Met wat voor doel plaats je anders foto's op een site als DN?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Ja, want het plaatsen van je eigen foto op een profiel staat direct gelijk aan exhibitionist zijn
Leuke reacties krijgen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Met wat voor doel plaats je anders foto's op een site als DN?
Sowieso hoef je er niet met je blote reet op, ook al staat de N in DN voor nudequote:
Nee. Want het dient sexueel opwindend te zijn voor je. Zie definitie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat is dan toch een vorm van exhibitionisme? egostrelend..
Dan is alles wat je in het openbaar doet een vorm van exhibitionisme en heeft het geen zin om vraagtekens te plaatsen bij deze specifieke situatie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat is dan toch een vorm van exhibitionisme? egostrelend..
Dus (naakt)foto's plaatsen op een homo-profielensite om met gelijkgestemden in contact te komen is gelijk aan gekleed over straat naar de supermarkt lopen? Ik zie dat toch anders.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan is alles wat je in het openbaar doet een vorm van exhibitionisme en heeft het geen zin om vraagtekens te plaatsen bij deze specifieke situatie.
Daar hadden we het niet over. We hadden het over leuke reacties, egostrelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus (naakt)foto's plaatsen op een homo-profielensite om met gelijkgestemden in contact te komen is gelijk aan gekleed over straat naar de supermarkt lopen? Ik zie dat toch anders.
Je past bij je avatar, gezien je gedraai.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus (naakt)foto's plaatsen op een homo-profielensite om met gelijkgestemden in contact te komen is gelijk aan gekleed over straat naar de supermarkt lopen? Ik zie dat toch anders.
Maar wel op DN.. in een relatie. Kijkend naar naakte kerels. Van wie je graag complimentjes krijgt..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar hadden we het niet over. We hadden het over leuke reacties, egostrelen.
En egostrelen leuk vinden is geen exhibitionisme, tenzij je er ook seksueel van opgewonden raakt. Maar dat terzijde, dat ligt aan de verkeerde woordkeus van Peter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar hadden we het niet over. We hadden het over leuke reacties, egostrelen.
Wat maakt die relatie hierin uit? Is een oprechte vraag hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar wel op DN.. in een relatie. Kijkend naar naakte kerels. Van wie je graag complimentjes krijgt..
Een ieder vindt het leuk om complimentjes te krijgen. Maar daar heb je DN toch niet voor nodig?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En egostrelen leuk vinden is geen exhibitionisme, tenzij je er ook seksueel van opgewonden raakt. Maar dat terzijde, dat ligt aan de verkeerde woordkeus van Peter.
Ik ben van mening dat je, in een relatie, je geen seksuele interactie hebt met anderen. Tenminste in een monogame relatie. Daar valt voor mij ook cyberseks / gewaagde foto's op DN zetten bij..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat maakt die relatie hierin uit? Is een oprechte vraag hoor![]()
Zie jij dit bv dan al als vreemdgaan, op een bepaalde manier?
Al kan ik hier volgens jou natuurlijk niet over oordelen aangezien ik alleen maar fuckbuddies heb.
Is wellicht ook totaal niet van belang als je al een relatie hebtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Een ieder vindt het leuk om complimentjes te krijgen. Maar daar heb je DN toch niet voor nodig?
Daar weet je nooit of iemand serieus is of alleen maar iets anders van je wil..
Ik zeg niet dat dat vreemd is. Ik zie het gewoonweg anders, dus in dat opzicht vind ik het persoonlijk vreemd ja.quote:[..]
Ik ben van mening dat je, in een relatie, je geen seksuele interactie hebt met anderen. Tenminste in een monogame relatie. Daar valt voor mij ook cyberseks / gewaagde foto's op DN zetten bij..
Is dat dan vreemd? dat ik dat zo zie?
Net alsof mensen in een relatie geen complimentjes van anderen wellenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is wellicht ook totaal niet van belang als je al een relatie hebt
Ik neem maar gelijk aan dat als je foto's op DN plaatst, dat dat geen brave klassenfoto's van de basisschool zijn. Dat is niet mijn associatie met DNquote:[..]
Ik zeg niet dat dat vreemd is. Ik zie het gewoonweg anders, dus in dat opzicht vind ik het persoonlijk vreemd ja.
Plus dat jij meteen gewaagde foto's noemt en cyberseks, wat toch echt wel een stap verder is dan een foto van jezelf op een site (ook al is het DN). Ik vind dat persoonlijk nog best binnen de monogamie vallen.
Je snapt me niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Net alsof mensen in een relatie geen complimentjes van anderen wellen. als een vrouwelijke collega naar de kapper is geweest en in complimenteer haar daarmee, krijg ik ook een smile te zien hoor
.
Ja. En dus worden jouw opvattingen over relaties, wat monogamie is, en wat DN is, wat kan/mag/nodig is in een relatie, (redelijk kortzichting, in mijn ogen) geprojecteert op een andere relatie.quote:[..]
Ik neem maar gelijk aan dat als je foto's op DN plaatst, dat dat geen brave klassenfoto's van de basisschool zijn. Dat is niet mijn associatie met DN.
Die ligt er niet. Tenminste, geen vaste. Die ligt voor een ieders relatie ergens anders.quote:
Nou ja, je kunt je inderdaad uit interesse afvragen waarom iemand er een andere opvatting over heeft als jij zelf. Maar dat kun je ook anders formuleren dan op deze manier. Dan is het ook niet zozeer een oordeel. Of veroordeling. Want op deze manier lijkt het alsof je alles wat niet op jouw relatie lijkt slecht vindtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
Waarom zou je überhaupt iets moeten vinden van hoe anderen invulling geven aan hun relatie? Of over het wel of niet hebben van een profiel op DN?
Met andere woorden: Peter, laat je eigen oordeel los op wat je zelf doet en op je eigen relatie.
Nee, je projecteert als een soort Andries Knevel je eigen opvattingen op het leven van anderen. "Ik geloof dat je niet mag werken op zondag, dus mag iemand anders geen gras maaien op zondag".quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:46 schreef Peter het volgende:
En ik vind het boeiend om te horen hoe anderen er in staan, vandaar mijn opmerkingen. Niet om aan te vallen, wel om een standpunt uit te lokken / te verduidelijken.
Er spreekt idd niet echt interesse of nieuwsgierigheid uit, alleen maar bekrompen oordeel over iets wat misschien afwijkt van zijn eigen mening.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt je inderdaad uit interesse afvragen waarom iemand er een andere opvatting over heeft als jij zelf. Maar dat kun je ook anders formuleren dan op deze manier. Dan is het ook niet zozeer een oordeel. Of veroordeling. Want op deze manier lijkt het alsof je alles wat niet op jouw relatie lijkt slecht vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |