Waarom, met een vriendin van haar ben ik wel eens uitgeweest, is toch openbaar?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:33 schreef Myraela het volgende:
Het is "de ene keer wel, de andere keer niet."
Ze wil duidelijk niet in het openbaar gezien worden met je.
Dat kan ik nog wel begrijpen, maar ik heb helemaal geen bedoelingen op dit moment, ze heeft een vriend, dat heb ik haar ook gezegd..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ze wil niet als slet gezien worden.
jaja elke jongen heeft bijbedoelingen. eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:48 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel begrijpen, maar ik heb helemaal geen bedoelingen op dit moment, ze heeft een vriend, dat heb ik haar ook gezegd..
Tuurlijk, maar ik weet ermee om te gaan en het weg te stoppen. Ik hoef haar niet perse, genoeg andere damesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
jaja elke jongen heeft bijbedoelingen. eerlijk is eerlijk.
wedden dat jij naar haar borstjes en kontje gluurt en fantaseert. En dat is alleen maar gezond.
Je kan je beter afvragen hoe een meid doet als ze je echt leuk vindt. Dan praat ze ook juist in school met je. Wat denk je zelf dat het kan betekenen als ze zo doet waar anderen bij zijn? Ze zal vast je aandacht wel merken en fijn vinden, maar wil niet haar vriend ervoor op het spel zetten (als de klas het weet kan dat vrij vlot gaan lijkt me voor haar gevoel).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:00 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet ermee om te gaan en het weg te stoppen. Ik hoef haar niet perse, genoeg andere dames
Goed antwoord wel, het hele subforum kan nu wel opgedoekt worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou maak je niet zo druk dan en zoek een ander.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:00 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet ermee om te gaan en het weg te stoppen. Ik hoef haar niet perse, genoeg andere dames
Hebben in de zin van een relatie, vriendschappelijk vind ik wel leuk, maar als ze zo doet hoeft dat ook niet echt..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:20 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nou maak je niet zo druk dan en zoek een ander.
Beetje krom wat je nu zegt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:36 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Hebben in de zin van een relatie, vriendschappelijk vind ik wel leuk, maar als ze zo doet hoeft dat ook niet echt..
Waar heeft dat 'hebben' betrekking op? Kan dat niet herleiden uit de andere post en is voor mij wat onduidelijk.. Heb eigenlijk in ieder geval wel het idee dat je haar juist wil voor een relatie. En daarom haar gedrag niet fijn vindt. Als je een meid als een vriendin wil dan is het veel gemakkelijker aan de kant te schuiven als ze je zo behandelt... als je genoeg keuze hebtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:36 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Hebben in de zin van een relatie, vriendschappelijk vind ik wel leuk, maar als ze zo doet hoeft dat ook niet echt..
En dit idd...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waar heeft dat 'hebben' betrekking op? Kan dat niet herleiden uit de andere post en is voor mij wat onduidelijk.. Heb eigenlijk in ieder geval wel het idee dat je haar juist wil voor een relatie. En daarom haar gedrag niet fijn vindt. Als je een meid als een vriendin wil dan is het veel gemakkelijker aan de kant te schuiven als ze je zo behandelt... als je genoeg keuze hebt
Ja.. het voelt een beetje aan als tussen het hebben van een relatie en het hebben van een vriendschap..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waar heeft dat 'hebben' betrekking op? Kan dat niet herleiden uit de andere post en is voor mij wat onduidelijk.. Heb eigenlijk in ieder geval wel het idee dat je haar juist wil voor een relatie. En daarom haar gedrag niet fijn vindt. Als je een meid als een vriendin wil dan is het veel gemakkelijker aan de kant te schuiven als ze je zo behandelt... als je genoeg keuze hebt
Jawel, want en ze is gewoon chill en via haar heb ik al wat meer meisjes leren kennen en ze winged dan ook als ik interesse heb in een van haar vriendinnenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat hoop je te bereiken? Ze heeft toch een vriend, ga gewoon iemand zoeken die nog wel vrij is. Dit is toch hoogstens een friendzone geval, daar schiet je niks mee op.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:45 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Jawel, want en ze is gewoon chill(buiten school dan) en via haar heb ik al wat meer meisjes leren kennen en ze winged dan ook als ik interesse heb in een van haar vriendinnen
Moet ze persé tijdens schooltijd ook zo doen als erbuiten dan? Als het om het 'wingen' gaat en haar vriendinnen dan is er toch niks mis? Nemen wat je hebt (chillheid) en dan niet proberen alles te krijgen van het koekje door dit ook te willen toepassen tijdens de lesuren waarin je je aandacht hoort te hebben bij je leraren en leraressen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:45 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Jawel, want en ze is gewoon chill en via haar heb ik al wat meer meisjes leren kennen en ze winged dan ook als ik interesse heb in een van haar vriendinnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |