dit dus.quote:Op maandag 18 november 2013 20:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet ook nog beginnenheb het nu erg druk maar het moet deze week lukken..
Jij ook alquote:
Doe je het anoniem..quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jij ook al
Ik heb nog niet eens zo'n hele moeilijke ontvanger, maar ben als de dood dat ik hem/haar een saaie cd toestuur met nummers die allemaal al bekend zijn
Ja dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jij ook al
Ik heb nog niet eens zo'n hele moeilijke ontvanger, maar ben als de dood dat ik hem/haar een saaie cd toestuur met nummers die allemaal al bekend zijn
Ben nie meer verhuisd sinds vorig jaar, sinterklaas.quote:Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef robdriessen het volgende:
Heb je nog niet eerder meegedaan? PM me jouw adres, dan stuur ik dat door naar je Sint.
Heb je al wel eerder meegedaan en ben je sinds vorige keer verhuisd? PM me je huidige adres!
Heb je eerder meegedaan en ben je niet verhuisd? Dan heb ik je adres nog.
Kom maar op met die adressen dan stuur ik ze komend weekeinde rond.
Enneh.... hoe gaat het met de werkzaamheden? Ik moet nog beginnen
De Windows Media Player van W7 heeft een optie "Branden", zie de tab rechtsboven als je WMP open hebt staan.quote:Op zondag 24 november 2013 19:55 schreef Miniem het volgende:
Ik heb alles klaar, maar kun je een audio cd branden via W7?
Of moet ik daar speciale software voor hebben?
Ik heb geen gedichtquote:Op maandag 25 november 2013 14:32 schreef Miniem het volgende:
cd gefikt, albumhoes geprint. CD af![]()
Nu nog een gedicht, of hoeft dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |