Ja ik heb dat ook gedaan, ik werd getrouwd verliefd op een veel jongere meisje, dag huwelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
volgens mij zijn er heel wat mannen die steeds de vrouw inruilen voor een jongere versie.
Maar goed die eindigen dan ook steeds in ongelukkige huwelijken.
Het is niet makkelijk om die ene partner te vinden waar je voor het totaal plaatje gaat.
Zijn genoeg jonge vrouwen die waar jij van houdt ook tof vindenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:17 schreef Idioos het volgende:
We konden eigenlijk nergens goed over praten, niet over werk, ik heb een goede baan, zij is kapster (niet rot bedoeld) TV keek ze het liefst naar dat programma over die Barbie en dat soort programma's, ik naar documentaires, zij wilde feesten op grote festivals, ik aan de bar hangen...ja noem maar op, ik voelde me soms ook echt oud bij haar.
Dat is een rare aanname, toch? Waarom zouden dat soort vrouwen niet met een ouder iemand willen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zijn genoeg jonge vrouwen die waar jij van houdt ook tof vinden
Al zie je die minder vaak met een oudere man
Omdat die geestelijk wat verder ontwikkeld zijn en zien dat 16 jaar verschil uiteindelijk problemen gaat opleveren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:20 schreef Idioos het volgende:
[..]
Dat is een rare aanname, toch? Waarom zouden dat soort vrouwen niet met een ouder iemand willen?
Mijn beeld is misschien niet zo heel goed want ik zie alleen de jonge mensen. En daar zijn het meestal de (niet lullig bedoelt) wat dommere vrouwen die al met een oudere man gaan omdat ervaring/geld/oe kijk mij ik kan een oudere man scoren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:20 schreef Idioos het volgende:
[..]
Dat is een rare aanname, toch? Waarom zouden dat soort vrouwen niet met een ouder iemand willen?
Nou dat gevoel had ik vooral zelf, zij had daar geen last van, ik zat zelf vaak de jaren verder te tellen om me voor te stellen hoe het dan zou zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:23 schreef davako het volgende:
[..]
Omdat die geestelijk wat verder ontwikkeld zijn en zien dat 16 jaar verschil uiteindelijk problemen gaat opleveren?
Daar doel ik inderdaad ook op. Natuurlijk heb je afwijkende gevallen maar het gros ziet een "oudere" man niet zitten in het grotere plaatje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Mijn beeld is misschien niet zo heel goed want ik zie alleen de jonge mensen. En daar zijn het meestal de (niet lullig bedoelt) wat dommere vrouwen die al met een oudere man gaan omdat ervaring/geld/oe kijk mij ik kan een oudere man scoren.
Langdurige relaties, het liefst zou ik oud worden met mijn droomvrouwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:32 schreef trovey het volgende:
Ga je voor kortdurende relaties of voor een langdurige relatie, die jonge vrouwen gaan ook ouder worden hè.Als je alleen uitgaat van de houdbaarheid van het lichaam kun je een langdurige relatie wel vergeten want je houdt de tijd nou eenmaal niet tegen.
Dan heb je toch een probleem als je eis is dat ze jong en strak is. Hoe zeer je ook sport, de tijd gaat zijn tol eisen, doe je niets aan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:47 schreef Idioos het volgende:
[..]
Langdurige relaties, het liefst zou ik oud worden met mijn droomvrouw
Vast, maar zij was dan ook een dom meisje. Je probleem is niet jonge meisjes, maar domme meisjes. Echt niet alle vrouwen in de 20 kijken naar rommel op TV hoor. Maar inderdaad, de wat slimmere zullen minder snel voor een oude man vallen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:24 schreef Idioos het volgende:
[..]
Nou dat gevoel had ik vooral zelf, zij had daar geen last van, ik zat zelf vaak de jaren verder te tellen om me voor te stellen hoe het dan zou zijn.
Onzin,ik denk zelfs dat het andersom isquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vast, maar zij was dan ook een dom meisje. Je probleem is niet jonge meisjes, maar domme meisjes. Echt niet alle vrouwen in de 20 kijken naar rommel op TV hoor. Maar inderdaad, de wat slimmere zullen minder snel voor een oude man vallen.
Nope. Misschien vallen slimme meiden wel op iets oudere mannen, maar niet op 20 jaar oudere mannen. Dat is (gemiddeld genomen) echt voor de domme blondjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef Idioos het volgende:
[..]
Onzin,ik denk zelfs dat het andersom is
Jij bent 20 tot 30 jaar oud? Hoe moet ik dat zien, je leeftijd beslaat 10 jaren?quote:
Dit, precies...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:17 schreef DS4 het volgende:
Er zijn zat vrouwen van 35+ die er fantastisch uitzien en ook veel te melden hebben.
Kennelijk zoeken die meer dan TS te bieden heeft.
Wat sneu voor TS...
Je vind het idee dat je bij jongens van 20-30 jaar hebt oninteressant. Je generaliserende waanidee heeft echter niets met die werkelijke jongens te maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:21 schreef Lunaste het volgende:
blij dat oudere op jonger vallen, want ik vind jongens van mijn leeftijd (20-30) echt oninteressant
Probleem is tamelijk simpel. Vrouwen tussen de 18 en de 25 zijn seksueel het aantrekkelijkst voor mannen. Dat is wetenschappelijk bewezen, en dat heeft de "natuur" zo bedacht omdat het ook de natuurlijke leeftijd is om kinderen te maken - hoe verder je als man uit die leeftijdscategorie verwijderd raakt hoe vaker het zal gebeuren dat je aangetrokken tot vrouwen die eigenlijk toch wel een beetje erg jong zijn. Je ziet het ook aan gescheiden mannen, die hertrouwen vrijwel altijd met een fors jongere vrouw.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:12 schreef Idioos het volgende:
Nee ik ben inmiddels zelf 43, mijn ex is 27 jaar oud.
Beter gezegd, die vallen niet op oudere mannen die alleen voor een "barbiepopje" gaan, uiterlijke schijn dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nope. Misschien vallen slimme meiden wel op iets oudere mannen, maar niet op 20 jaar oudere mannen. Dat is (gemiddeld genomen) echt voor de domme blondjes.
Dit is onzin, die leeftijden liggen lager.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:12 schreef jaha het volgende:
[..]
Probleem is tamelijk simpel. Vrouwen tussen de 18 en de 25 zijn seksueel het aantrekkelijkst voor mannen. Dat is wetenschappelijk bewezen, en dat heeft de "natuur" zo bedacht omdat het ook de natuurlijke leeftijd is om kinderen te maken - hoe verder je als man uit die leeftijdscategorie verwijderd raakt hoe vaker het zal gebeuren dat je aangetrokken tot vrouwen die eigenlijk toch wel een beetje erg jong zijn. Je ziet het ook aan gescheiden mannen, die hertrouwen vrijwel altijd met een fors jongere vrouw.
Ergens is dat wel een beetje dom want vrouwen zijn seksueel het actiefste tussen de 35 en 45 jaar..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:12 schreef jaha het volgende:
Vrouwen tussen de 18 en de 25 zijn seksueel het aantrekkelijkst voor mannen
Want als je niet van een JONG voor de mods iel dun lichaam houd, ben je een feeder?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:42 schreef Apotheose het volgende:
Genoeg mannen die feeders zijn en niet zitten te wachten op een mooi strak lichaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Snowballed op 19-10-2013 18:55:01 ]One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Want als je niet van een JONG voor de mods iel dun lichaam houd, ben je een feeder?nee ik noem een VOORBEELD dat smaken verschillen. De een houdt van jong, de ander van ouder. De een vindt slank lekker en de ander heeft liever wat meer vast. .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Zet er dan ff "bijv" voor of achter...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee ik noem een VOORBEELD dat smaken verschillen. De een houdt van jong, de ander van ouder. De een vindt slank lekker en de ander heeft liever wat meer vast. .
lol, 24quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:54 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Jij bent 20 tot 30 jaar oud? Hoe moet ik dat zien, je leeftijd beslaat 10 jaren?
Ik heb een oude zielquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, jij bent vast wel heel boeiend..
En niet altijd heb je die keuze. Ik zelf ben ook zoals ik het noem "belegen"en heb een jonge vriendin.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:10 schreef Idioos het volgende:[knip...]
Daarom zou ik eigenlijk iemand van mijn eigen leeftijd moeten zoeken om een leuke relatie mee te beginnen.
Je hebt ook vrouwen op leeftijd die er nog verdomd goed uitzien alleen die zie je zelden in het uitgaansleven. Wel bij exposities of theater evenementen. Maar gewoon in de welbekende bars of lounge cubs zul je ze niet aantreffen.. E.e.a. heeft ook te maken met het feit dat heel veel vrouwen wanneer ze op leeftijd zijn de boel maar laten "waaien" zoals ik het noem, en weinig aan hun algemene verzorging doen.quote:En daar heb ik mijn probleem want ik vind de vrouwen van mijn leeftijd bijna allemaal lelijk en uitgezakt, ik heb veel liever een jonge knappe meid in bed.
Iemand die dit probleem snapt of zelf ook heeft?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En niet altijd heb je die keuze. Ik zelf ben ook zoals ik het noem "belegen"en heb een jonge vriendin.
Mooie is dat wij wel de balans hebben weten te vinden ondanks het grote leeftijdsverschil gewoon omdat wij focussen op wat ons bindt en niet wat ons scheidt.
zulke vrouwen snap ik niet... Je wilt er toch, juist als de tand des tijds toeslaat, er goed uit blijven zien?quote:dat heel veel vrouwen wanneer ze op leeftijd zijn de boel maar laten "waaien" zoals ik het noem, en weinig aan hun algemene verzorging doen.
Zo groot is dat leeftijdsverschil toch ook niet. Het is naar mijn idee wel nog dezelfde generatiequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik had dus dit weekend seks met een meid van 18...dacht ahh dat wordt vet geil enzo. En het was leuk maar achteraf denk ik dat het meer je fantasie is dan dat er nou echt iets zo anders is.
Ik bedoel het was echt niet strakker/beter oid dan bij een meid van 24 bijv. Tis stiekem ergens wel een geile gedachte maar fysiek/qua gevoel is het nog niet eens zoveel anders vond ik.
Ik ben geen 24quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:14 schreef louise_123 het volgende:
[..]
Zo groot is dat leeftijdsverschil toch ook niet. Het is naar mijn idee wel nog dezelfde generatie
Jong vind ik als je zelf 40 bent en je doet het met iemand van 20
Oh omdat je zei dat het niet veel scheelt met iemand van 24, dan ga ik er vanuit dat je ook rond die leeftijd zit. Hoe oud ben je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |