Ja superchill lijkt me dat, als andere mensen erbij zijn genegeerd worden omdat ze zich voor jou schaamt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:45 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Jawel, want en ze is gewoon chill en via haar heb ik al wat meer meisjes leren kennen en ze winged dan ook als ik interesse heb in een van haar vriendinnen
Elke vrouw vindt aandacht leuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:48 schreef RunForestRun het volgende:
Ze vindt je aandacht leuk, maar jou niet.
Nee, op feestjes, bij andere zaken buiten school zijn er ook andere mensen, dan is ze ook gewoon chill. Alleen op school doet ze zo, haar vriendinnen ook, tegen mij en vrienden van me.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja superchill lijkt me dat, als andere mensen erbij zijn genegeerd worden omdat ze zich voor jou schaamt.
Met zulke "vrienden" heb je geen vijanden nodig
Ga toch verder met je leven, uit de friendzone komen is gewoon niet mogelijk met de huidige natuurwetten..
Veel mensen vinden aandacht leuk (ook mannen) maar niet iedereen gaat er op dezelfde manier mee om.quote:
Dan zijn jullie duidelijk niet populair op school.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:49 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Nee, op feestjes, bij andere zaken buiten school zijn er ook andere mensen, dan is ze ook gewoon chill. Alleen op school doet ze zo, haar vriendinnen ook, tegen mij en vrienden van me.
Kijk, ik zeg ook niet iedereen gedag die ik ken of waar ik goed mee omga, want je komt elkaar elke dag wel een stuk of 5 keer tegen. Maar dit is gewoon overdreven snap je, het is raar..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moet ze persé tijdens schooltijd ook zo doen als erbuiten dan? Als het om het 'wingen' gaat en haar vriendinnen dan is er toch niks mis? Nemen wat je hebt (chillheid) en dan niet proberen alles te krijgen van het koekje door dit ook te willen toepassen tijdens de lesuren waarin je je aandacht hoort te hebben bij je leraren en leraressen!
Mwoa vroeger wel, nu niet meer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef RunForestRun het volgende:
[..]
Veel mensen vinden aandacht leuk (ook mannen) maar niet iedereen gaat er op dezelfde manier mee om.
Ik 18(paar weekjes 19), mijn vrienden zelfde leeftijd als ik, die meid 17 en haar vriendinnen 16.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan zijn jullie duidelijk niet populair op school.
Over welke leeftijden hebben we het hier eigenlijk?
En heb je het al eens gevraagd aan haar?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Kijk, ik zeg ook niet iedereen gedag die ik ken of waar ik goed mee omga, want je komt elkaar elke dag wel een stuk of 5 keer tegen. Maar dit is gewoon overdreven snap je, het is raar..
Aha, ja moeilijke leeftijd dus (voor die meiden).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:51 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ik 18(paar weekjes 19), mijn vrienden zelfde leeftijd als ik, die meid 17 en haar vriendinnen 16.
Zat er wel eens aan te denken ja, maar dan gaat ze natuurlijk ook weer geforceerd gedag zeggen of ze speelt dommertje door te zeggen dat ze het niet doorheeft oid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En heb je het al eens gevraagd aan haar?
Nou ja dus wat ga je nu doen dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Zat er wel eens aan te denken ja, maar dan gaat ze natuurlijk ook weer geforceerd gedag zeggen of ze speelt dommertje door te zeggen dat ze het niet doorheeft oid.
Kan alleen maar nadelig werken denk ik.
Ja dat heeft de situatie ook echt nodig, nog iemand die vaag doetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Zat er wel eens aan te denken ja, maar dan gaat ze natuurlijk ook weer geforceerd gedag zeggen of ze speelt dommertje door te zeggen dat ze het niet doorheeft oid.
Kan alleen maar nadelig werken denk ik.
Ik snap dat niet, wel vragen of ik meega naar een feest, of ik bij een vriendin van haar mee ga chillen etc., zijn ook andere mensen bij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Aha, ja moeilijke leeftijd dus (voor die meiden).
Ze denken dat de wereld vergaat als ze iemand hoi zeggen die niet "stoer" is en iemand ziet het.![]()
Ja zo weinig zelfvertrouwen hebben ze.
Ik zal het wel eens zeggen tegen haar, gewoon nonchalant, kijken wat ze zegt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja dat heeft de situatie ook echt nodig, nog iemand die vaag doet![]()
Trouwens als je haar wilt moet je gewoon een lekkere vriendin fixen en haar jaloers maken. Of ze moet je echt een nerd vinden en alleen maar gebruiken, dan nog niet.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed antwoord wel, het hele subforum kan nu wel opgedoekt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'te palen' misschien?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:04 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Weet geen andere bewoording te bedenken hoor?
Ze zit niet bij mij in de klas, klas lager, maar zit er wel eens te denken haar een beetje voorschut te zetten als ze weer negeert, misschien dat ze dan even doorheeft waar ze mee bezig is...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je moet gewoon in de klas haar naam brullen zodat ze je niet kan negeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |