abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132262673
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:21 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Zijn we iig van de plofkip af.
Zo kun je het ook bekijken.
pi_132262751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Ulx het volgende:
Overigens lijkt het me goedkoper gewoon inktvis te nemen. Voor een portie heb je aardig wat verkens nodig.
Er worden alleen in nederland al een 11 miljoen varkens per jaar geslacht. Daar die anus van gebruiken lijkt mij goedkoper dan inktvissen vangen. Een restproduct tegenover een gebruiksproduct.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_132262851
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Er worden alleen in nederland al een 11 miljoen varkens per jaar geslacht. Daar die anus van gebruiken lijkt mij goegkoper dan inktvissen vangen. Een restproduct tegenover een gebruiksproduct.
Jij houdt wel van inktvisringen, hey?
pi_132262886
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Jij houdt wel van inktvisringen, hey?
Nee, eigenlijk niet. Vind inktvis frituren een beetje zonde.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_132262901
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Vind inktvis frituren een beetje zonde.
Waarom dat dan?
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:29:33 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132262965
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:20 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Onzin, inktvisringenzijnfuckingnice. Maar dan wel verse inktvis en niet teveel/te dik beslag... die voorgebakken units van de supermarkt die naar oliebol smaken met een minuscuul ringetje (of anusje) erin gaan nergens over.
Vind jij ik niet :P
Ik zou zeggen eet smakelijk mocht er een rare smaak aanzitten opeens, denk even aan het OP :Y) smakelijk
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132262966
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:28 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Waarom dat dan?
Omdat ik andere bereidingswijze's lekkerder vind.
pi_132263038
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat ik andere bereidingswijze's lekkerder vind.
Aha. Ik heb het een keer op en dat was bij het wokken, maar het is niet echt een product waarbij je zegt 'daar eet ik wel even een bord van op'. Het kan ook aan de bereidingswijze van de Chinees liggen, maar was er niet van onderste boven.
pi_132263099
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vind jij ik niet :P
Ik zou zeggen eet smakelijk mocht er een rare smaak aanzitten opeens, denk even aan het OP :Y) smakelijk
Je bent toch geen 12? Als je het lekker vind is het toch prima, of het nu varkensanus is of weet ik veel wat.
pi_132263132
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:31 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Aha. Ik heb het een keer op en dat was bij het wokken, maar het is niet echt een product waarbij je zegt 'daar eet ik wel even een bord van op'. Het kan ook aan de bereidingswijze van de Chinees liggen, maar was er niet van onderste boven.
Je moet het wel goed klaarmaken idd, anders is het net rubber.
Misschien dat ik daarom wel niet zo'n fan van inktvisringen ben, heel vroeger weleens op en dat was dan net een rubberen ding in deeg, niet te vreten, nou ja, dat deeg ging wel, maar waarom dat rubberen ding erin zat was me niet geheel duidelijk.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:38:44 #36
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_132263295
Esther de Lange had weer wat extra momentum voor haar stokpaardje nodig.

quote:
"De miljoenen die maffia-achtige clubs met zulke professionele fraude verdienen, gebruiken zij volgens Europol om illegale activiteiten als drugshandel en mensensmokkel te financieren."
Met dit soort zinnen krijg ik altijd het gevoel dat het complete onzin is. Waarom zou je in godsnaam aan voedselfraude doen om drugshandel en mensensmokkel te financieren. Die laatste twee zijn namelijk een stuk winstgevender. Gewoon een lulverhaaltje om het allemaal wat ernstiger te laten klinken.

Wil toch wel even dat "onderzoek" van Esther zien. Aangezien het veel weg heeft van dramatisering om haar wetten er doorheen te krijgen.
pi_132263296
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Je moet het wel goed klaarmaken idd, anders is het net rubber.
Misschien dat ik daarom wel niet zo'n fan van inktvisringen ben, heel vroeger weleens op en dat was dan net een rubberen ding in deeg, niet te vreten, nou ja, dat deeg ging wel, maar waarom dat rubberen ding erin zat was me niet geheel duidelijk.
Te veel moeite voor in de keuken. Gewoon een kipfilet of ander eenvoudig klaar te maken vlees voorbereiden. Misschien dat ik het ooit probeer in een betere restaurant. Wokken is lekker, maar het is nou niet bepaald dat ze veel moeite steken in het klaar maken van voedsel. Een paar minuten op hoog vuur en nog veel saus om de smaak te bedekken en ze pleuren het op je bord. Ik denk dat het daar aan ligt.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:39:06 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132263306
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:33 schreef Deshain het volgende:

[..]

Je bent toch geen 12? Als je het lekker vind is het toch prima, of het nu varkensanus is of weet ik veel wat.
Meh, het klinkt zo ranzig.
Maar goed iedereen zijn eigen smaak toch ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132263381
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Met dit soort zinnen krijg ik altijd het gevoel dat het complete onzin is. Waarom zou je in godsnaam aan voedselfraude doen om drugshandel en mensensmokkel te financieren. Die laatste twee zijn namelijk een stuk winstgevender. Gewoon een lulverhaaltje om het allemaal wat ernstiger te laten klinken.
Inderdaad, zo krijgt de drugshandel nog een slechte naam.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_132263410
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Te veel moeite voor in de keuken. Gewoon een kipfilet of ander eenvoudig klaar te maken vlees voorbereiden. Misschien dat ik het ooit probeer in een betere restaurant. Wokken is lekker, maar het is nou niet bepaald dat ze veel moeite steken in het klaar maken van voedsel. Een paar minuten op hoog vuur en nog veel saus om de smaak te bedekken en ze pleuren het op je bord. Ik denk dat het daar aan ligt.
Koken is leuk, daar de tijd voor nemen is alleen maar goed. Heb je verder een druk leven, probeer dan toch minimaal 1 keer in de week echt aandacht aan het eten te besteden. Echt wat lekkers en uitgebreids maken, niet altijd voor snel en makkelijk gaan.
Lekker eten is goed voor de mens, deel het met vrienden/familie, dat is waar het leven om draait, dan weet je waar je al die moeite voor doet.
pi_132263487
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:42 schreef erodome het volgende:
Lekker eten is goed voor de mens, deel het met vrienden/familie, dat is waar het leven om draait, dan weet je waar je al die moeite voor doet.
:')

Laat iedereen dat ff lekker zelf uitmaken...
pi_132263506
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Koken is leuk, daar de tijd voor nemen is alleen maar goed. Heb je verder een druk leven, probeer dan toch minimaal 1 keer in de week echt aandacht aan het eten te besteden. Echt wat lekkers en uitgebreids maken, niet altijd voor snel en makkelijk gaan.
Je hebt gelijk. Ik zou het echt moeten gaan leren en de juiste materialen moeten gaan aanschaffen. Wie weet krijg je er dan plezier in. Nu steek ik er veel te weinig moeite en tijd in. Zit echt in die fase van mijn leven. Goed gesproken, vooral die laatste zin doet het hem. :)
pi_132263642
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:44 schreef Deshain het volgende:

[..]

:')

Laat iedereen dat ff lekker zelf uitmaken...
Ze heeft wel een punt. Als je fatsoenlijk en gezond eet, dan sta je ook beter en helderder in het leven.
pi_132264463
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ze heeft wel een punt. Als je fatsoenlijk en gezond eet, dan sta je ook beter en helderder in het leven.
Ze heeft een punt en vervolgens bevestig je dit door compleet iets anders te zeggen?

:?
  donderdag 17 oktober 2013 @ 16:12:03 #45
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132264550
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Wil toch wel even dat "onderzoek" van Esther zien. Aangezien het veel weg heeft van dramatisering om haar wetten er doorheen te krijgen.
haha wat is dezen :')

heeft de drugshandel last van de crisis _O- !
pi_132264727
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:09 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ze heeft een punt en vervolgens bevestig je dit door compleet iets anders te zeggen?

:?
Hoe bedoel je?
pi_132264744
Broodje aap verhaal.
pi_132265016
Mooi onderwerp voor de Keuringsdienst van Waarde.
pi_132265521
Wat een schande. :N
Ура для россии
pi_132267221
Onzin, die zitten al in de frikandel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')