Dan hoef je nog maar 79min voor een dubbel cdquote:Op maandag 25 november 2013 20:42 schreef robdriessen het volgende:
80 minuten en 46 seconden![]()
Maar ach, muziek compleet!
en 'geheime playlistjes'quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:34 schreef robdriessen het volgende:
Wat is de privésessie-optie van Spotify toch een geweldig hulpmiddel deze dagen
Ik weet niet meer of ik voor je wel of niet een gedicht had geschreven vorig jaar?quote:Op maandag 25 november 2013 19:06 schreef starla het volgende:
Doe ook geen gedicht net als vorig jaar. De CD is toch één groot gedicht? En dan met kinderniveau rijm nog iets toevoegen? Neeeh.
Degene die mij heeft getrokken...stop geen moeite in een gedicht. Als je het zelf graag wilt prima, maar voel je absoluut niet verplicht.
Mag ik hier nog op terug komen?quote:
U bent geen dichter?quote:Op maandag 2 december 2013 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben helemaal niet goed in gedichten.
Mag allebei. Wanneer het jou het beste uitkomtquote:Op maandag 2 december 2013 10:56 schreef Miniem het volgende:
Wanneer opsturen? morgen of overmorgen?
Wss morgen want het is meestal niet meer in 1 dag bezorgd.
Het hangt er een beetje van af hoe moeilijk de opdracht is om eerlijk te zijnquote:Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef robdriessen het volgende:
Even een ideetje in de groep gooien, laat ik vooropstellen dat ik hoop dat het niet nodig is:
Stel - ik herhaal: STEL - dat een Sint zijn/haar verplichting niet nakomt en iemand kado-loos dreigt te worden.... In het verleden zijn er SuperSinten spontaan te hulp geschoten, iets waar we heel dankbaar voor zijn. Nu zit ik er aan te denken om eventuele hulp een beetje te structureren, naar voorbeeld van Redditgifts waar ik ook regelmatig aan mee doe.
Het idee voor dit jaar: wederom de EP-overstelping. Als je een CD-loze deelnemer blij wil maken, gooi een stuk of vijf toepasselijke mp3's in een file op wetransfer of zippyshare en stuur hem/haar de link.
Het (structurele) idee voor volgend jaar: bij inschrijving kun je aangeven of je bereid bent binnen korte tijd een tweede CD te maken en te sturen als een andere deelnemer zonder CD dreigt te eindigen. Al deze SuperSinten zullen (indien van hun diensten gebruik moet worden gemaakt) een speciale *blijvende* vermelding krijgen in de OP voor alle volgende edities.
Nogmaals: ik hoop dat het niet nodig is, maar het lijkt me prettig om bij voorbaat al dit vangnet te hebben. De vorige twee edities is alles achteraf goed gekomen, ik wil nu een vangnet inbouwen dat het alle komende edities ook goed zal komen
Count me in!quote:Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef robdriessen het volgende:
Even een ideetje in de groep gooien, laat ik vooropstellen dat ik hoop dat het niet nodig is:
Stel - ik herhaal: STEL - dat een Sint zijn/haar verplichting niet nakomt en iemand kado-loos dreigt te worden.... In het verleden zijn er SuperSinten spontaan te hulp geschoten, iets waar we heel dankbaar voor zijn. Nu zit ik er aan te denken om eventuele hulp een beetje te structureren, naar voorbeeld van Redditgifts waar ik ook regelmatig aan mee doe.
Het idee voor dit jaar: wederom de EP-overstelping. Als je een CD-loze deelnemer blij wil maken, gooi een stuk of vijf toepasselijke mp3's in een file op wetransfer of zippyshare en stuur hem/haar de link.
Het (structurele) idee voor volgend jaar: bij inschrijving kun je aangeven of je bereid bent binnen korte tijd een tweede CD te maken en te sturen als een andere deelnemer zonder CD dreigt te eindigen. Al deze SuperSinten zullen (indien van hun diensten gebruik moet worden gemaakt) een speciale *blijvende* vermelding krijgen in de OP voor alle volgende edities.
Nogmaals: ik hoop dat het niet nodig is, maar het lijkt me prettig om bij voorbaat al dit vangnet te hebben. De vorige twee edities is alles achteraf goed gekomen, ik wil nu een vangnet inbouwen dat het alle komende edities ook goed zal komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |