:
Waarom doet niemand anders een topic openen?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Djeetje het volgende:
Nieuw regiment aan teams.
Wil een nieuwe maken, omdat mijn BPL niet meer goed speelt.Probeer anders een andere formatie? Wellicht dat het daar aan ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zapata, Ogbonna, Barzagli en Caceres zijn dan beter en goedkoperquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Campagnaro is wel duur
Vind het lekker spelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Probeer anders een andere formatie? Wellicht dat het daar aan ligt
Toch wel he. Met name laatstgenoemde vind ik wel tof.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zapata, Ogbonna, Barzagli en Caceres zijn dan beter en goedkoper
Juist wel..dat is wat al die kneuzen in divisies doen waardoor het een parodie op voetbal wordt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:41 schreef Djeetje het volgende:
Druk zetten met 2 man tegelijk werkt ook niet meer goed nu
Ik verwoorde het niet goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juist wel..dat is wat al die kneuzen in divisies doen waardoor het een parodie op voetbal wordt.
hoeveel gaat hij tegenwoordig voor danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Campagnaro is wel duur
Volgens mij kijk je verkeerd. Je kijkt nu naar het aantal contractkaarten in je club, niet het aantal resterende contracten van je manager.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef Diamond3d het volgende:
Wat houdt contract in bij een Manager die je in je team hebt?
Mijn manager heeft al wedstrijden lang contract 6.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Djeetje het volgende:
Nieuw regiment aan teams.
Wil een nieuwe maken, omdat mijn BPL niet meer goed speelt.Kut teamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
70k b.o. net eentje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel gaat hij tegenwoordig voor danheb er nog 1 in me club
Hm oké, van die drie teams zou ik de derde doen, maar ik vind ze alledrie niet geweldigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vind het lekker spelen.
Met mijn andere team speelt het goed en hiervoor ook met BPL
Ik kijk bij de kaart van de manager zelf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je verkeerd. Je kijkt nu naar het aantal contractkaarten in je club, niet het aantal resterende contracten van je manager.
Dit dus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik kijk bij de kaart van de manager zelf.
Jup. Echt bizarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Schijnbaar een goal bij Bayern Leverkusen geteld die via de reclameborden achter het net in ging. Dus de doellijn nooit van voren gepasseerd heeft
Scheids keurt m goed, aftrap wordt genomen en daarna komt de scheids er achter dat hij totaaaal fout zat
Hoezo wat zal jij anders doen danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hm oké, van die drie teams zou ik de derde doen, maar ik vind ze alledrie niet geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |