abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_132381658
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:35 schreef Liandri het volgende:

[..]

Daarom vind ik het wel leuk nu om als een Leona zijnde bijvoorbeeld als ik men basic supp stuff heb (Sightstone Boots evt GP10) gewoon lekker tanky te bouwen als ik de mogelijkheid daar voor krijg
ik heb eigenlijk bijna altijd dat ik meer dan 6 items wil en dat ik dus geblocked word. Darom vervalt tanky meeestal bij mij.
Because you know i'm all about that ass
pi_132382879
Je wordt irritant
pi_132383348
Bijna gold 2 of Gold 1 (mocht ik een league skippen). :')
1704 Elo.
pi_132384353
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Je wordt irritant
sorry :@
Because you know i'm all about that ass
pi_132384738
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:58 schreef EpicKnife het volgende:
Bijna gold 2 of Gold 1 (mocht ik een league skippen). :')
1704 Elo.
ongeveer 1704 mmr bedoel je?
pi_132385802
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:15 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ze gaat zeker weten generfed worden. Jij speelt nog lang niet genoeg om dat te kunnen denken, 99% van de champs die ze uitbrengen is facking OP zodat mensen die champs veel kopen.

[..]

Iedere adc is squishy, zo lang je goede posities heeft is jou squishyness geen enkel probleem
Denk dat ze een beetje getweaked gaat worden, misschien iets minder MS op haar passive, mindere basedamage op haar W.

Ze heeft geen escapes, is supersquishy en haar attackspeedscaling is laagste van alle adcs by far (minder dan de helft van de enalaatste). Qua balance is er niets mis met jinx imo
pi_132385930
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:28 schreef blow... het volgende:

[..]

500 toch? :@

En achja, als je full build bent zou je kunnen wisselen, maar ik denk dat alles opgeteld LW beter is :p
Bc is 3k, ik dacht ff 3.8k. Dus 700 duurder. LW is ook beter maar op lage niveau waar iedereen altijd maar voor kills gaat en niet weet wat peelen is kun je misschien beter bruiser(dmg tank) bouwen op adc zonder escapes, en daar is de black cleaver goed voor.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_132385961
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:58 schreef EpicKnife het volgende:
Bijna gold 2 of Gold 1 (mocht ik een league skippen). :')
1704 Elo.
Wie had gedacht dat jij gewoon echt veel pech had; dat of je hebt nu juist geluk. Ik ben fcking benieuwd.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_132385998
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:58 schreef EpicKnife het volgende:
Bijna gold 2 of Gold 1 (mocht ik een league skippen). :')
1704 Elo.
Lekker bezig ^O^
pi_132387156
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:15 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Bc is 3k, ik dacht ff 3.8k. Dus 700 duurder. LW is ook beter maar op lage niveau waar iedereen altijd maar voor kills gaat en niet weet wat peelen is kun je misschien beter bruiser(dmg tank) bouwen op adc zonder escapes, en daar is de black cleaver goed voor.
als je tegenstander 6 keer warmog's heeft en een andere tegenstander 6 keer rabadon's dan moet je wel een last whisper met phantom dancer en bloodthirster+IE hebben :P
Because you know i'm all about that ass
pi_132387439
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Denk dat ze een beetje getweaked gaat worden, misschien iets minder MS op haar passive, mindere basedamage op haar W.

Ze heeft geen escapes, is supersquishy en haar attackspeedscaling is laagste van alle adcs by far (minder dan de helft van de enalaatste). Qua balance is er niets mis met jinx imo
Jinx is momenteel zeer sterk. Attack speed scaling heeft ze niet nodig door d'r Q. Een paar punten erin (wat toch je hoofddoel is) en je kan torens al wegsmelten omdat je zo veel damage doet. Ze is een gigantische lane bully en een ADC zonder escape zal al gauw in de problemen zitten.

Ze is te verslaan, maar ik verwacht een nerf op vrijwel ieder aspect wat ze heeft; lagere AS increase op Q, basedamage van W, lagere duration van de snare, en mogelijk iets lagere damage op d'r ult, al is die het probleem niet. De passive is situational dus daar verwacht ik geen reducties op.

Deels is ook het probleem dat niemand nog echt perfect weet hoe haar te spelen en hoe tegen haar te spelen. Een all in kan goed zijn op d'r, maar het is gewoon een risico met d'r minigun (combineer het met BT en je hebt best lekkere sustain).
pi_132387965
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:23 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Jinx is momenteel zeer sterk. Attack speed scaling heeft ze niet nodig door d'r Q. Een paar punten erin (wat toch je hoofddoel is) en je kan torens al wegsmelten omdat je zo veel damage doet. Ze is een gigantische lane bully en een ADC zonder escape zal al gauw in de problemen zitten.

Ze is te verslaan, maar ik verwacht een nerf op vrijwel ieder aspect wat ze heeft; lagere AS increase op Q, basedamage van W, lagere duration van de snare, en mogelijk iets lagere damage op d'r ult, al is die het probleem niet. De passive is situational dus daar verwacht ik geen reducties op.

Deels is ook het probleem dat niemand nog echt perfect weet hoe haar te spelen en hoe tegen haar te spelen. Een all in kan goed zijn op d'r, maar het is gewoon een risico met d'r minigun (combineer het met BT en je hebt best lekkere sustain).
Haar attackspeed is alleen hoog als je attacks erin krijgt. Earlygame kan je dat redelijk makkelijk abusen en haar terugpushen. Ze is zeker sterk, maar de meeste spelers laten over zich heenlopen als ze tegen jinx zitten. Elke aggro autoattacker beat jinx early (lucian en graves bijv).
pi_132388116
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Haar attackspeed is alleen hoog als je attacks erin krijgt. Earlygame kan je dat redelijk makkelijk abusen en haar terugpushen. Ze is zeker sterk, maar de meeste spelers laten over zich heenlopen als ze tegen jinx zitten. Elke aggro autoattacker beat jinx early (lucian en graves bijv).
als je jinx niet vroeg in de game een paar keer uitschakelt kan ze heel makkelijk snowballen, maar dat geldt ook voor katarina
Because you know i'm all about that ass
pi_132388141
Dat heb je bij 90% van de champions. Zaak is om zo aggresief mogelijk op jinx terug te spelen ipv haar je te laten abusen.
pi_132388280
Sejuani doet echt smerig hoge dmg voor een tank met zoveel CC. Maar haar jungle cleartime en mana costs is om van te janken early. Nog slomer dan rammus volgens mij man.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_132388286
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:17 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Wie had gedacht dat jij gewoon echt veel pech had; dat of je hebt nu juist geluk. Ik ben fcking benieuwd.
Ik ben gewoon van top afgegaan en gaan junglen. :9

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 08:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

ongeveer 1704 mmr bedoel je?
Lolking score. ;) 1700 elo als het elo systeem er nog was dus :P
  maandag 21 oktober 2013 @ 11:59:43 #142
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_132388445
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:48 schreef blow... het volgende:

[..]

als je jinx niet vroeg in de game een paar keer uitschakelt kan ze heel makkelijk snowballen, maar dat geldt ook voor katarina
Je maakt een vergelijking tussen een adc en een apc.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_132388446
Lolkingscore is bullshit. als je diamond V bent en tegen bronze speelt is je lks gewoon nog 2k. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_132388516
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:59 schreef dustbrain het volgende:
Lolkingscore is bullshit. als je diamond V bent en tegen bronze speelt is je lks gewoon nog 2k. :')
Naah dat was hoe het elo systeem eruit zag he?

Gadverdamme, allemaal trolls die Plat 5'ers :')
pi_132388667
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:01 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Naah dat was hoe het elo systeem eruit zag he?

Gadverdamme, allemaal trolls die Plat 5'ers :')
Ik kijk altijd op http://op.gg/mmr/region=EUW

Die komt volgens mij aardig in de buurt. Jouw mmr zou zijn 1.611.
pi_132388719
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Ik kijk altijd op http://op.gg/mmr/region=EUW

Die komt volgens mij aardig in de buurt. Jouw mmr zou zijn 1.611.
Die zijn van je laatste 10 games dacht ik :)
pi_132388912
Sorry blow... stroomstoring in de wijk.. alles uit..
pi_132388927
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:15 schreef Liandri het volgende:
Sorry blow... stroomstoring in de wijk.. alles uit..
aah geen probleem :P

andere keer? :)
Because you know i'm all about that ass
pi_132388959
quote:
9s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:59 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Je maakt een vergelijking tussen een adc en een apc.
ja :)
Because you know i'm all about that ass
pi_132389370
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:15 schreef blow... het volgende:

[..]

aah geen probleem :P

andere keer? :)
komt goed
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')