TS heeft iemand (lees: huisvrouw ofzo van rond de 45) op Facebook die alleen maar zeikt over 'de jongere generatie.' Nu stoorde TS zich daar altijd al aan, maar gisteren brak toch echt haar klomp:
quote:
Geachte heer/mevrouw,
Al lange tijd erger ik me aan het ernstig ondeskundig personeel aan de kassa's. Goedemorgen, goedemiddag mevrouw/meneer komt niet in hun woordenboek voor. Dan het gegooi met de boodschappen. Gewoon doorduwen die handel, net zolang tot de koekjes koekkruimels en de bolletjes zo plat als een kaakje zijn. Chips eten we gemakshalve ook maar verkruimeld.
Je bent nog maar net bezig om je boodschappen veilig en onbeschadigd in je tas of kratje te stoppen of er wordt al aan je geroepen of je een bonuskaart hebt, wilt u koopzegels, wilt u...? Enz., enz...
Zo langzamerhand weten ze wel dat ik eerst mijn spullen inpak en dan af ga rekenen. Maar ja...het personeel wijzigt elk half jaar en je kan weer opnieuw beginnen met het opvoeden van de cassiérres. Als ik mijn spullen heb ingepakt komt het grote afrekenen. Het bedrag plompverloren noemen zonder ook maar één keer aub er aan toe te voegen. Als ik aanbied om bijvoorbeeld 10 of 20 cent te geven om het teruggeven te vergemakkelijken raken ze helemaal in paniek. Want ja...hoe doe je dat nu weer? Nee, we kijken liever op ons zo vertrouwde scherm. Scharrelen het bedrag bij elkaar en het jonge ding klapt het in mijn geopende hand. Tja....¤ 35,85 daar moet ik het mee doen. Een briefje van 10, een briefje van 20, een 2 euro muntstuk, een 1 euro muntstuk, vijf muntstukken van 50 cent, een muntje van 20 cent, een muntje van 10 cent en om het compleet te maken nog vijf cent.
En nu ben ik het zat...elke keer gebeurt dit weer. Als ik er iets van zeg weten ze niet eens wat ze moeten antwoorden. Ik krijg een antwoord in de trant van: 'Ja, maar hier staat dat ik u dat moet terug geven!' Nee, troela, ik bedoel dat je niet op deze manier geld terug geeft.
De volgende keer ga ik uitgebreid het geld natellen, ongeacht hoe lang de rij achter me is.
Dus geachte AH, als u denkt de prijzenoorlog te winnen met dit personeel, dan hebt u het mis! Mijn dringend advies is om te investeren in uw personeel zodat goede klanten niet bij u weglopen en u de oorlog alsnog zult verliezen.
Dit had dat ze op Facebook gezet en naar haar plaatselijke appie gestuurd

En vervolgens al die mensen reageren 'ja, helemaal mee eens, dat gehaast tegenwoordig, en dat vreselijke plankje in het midden als je je boodschappen inpakt, huilie huilie'
Klacht: verzuurde mensen die zeiken op Facebook
TL;DR: zure vrouwen op Facebook die online aldoor zitten te klagen over de verschrikkelijke maatschappij waar we in leven
[ Bericht 2% gewijzigd door louisdeveertiende op 17-10-2013 11:04:14 ]