SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woon je in utrecht?quote:
Maar ik ben niet kritisch en gemeen als ik met iemand praat. Maar ik denk zeg maar wel kritisch. Ik heb nu mijn zinnen gezet op een nieuwe jongen maar weet nog niet hoe ik het moet aanpakken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Mannen kijken niet alleen naar een leuk koppie maar ook naar haar manier van doen.
En ja, helaas geldt toch: wat minder kritisch zijn helpt. De perfecte persoon bestaat nu eenmaal niet.
ga maar gauw naar utrecht verhuizen :pquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:43 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag, nabij HS.
gewoon lief kijken en lachen.. beetje flirten..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar ik ben niet kritisch en gemeen als ik met iemand praat. Maar ik denk zeg maar wel kritisch. Ik heb nu mijn zinnen gezet op een nieuwe jongen maar weet nog niet hoe ik het moet aanpakken.
En dan hopen dat hij geintreseerd raakt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef Onnoman het volgende:
probeer gewoon eens een jongen aan te spreken die niet direct interesse in je toont
vrouwen mogen ook wel eens een blauwtje oplopen toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef britneycheers het volgende:
[..]
En dan hopen dat hij geintreseerd raakt?
Vorige keer bood hij wel aan om mij thuis te brengen. Maar ik sloeg het af omdat ik niet makkelijk over wilde komen. Had ik ja moeten zeggen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gewoon lief kijken en lachen.. beetje flirten..
of gewoon op hem afstappen en praten over iets
Zeggen kun je veel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef britneycheers het volgende:
Lieve FOK!kers,
Ik ben een goed uitziende dame van 19 jaar
britneycheers een lief karakter; mag ik even heel hard lachen!quote:Ik heb een lief karakter dus ik weet niet waar het aan ligt.
tuurlijk!! maar tot de voordeur en niet verderquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:48 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Vorige keer bood hij wel aan om mij thuis te brengen. Maar ik sloeg het af omdat ik niet makkelijk over wilde komen. Had ik ja moeten zeggen?
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit de eerste stap gezet..ik hoop altijd dat mannen dat doen. Maar misschien word het eens tijd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
vrouwen mogen ook wel eens een blauwtje oplopen toch?
als je echt zo leuk bent hoef je niet bang te zijn dat iemand je niet leuk vindt
test het even op mij wil jequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit de eerste stap gezet..ik hoop altijd dat mannen dat doen. Maar misschien word het eens tijd.
Hajoh, waarom moeite doen als dat niet nodig is?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit de eerste stap gezet..ik hoop altijd dat mannen dat doen. Maar misschien word het eens tijd.
Het maakt mij niet uit wat jij denkt..en ja je hebt gelijk ik kan zoveel zeggen ik kan ook zielig hier gaan doen en doen alsof ik mijzelf lelijk vind maar dat vind ik niet en dat vermeld ik ook hier.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:48 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zeggen kun je veel.
[..]
britneycheers een lief karakter; mag ik even heel hard lachen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |