Volgens mij is die bovenste veel interessanter als je 'm achteruit afspeelt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
Goeie shit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan koop ik wel weer een tweedehands toestelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zat een vriendin ook aan te denken, totdat ze haar iPhone liet knetteren.
Mja, borg modem of zo. Nee, geen borg, want borg krijg je terug natuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het ook redelijk logisch Nou ja logisch.Je bent ook klant en blijft klant
Ik vind het handig ze permanent aan me vast te hebbenquote:[..]
Daar hebben ze dingen voor uitgevonden om nietjes er uit te halen. Ik zou ook geen optie hebben want mijn nagel zou dubbel klappen bij die lengte
Dat dus. Ik heb geen vaste lijn, en ik kijk amper TV, maar dat pakket was goedkoper dan losquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een alles in één pakket met telefoon is goedkoper dan internet en televisie los.
Daarom werkt inet nu nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, borg modem of zo. Nee, geen borg, want borg krijg je terug natuurlijk
Oude modem hoefde trouwens niet terug opgestuurd te wordenZo oud was ie.
[..]
Ik vind het handig ze permanent aan me vast te hebbenGister sneed ik er ook de UPC dozen mee open. Zijn super hard.
Freak.
Maar je hebt wel een toestel nodig voor een sim-only abo, en die had ze dus op dat moment niet meer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb je een verzekering voor niet een abo
En dan proberen die muts uit te leggen dat je echt geen digitale ontvanger nodig hebt. Pffff, dat wordt echt te lastig voor mevrouw...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb geen vaste lijn, en ik kijk amper TV, maar dat pakket was goedkoper dan los
Die heb je ook nodig voor een abo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een toestel nodig voor een sim-only abo, en die had ze dus op dat moment niet meer.
Een paar eeuwen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan in april of mei overstappen op een sim only abonnement. Ben benieuwd hoe lang een iPhone nou echt meegaat.
Ik heb nog een 3Gs hoor. Met werkende apps.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De 3g doet het in principe ook nog. Alleen de apps niet meer
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Zo traag als dikke stront door een rietje, dat wel
Ik had het over de 3G. Die doet niet aan iMessage en Whats App doet het er ook niet meer op. En de rest probeer ik niet eens. Gebruik hem nu als MP3-speler. Moet nog even zien of ik hem kan aansluiten op m'n autoradio.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog een 3Gs hoor. Met werkende apps.
Zo traag als dikke stront door een rietje, dat wel
Met een aux ingang op je radio vast wel. Maar waarom daar een los device voor en niet je telefoon?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het over de 3G. Die doet niet aan iMessage en Whats App doet het er ook niet meer op. En de rest probeer ik niet eens. Gebruik hem nu als MP3-speler. Moet nog even zien of ik hem kan aansluiten op m'n autoradio.
Niet naar antwoorden vragen die je niet wil horen!quote:
Telefoon staat vol met apps en foto'squote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met een aux ingang op je radio vast wel. Maar waarom daar een los device voor en niet je telefoon?
Dan heb je het ook over een telefoon van 5 jaar oud. Dat is best veel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De 3g doet het in principe ook nog. Alleen de apps niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |