SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam
Benteke is denk ik ook de beste spits van dit spelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:21 schreef Thorb het volgende:
Het is zeker ragequit vrijdag.
Maar goed titel div 6 binnen met 7-0-1
Traore 8 potjes, 13 goals, 3 assists
Benteke 6 potjes, 11 goals, 2 assists (zorgt steeds voor ragequits)
Drogba, 16 potjes, 10 goals, 8 assits
Doumbia, 8 potjes, 9 goals, 7 assits
Schurrle 6 potjes, 5 goals, 4 assists
The Ox,6 potjes, 4 goals, 5 assists
Ibraquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Benteke is denk ik ook de beste spits van dit spel
ik gok op copaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:31 schreef Maver24 het volgende:
Heb een team gemaakt met spelers uit ivoorkust met Kone en Bony in de spits met Yaya en Kolo Toure. Met IF Gervinho en IF kalou met op de rb Eboue. Kijken wie ik er nog meer in gaat zetten
Jozy al geprobeerd?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Benteke is denk ik ook de beste spits van dit spel
ik denk dat ik toch maar een keer altidore moet gaan proberen als ik jou zo ziequote:
Ja joh, gewoon doen. Hij is toch tegen discard prijs verkrijgbaar, dus je kunt er geen miskoop aan hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk dat ik toch maar een keer altidore moet gaan proberen als ik jou zo zie
Ik wist niet eens dat er zoiets kwamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:34 schreef Anonymous61 het volgende:
Wanneer komt http://www.easports.com/fifa/fan-rewards/store nou ... ik wacht al lang
Hier heb ik Miralles voor Nani omgewisseld... dan is dat team best goedkoop en heel goed als een fitness teamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:57 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je bracht me op een idee om dit te maken...
[ afbeelding ]
ja heb al 3k credits en die wil ik in inwisselen voor eafc points maarja..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er zoiets kwam. Lijkt een beetje op die catalogus die ingame zit?
Met al die oude shirts die ze er in gegooid hebben.. Lijkt me vet als het Nederlands elftal shirt uit 1988 ooit gekocht kan wordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er zoiets kwam. Lijkt een beetje op die catalogus die ingame zit?
Die lijkt me wel vetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met al die oude shirts die ze er in gegooid hebben.. Lijkt me vet als het Nederlands elftal shirt uit 1988 ooit gekocht kan worden
Sowieso lijkt het me wel vet om de internationale shirts ook in FUT te hebben. Of het nu uit 1988 is of die van nu.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met al die oude shirts die ze er in gegooid hebben.. Lijkt me vet als het Nederlands elftal shirt uit 1988 ooit gekocht kan worden
Of oude eredivisie shirts. Feyenoord shirt met Gouden Gids erop. Of Ajax met TDK. Denk dat dan heel veel Nederlandse fifa spelers een fap momentje hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me wel vet om de internationale shirts ook in FUT te hebben. Of het nu uit 1988 is of die van nu.
Die keeperquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:43 schreef Grandesco het volgende:
http://www.easports.com/n(...)fId=gMhEkRp2bhTC:360
Zo... met me fitness squad op de bank (Fitness squad kostte me nog geen 30k...)
Hoe krijg je die credits?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:38 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
ja heb al 3k credits en die wil ik in inwisselen voor eafc points maarja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |