Kan ie niet meer, toen ie jatten kon heeft ie het meteen gedaanquote:

Dit. Die ander stond maar met geknepen ogen.quote:

Trijntje ziet er nu wel weer totaal anders uit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Het is alsof Trijntje net voor de opnames nog wat aan haar achterhoofd krabde waardoor haar pruik te ver naar voren schoof en ze geen tijd meer had om het recht te zetten.

ja.. ik zou maar snel naar een stille donkere hoek gaan zodat je niemand kan zien en daar eens nadenken over de muziek die je luistertquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Moet ik me nou schamen?

JA!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef iBenny het volgende:
Ik ben de enige die blij is dat ze door is?

Wat ben je toch ook een Dominatrix Der Muziek, Stickert.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja.. ik zou maar snel naar een stille donkere hoek gaan zodat je niemand kan zien en daar eens nadenken over de muziek die je luistert

Ja maar, het was heel vaak op de radio? Kan ik toch niks aan doen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja.. ik zou maar snel naar een stille donkere hoek gaan zodat je niemand kan zien en daar eens nadenken over de muziek die je luistert

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |