SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Profile > My Mediaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:46 schreef Johnbon het volgende:
Waar kan ik via http://www.easports.com/fifa/football-club me geüploade filmpje terug vinden? Maak net een zieke 5-4 winnende in de 90e minuut!
we gaan hem pricefixen naar 4.5Kquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:49 schreef Fuszy het volgende:
Doen jullie ook de hunter kaarten listen?
Ik heb er al 300 opgezet voor 1000 coins.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:49 schreef Fuszy het volgende:
Doen jullie ook de hunter kaarten listen?
Ik postte het vorige week al dat ze soms verkopen (voor 4.5k dan bij mij) en kreeg er alleen maar haat en dagenlange bijdehante opmerkingen voorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over Hedge is ook ps zei hij daarstraks. Daar kreeg ik het idee vandaan. Kom net weer online en zie dat ik er een verkocht heb
quote:
easy profitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb er al 300 opgezet voor 1000 coins.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik postte het vorige week al dat ze soms verkopen (voor 4.5k dan bij mij) en kreeg er alleen maar haat en dagenlange bijdehante opmerkingen voor
Ik was het nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik postte het vorige week al dat ze soms verkopen (voor 4.5k dan bij mij) en kreeg er alleen maar haat en dagenlange bijdehante opmerkingen voor
Jij bent een hypocriet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iedereen hier is een vieze hypocriet.
Dat klopt.quote:
Alleen van Toefjes toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jammer dat jij zo kutslecht bent in afmakenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
Jammer dat Mandzukic niet goed kan afmaken
quicksell en lewa kopen man.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
Jammer dat Mandzukic niet goed kan afmaken
Ik ook niet maar Groningen speelt zondag weer (tegen PSV)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef _NZT_ het volgende:
Waar de fuck is Lindgren eigenlijk? Al een poosje niet meer gezien
Gister zei hij dat ie niet zo onder de indruk was van het niveau hier. [Vrije interpretatie]quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef _NZT_ het volgende:
Waar de fuck is Lindgren eigenlijk? Al een poosje niet meer gezien
Hij mag niet ook weggaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gister zei hij dat ie niet zo onder de indruk was van het niveau hier. [Vrije interpretatie]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |