Martijn van Riet
Man
Almere, Flevoland
Nederland
Delen Twitter
Blogs van de Fractie
Foto's
Fotoalbums
Apps van Martijn van Riet (3)
Martijn van Riet
Ondernemende daadkracht voor Almere
Sinds 2002 ben ik woonachtig in ALmere-Buiten en hoofdzakelijk werkzaam in Almere. Als ondernemer in Almere, ben ik er erg blij mee dat ik me verkiesbaar heb kunnen stellen voor de VVD te Almere.
Een mooie toekomst voor Almere is goed voor eenieder. Voor kinderen moet deze groeistad een veilige en bruisende thuishaven zijn.'
Mijn vrouw en ik hebben op 14 februari 2010 om 21:22 een lieve zoon gekregen. Mattheyz-Ferdynand vond het wel een goed idee om geboren te worden precies tijdens de landelijke campagne aftrap in Almere. Dus, onze zoon is net als Mark Rutte op 14 Februari jarig.
Op 3 maart 2010 hebben laten zien dat de VVD stabiel de toekomst in gaat. Afhankelijk van de college samenstelling weten we binnenkort hoe we verder gaan in Almere.
Er zijn voldoende aandachtsgebieden in Almere waar ik graag mijn bijdrage aan wil leveren. Zowel de economische situatie (werkgelegenheid) bevorderen, als de veilige manier van kunnen wonen en werken in Almere. Het hangt allemaal met elkaar samen.
Met name de huidige leegstand van bedrijfsgebouwen en kantoren en de daarmee behorende verpaupering van deze terreinen zou ik graag willen aanpakken. Met name voor startende ondernemers, alswel de ondernemers die van zolder naar een bedrijfspand willen, zouden goed terecht kunnen op de reeds bestaande terreinen.
Tevens wil ik aandacht voor de infrastructuur in Almere zelf. Onduidelijke en daarmee onveilige verkeerssituaties verdienen meer aandacht. De infrastructuur in Almere is erg belangrijk voor Almere, aangezien onze stad nog 2 keer zo groot zal gaan worden.
Tenslotte wil ik me inzetten om de de politiek dichter bij de burger te brengen. De politieke markt in Almere is denk ik al een heel mooi voorbeeld hoe de politiek de deur heeft open gezet naar de werkvloer van het college en de raad. Graag zou ik zien dat er nog meer van dergelijke inititieven komen, het gehele jaar door.
Heeft u ook een mening of bijdrage omtrent deze onderwerpen of andere en wilt u daar over van gedachten wisselen?
Mail mij dan op MvanRiet@TopSmart.nl Of bel me op 06-520 11 631
Ondernemende daadkracht voor Almere!
Graag tot ziens en/of spreeks