Op zich is dat niet zo heel lastig hoor. Vorig jaar heb ik voor MyTiredFeet een mixtape moeten samenstellen en ik was ook huiverig over het feit dat ik zijn straatje ook niet van voor naar achter ken. Maar als je enigszins een idee hebt wat je wil samenstellen kun je met ctrl-F makkelijk checken of de artiesten in je shortlist ook op de last.fm pagina van je slachtoffer voorkomenquote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar je verwacht van de ander wel dat hij of zij die hele lijst 'even' doorneemt. Daar ging het me meer om
Ik zou het omdraaien, stel zonder al te kieskeurig te zijn muziek samen en kijk dán pas in de lijst of er dingen bekend zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar je verwacht van de ander wel dat hij of zij die hele lijst 'even' doorneemt. Daar ging het me meer om
omgquote:Op zondag 3 november 2013 16:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Afzien! 3 weken lang!
Nou je hoort het van 2 mensen PaarsBeestje, het valt allemaal wel mee met het moeilijke. Ga je je nog aanmelden of wat?quote:Op zondag 3 november 2013 16:10 schreef Darkestrah het volgende:
Oh, dat is ook een beetje wat TCM zei.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nou je hoort het van 2 mensen PaarsBeestje, het valt allemaal wel mee met het moeilijke. Ga je je nog aanmelden of wat?
quote:
Oh kijk, hier kan wel wat leuks mee gedaan worden.quote:Op zondag 3 november 2013 17:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Goffer, ik ben bang voor die Mongoolse keelzangers, man!
Ok, ik doe mee. Halp!
Meest gedraaide nummers van de volgende bands e.d.: Chicane, Four Tet, Goldfrapp, Lee Foss, Denney, Deadmau5, Emancipator, Groove Armada, Nightmares on Wax, Morcheeba, Meanderthals, Moby, Paul Kalkbrenner, Röyksopp, Telepopmusic, UNKLE, William Orbit, Jamiroquai, Berry Weight, Larse, maar ook John Mayer, Jose Gonsalez, Marlon Roudette, etc.
Bovenstaande draai ik tijdens het werk. Doe mij een leuke cd!
Mongoolse keelzangers?quote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kan er ook wel wat mee. Tof! Dank u Sinterklaasje!
Daar zou ik geenquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Mongoolse keelzangers?![]()
Bedankt voor de pittige loting Rob!
Ja, adres is pas van later zorg, daar ga ik jullie over een week of twee/drie om vragen. In de tussentijd kun je je lol op met het uitzoeken van de muziek/teringherrie (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef MaJo het volgende:
Jee lootje binnenIk neem aan dat we het adres later nog ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |