Ha, dat kan ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:11 schreef robdriessen het volgende:
"Geef me een soundtrack voor bij mijn cursus IJslands"
Genres maakt niet uit?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:01 schreef belsen het volgende:
I'm in.![]()
En ik wil graag geholpen worden in goede jaren 80 undergroundbands.
Sinterklaas kun je niet negeren.quote:
Dus heb je ineens zeeën van tijd om mee te doen met Digitale Pakjesavondquote:
Nou, ik vind dat we na Zwarte Piet, Sinterklaas ook wel ter discussie kunnen stellen. Ik bedoel: een priester die veel van kleine kinderen houdt, da's toch ook een beetje dubieus?quote:
Ik zal eens even nadenken over een verlanglijstje.....quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dus heb je ineens zeeën van tijd om mee te doen met Digitale Pakjesavond![]()
Zeker, maar dan kunnen we hem nog niet negeren. We mogen Zwarte Piet al amper meer negeren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat we na Zwarte Piet, Sinterklaas ook wel ter discussie kunnen stellen. Ik bedoel: een priester die veel van kleine kinderen houdt, da's toch ook een beetje dubieus?
Dat ligt er ook aan waar je de klemtoon legtquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:19 schreef belsen het volgende:
[..]
..... We mogen Zwarte Piet al amper meer negeren.
Dat mysterie is al eens uitgelegd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik zou wel eens een discussie willen aanslingeren hoe een mannelijke haas in hemelsnaam chocolade eieren kan leggen.
Je hebt ¤50 overquote:
Waar in On's post zie jij het euroteken?quote:
Wederom een copy/paste uit het 2011-topic.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:56 schreef MyTiredFeet het volgende:
En ik doe natuurlijk ook weer mee. Beschrijving volgt.
Voor mij graag een cd voor in bij het haardvuur.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef MyTiredFeet het volgende:
Mijn smaak is zo veelzijdig als 'ie beperkt is. Do's; vrouwen (zangeressen dus), alle vormen rootsmuziek (folk, country, blues etc), Johan Derksen en Ron Jans, banjo's, toegankelijke wereldmuziek, obscure bandjes, indiepop, celticpunk, oldies (< 1950) en newbies (> 2000). Don'ts; botergeile soulmuziek, elektronica, (MTV) rap/hip hop, Nashville country, de jaren '80 en last but not least Bløf.
Mijn Last.fm en mijn RateYourMusic account.
Hoe specifieker de vraag, hoe breder de interpretatie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:24 schreef Miniem het volgende:
Zou ook wel mee willen doen maar ik ben bang dat ik niet iets tofs voor de ontvanger kan samenstellen, soms best veel eisenen zon uitgebreidr kennis heb ik niet.
Gewoon wat maken en inderdaad lekker breed intrepeteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:24 schreef Miniem het volgende:
Zou ook wel mee willen doen maar ik ben bang dat ik niet iets tofs voor de ontvanger kan samenstellen, soms best veel eisenen zon uitgebreidr kennis heb ik niet.
Je wilt dus muziek die je al kent?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:02 schreef Miniem het volgende:
Dan meldt ik me bij deze aan![]()
Mijn muzieksmaak is heel breed. Radio staat hier heel de dag aan maar ik hou ook veel van plaatjes draaien (UB40, Fairground Attraction, Queen, Abba, etc.) en een avondje de jukebox aan.
Van Kom van dat dak af! - Peter Koelewijn - tot aan Fast car - Tracy Chapman. Luka - Suzanne Vega - tot aan Matchbox - Midnite Dynamos. Achter de PC komen ook Dance en Hardcore aan bod.
Top 1000 staat altijd aan rond de donkere december dagen.
Maak er maar wat leuks van
Goede vraag, zal eens verzinnen wat ik eigenlijk wilquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je wilt dus muziek die je al kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |