Voorversterker zou kunnen idd, maar loop ik weer met extra apparatuur te zeulen + nog meer kabelsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Een voorversterkertje is toch een prima oplossing?
Anders zou je modules kunnen vervangen. Een line module eruit voor een phono. Ik weet dat het bij bijvoorbeeld JBL wel kan.
Mijn Technics SL1200 MK2's hebben dat helaas nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:44 schreef Inverted_World het volgende:
Je kan een hoop platenspelers toch tegenwoordig instellen ( Tenminste DJ draaitafels ) op line/phone? (knopje onder de draaischijf?) Dat kon met mijn Reloop technichs kloontjes toen wel iig. Maar ben er inmiddels niet meer in thuis, nog wel in platenspelers, maar niet in het dj-gebeuren.
Ik had vroeger vestax mixers, je bent er vast bekend mee, goede faders in ieder geval, deze heeft 4x phono, wel duur:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:39 schreef lst128 het volgende:
[..]
Voorversterker zou kunnen idd, maar loop ik weer met extra apparatuur te zeulen + nog meer kabels. En een mengpaneel met 4 phono-ins moet ooit wel gemaakt zijn lijkt me? Module vervangen voor een phono zou een goede oplossing zijn idd!
[..]
Mijn Technics SL1200 MK2's hebben dat helaas niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |