O ja,d a's nog 1 versie eerder.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het over de 3G. Die doet niet aan iMessage en Whats App doet het er ook niet meer op. En de rest probeer ik niet eens. Gebruik hem nu als MP3-speler. Moet nog even zien of ik hem kan aansluiten op m'n autoradio.
Gewoon een losse iPod. Heb ik ook. Bespaart ook batterij. Ik luister zelden muziek op mn iPhone, af en toe Spotify op mn werk, als ie toch aan de lader hangt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Telefoon staat vol met apps en foto'sEr staat wel wat muziek op, voor in de trein ofzo.
Vol? really? Ik heb 32GB en volgens mij nog geen 3GB volquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Telefoon staat vol met apps en foto'sEr staat wel wat muziek op, voor in de trein ofzo.
Ik heb al 5 gig aan foto's alleen al. Neem de volgende keer wel een 32 gig versie, dan kan ik er meer muziek en video's op zetten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vol? really? Ik heb 32GB en volgens mij nog geen 3GB vol
En als je je abo verlengt, ipv een sim-only te nemen, krijg je een nieuw toestel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die heb je ook nodig voor een abo.
Ik bewaar ze niet op mijn telefoon. Ik gebruik hem ook zelden als camera moet ik zeggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al 5 gig aan foto's alleen al. Neem de volgende keer wel een 32 gig versie, dan kan ik er meer muziek en video's op zetten.
Ik heb de 16Gb en die staat echt vol. Voornamelijk muziek.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen usb in de autoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja,d a's nog 1 versie eerder.
Ik sluit m'n 3Gs altijd aan aan de auto radio. Gewoon met de iPhone kabel. Hopsa. Spelen maar en ondertussen opladen.
Dan doe je er toch een groter SD-kaartje in?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de 16Gb en die staat echt vol. Voornamelijk muziek.
Ja, ik wilde laatst een foto maken en toen was ie volquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Spotify offline playlists.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de 16Gb en die staat echt vol. Voornamelijk muziek.
Ik heb pas een boel opgeruimd bij de update naar iOS 7. Toen had ik iets van 2 of 3 gig vrije ruimte nodig. Viel nog niet mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik wilde laatst een foto maken en toen was ie vol
Nee, dan kóóp je een nieuw toestel op afbetaling.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als je je abo verlengt, ipv een sim-only te nemen, krijg je een nieuw toestel.
Plus rente.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, dan kóóp je een nieuw toestel op afbetaling.
Ik ga toch geen series op een telefoon kijken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Mijn geheugen wordt voornamelijk ingenomen door series, maar die worden dagelijks ververst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |