Tevens tetten.boobiesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ik lees wel eens boeken ja, maar geen boeken die vage shit verkondigen die jij loopt uit te kramenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan had iemand nog een idee waar ik het over heb
Dan faal je daar tot nu toe jammerlijk in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan had iemand nog een idee waar ik het over heb
meer blowenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik lees wel eens boeken ja, maar geen boeken die vage shit verkondigen die jij loopt uit te kramen![]()
Geen touw vast te knopen aan jouw gedachtegang
Ik maak het wel voor je, ga jij maar roken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had er ook wel eentje opgestoken als ik niet met zo'n kak reflectieverslag bezig wasx100
Reflectieverslagenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had er ook wel eentje opgestoken als ik niet met zo'n kak reflectieverslag bezig wasx100
Ja enquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
ReflectieverslagenMoet ik volgend jaar ook weer aan geloven, hehee.
En sessieopzetten, sessieverslagen, sessierapportages, behandelplannen, behandelrapportages, professionele ontwikkeling verslagen, nog meer verslagen, verslagen, rapportages en verslagen
Mja nu heb ik dat nog niet dus ik steek 'm lekker aan
hihahoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij ons heten de lessen van de SLB'er "PON", professionele ontwikkeling
Dat klinkt nog achterlijkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij ons heten de lessen van de SLB'er "PON", professionele ontwikkeling
Dat was volgens mij wel het principe, jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hihaho
wat kansloos eigenlijk, ipv het falende systeem te veranderen, veranderen we de naam en blijven hetzelfde doen
"Ik kan niet aan een vriendin komen vanwege mijn afstotelijke uiterlijk, dus koop ik er maar gewoon eentje die ook schoonmaakt uit Thailandquote:
Wij waren ook altijd aan het chillen daar, jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat klinkt nog achterlijkerIk denk altijd zo van als je hbo doet dan mag je toch wel hopen dat de studenten kunnen zelfreflecteren en hun compententies enz kennen? Niemand doet een neuk tijdens die lessen, we zitten er alleen omdat het verplicht is
haha tof zijn die dingen jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:59 schreef Life2.0 het volgende:
ik had na een avondje stappen (inc nodige drugs) opeens bedacht dat ik nog zon verslag moest maken, dacht nou doe ik nu wel meteen even snel, dus ik zon mooi prachtig verhaal gemaakt vol bullshit, en leverde dat in
ik kreeg er complimenten voor!
en dan kom je als engelse/duitser/nederlander op een eiland waar je met een maandsalaris een villa koopt... en dan loop je nog steeds rond in je aldi tshirt en joggingbroekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was volgens mij wel het principe, ja
Maar was wel een toffe peer, gelukkig
[..]
"Ik kan niet aan een vriendin komen vanwege mijn afstotelijke uiterlijk, dus koop ik er maar gewoon eentje die ook schoonmaakt uit Thailand"
Ja precies, en dan is het ingeleverde ook vaak bullshitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij waren ook altijd aan het chillen daar, ja
Hele fitties ook in die lessenZat in een klas met alleen maar meisjes
Kippenhok
Maar toch moest je wel eens shit af hebben voor die lessen. Krijg je ook studiepunten voor
het nederlandse schoolsysteem werkt ook gewoon het beste als je niets doetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha tof zijn die dingen jazo vaak goede cijfers gehad voor dingen waar ik geen neuk moeite voor had gedaan, alleen de dag voor de deadline/toets
not a single fuck was given that dayquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja precies, en dan is het ingeleverde ook vaak bullshitMoest nu eigenlijk iemand interviewen maar dat zuig ik ook gewoon uit m'n duim
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |