Werd eens tijd, wilde je bijna kicken uit de crew.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:45 schreef Muto het volgende:
Trouwens net eindelijk een headset besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik wel, maar kan hem toch niet joinen anders vraag ik dat toch niet. Jonge jonge...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Start > Online > Crew > Painore > Join
n00b
Waarom kun je niet joinen danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:55 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar kan hem toch niet joinen anders vraag ik dat toch niet. Jonge jonge...
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:57 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker omdat ik illegaal ben hier in Nederland?
Is van een klasgenoot, joinde (paar weken geleden) uit beleefdheid ;pquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
is het dan niet leuk in de ExpendablesCREW ?
Om de een of andere reden ging dat niet bij jou, zal nog een keer proberen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja
En omdat je me zou promoveren in de crew maar ben nog steeds representative![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou geen roemenen in je crew doen die jatten al je banksaldo.
Ja paar nederlandse random jongens wilde me neerhalen met een jet, dus probeerde er zelf ook een te pakken hahah, maar ik heb twee (perongeluk) teamkills op mn naam staan, blijkbaar meer maar dat waren wss pogingen om mij eruit te krijgen (wat dus gelukt is)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:40 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik zag je al in de helicopter met een bounty en vreemd genoeg zonder kleurtje van de crew.. Hoe komt t
Ben er rond 21:30quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:08 schreef kamikazebanaan het volgende:
iedere faggot met een faggio join painore
Graag, zal me best doen, is nooit m'n bedoeling geweest om expres crew te killenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Zolang je geen crew gaat killen in freeroam bent mag je van mij blijven hoor
Ben niet rijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:23 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Neem dan bulletproof tires tjappie
Aight.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Join painore invites komt zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |