SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Doen we met plastic toch ook.quote:
Dat maak jij ervan. Ik noemde de cijfers omdat hij zei dat Costa bij hem 2:1 liep, maar dat staat verder los van dat ik IF Jovetic moet hebben. Jovetic vind ik erg goed en dan zou IF Jovetic nog beter moeten zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat je IF Jovetic moet hebben omdat normale Jovetic meer scoort dan IF Lewandowski. Dat is je onderbouwing
1e race miste ik een checkpoint, 2e race ging ik over de kop in het begin, 3e race ging het fout toen ik iemand wilde omdraaien maar ik draaide zelf omquote:
Niks moet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik noemde de cijfers omdat hij zei dat Costa bij hem 2:1 liep, maar dat staat verder los van dat ik IF Jovetic moet hebben. Jovetic vind ik erg goed en dan zou IF Jovetic nog beter moeten zijn.
Dacht idd al zoiets. Zag je steeds spinnen enzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
1e race miste ik een checkpoint, 2e race ging ik over de kop in het begin, 3e race ging het fout toen ik iemand wilde omdraaien maar ik draaide zelf om![]()
yes ik ben 4e nu
IF Dzekoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef byah het volgende:
als dit em wordt
[ afbeelding ]
RvP, Lavezzi en Lahm zitten al rustig te wachten in mijn club
Ik ben niet hoog genoeg anders deed ik het welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:50 schreef Johnbon het volgende:
Nogmaals de vraag of iemand op xbox me extra trade pile ruimte kan gunnen. Ik heb nu 50 plekken.
Dank is groot....
Als je uitlegt hoe dat moet dan wil ik je dat best geven. Als je dat ook mij kan gevenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:50 schreef Johnbon het volgende:
Nogmaals de vraag of iemand op xbox me extra trade pile ruimte kan gunnen. Ik heb nu 50 plekken.
Dank is groot....
via EAFC kun je extra plekken unlocken. Hoe hoger je zit hoe meer je er kan unlocken. En je kunt ze aan een vriend cadeau doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je uitlegt hoe dat moet dan wil ik je dat best geven. Als je dat ook mij kan geven
Die host heeft echt een teringsnelle autoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dacht idd al zoiets. Zag je steeds spinnen enzo.
Kut, vergeten mn GT te kiezen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:52 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij heeft die 'soever' echt een max gepimpte waggie oid.
Dit dus ja. Met een stock Fusilade maak ik geen kansquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die host heeft echt een teringsnelle autoheeft ook 50% van zn races gewonnen
Ik hoop dat die fucking Rus geen IF krijgt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef byah het volgende:
als dit em wordt
[ afbeelding ]
Ja, zoiets hoorde ik al, maar wist niet dat je dan nog meer plekken kon krijgen. Ik heb er nu ook 50 geloof ik, maar ik zal je wel ff mijn GT pm'en. Ben denk ik vanavond wel online als je zo 'lang' kan wachtenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:52 schreef Johnbon het volgende:
[..]
via EAFC kun je extra plekken unlocken. Hoe hoger je zit hoe meer je er kan unlocken. En je kunt ze aan een vriend cadeau doen.
hehequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:57 schreef Zhano het volgende:
Lekker WIB. Ik zag je voorbij komen en toen ging ik de rest tegenhouden, en zelf ook nog tweede
Ja netjes idd. Ik drukte die 4e ff en die soever nog een keer in een bochtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
heheik had die soever in het begin gelijk omgedraaid
Mijn Sanchezjes ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef byah het volgende:
als dit em wordt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh, dacht dat jij 1e was
Haha, soever is bang.
Invite maar ff wat mensen. Denk niet dat je 11k krijgt voor een 1v1 win.
Die matchmaking2 mensen die net geleaved zijn en een bad sport
![]()
![]()
Echt hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:01 schreef Zhano het volgende:
Huh, dacht dat jij 1e was
Haha, soever is bang.
Invite maar ff wat mensen. Denk niet dat je 11k krijgt voor een 1v1 win.
Die matchmaking2 mensen die net geleaved zijn en een bad sport
hoe verleng je trouwens de tijd als hij aan het aftellen is
![]()
Driehoekje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Echt hehoe verleng je trouwens de tijd als hij aan het aftellen is
Jammer van die jump, je reed lekker verder..![]()
Mangala is echt een van de beste verdedigers die ik tot nu toe heb geprobeerd. Jammer van de kutcompetitie maar heeft wel een groene link met Alex Sandro die toch ook wel bovengemiddeld is voor een LB.![]()
Echt alles ging fout die laatste race. We hadden makkelijk samen 1e en 2e moeten worden maar ik faalde die jump en vloog nog een keer via een lantaarnpaal de snelweg op![]()
![]()
ps3?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Echt hehoe verleng je trouwens de tijd als hij aan het aftellen is
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jaja, heerlijke race dit~10k voor winst bij 4 personen.
welke is dat dan?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wtf het eerste wat die kerel in de groene auto deed was naar de zijkant om mij te beukenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jaja, heerlijke race dit~10k voor winst bij 4 personen.
vervolgens stonden we samen laatste. Gelukkig nog 2e geworden uiteindelijk
![]()
![]()
Die 2 groene werken samen volgens mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wtf het eerste wat die kerel in de groene auto deed was naar de zijkant om mij te beukenvervolgens stonden we samen laatste. Gelukkig nog 2e geworden uiteindelijk
![]()
![]()
Jammer dat ik niet mee kan doen.. ik had ze wel aan de kant gebeukt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die 2 groene werken samen volgens mijRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh ik kan zo wel weer sports doen als je wilt....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb geen opgevoerde muscle carga hierna ff eentje halen
Gemakkelijkste win ever dit
@Roy: Jawohl.![]()
Ik werd echt 4x omgedraaid, de hele buurt heeft me horen scheldenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ik kan zo wel weer sports doen als je wilt....
Gemakkelijkste win ever dit![]()
ik ga nu even een Gauntlet pimpen, als jij blijft racen ben ik zo weer terug![]()
Ik stop om 14:00 even. FF wat dingetjes doen en dan vanavond weer GTAquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik werd echt 4x omgedraaid, de hele buurt heeft me horen schelden![]()
ik ga nu even een Gauntlet pimpen, als jij blijft racen ben ik zo weer terug
Gestopt met die race, zo'n kneus was host en zette m op Rally![]()
![]()
binnenkort ook maar eens GTA halen denk..
FIFA
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wat is je psn?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik stop om 14:00 even. FF wat dingetjes doen en dan vanavond weer GTA
Gestopt met die race, zo'n kneus was host en zette m op Rally![]()
Van persie, in een enkele spits opstelling of met een 2 spitsen opstelling of op een andere positie zoals CAM ?![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:51 schreef Maver24 het volgende:
Van persie, in een enkele spits opstelling of met een 2 spitsen opstelling of op een andere positie zoals CAM ?![]()
![]()
Baas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat ziet er wel goed uit maar ben niet zo fan van 442 opstelling, hoe is Toure?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Eindbaas. Ramires wissel ik af en toe met Fellainiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat ziet er wel goed uit maar ben niet zo fan van 442 opstelling, hoe is Toure?![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat ziet er wel goed uit maar ben niet zo fan van 442 opstelling, hoe is Toure?![]()
![]()
1miljoenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel kost zo'n team atm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 pagina terug dudequote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:06 schreef d1ce het volgende:
Wat gaat de TOTW worden, iemand enig idee?
#FreeTrapz![]()
16:00 kerel, dst heb ik je gisteren nog verteld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:06 schreef d1ce het volgende:
Wat gaat de TOTW worden, iemand enig idee?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kortetermijngeheugenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
16:00 kerel, dst heb ik je gisteren nog verteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:09 schreef d1ce het volgende:
[..]
KortetermijngeheugenOf je luister nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
ik neuk jullie allemaal de moederquote:
Hahadie PF'er van depay heeft ze er nu open bid opstaan en lopen ze vanavond om 10 uur af..
ook gewoon 4 tegelijk ofzo
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:09 schreef d1ce het volgende:
[..]
KortetermijngeheugenGewoon dom dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:
Dat was in het heetst van de strijd dan mogen zulke dingen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Waar is de nieuwe TheDjeetje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat was in het heetst van de strijd dan mogen zulke dingen.![]()
Mag ik ook bij je vriendenclubje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat was in het heetst van de strijd dan mogen zulke dingen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag ik ook bij je vriendenclubje?
Je mag de ginger army joinen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik vind Toure niet zo heel goed. Ik vind wendbaarheid voor een CDM een hele sterke pre en Toure heeft de draaicirkel van een vrachtwagen. Maar als ik dat buiten beschouwing laat dan is het een prima spelerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is dat voor video?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
De ondertiteling snapt het niet![]()
Jammer dat je zo reageert.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niks voor jou. Is alleen voor echte bazen.![]()
Heb de missie nu afquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ben je single player aan het doen ?![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
De ondertiteling snapt het niet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat vinden jullie een goede opstelling voor ultra aanvallend en pressie? Speel nu 433 maar te weinig mogelijkheden door het centrum. Zit te denken aan 3412 of 4231.![]()
doen vanavond wel met een x aantal man dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ik ga wel een random online potje doen![]()
jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
doen vanavond wel met een x aantal man dan?![]()
wat is je psn royquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oke ga ik ff wat randoms aanpakken met me shotgun![]()
blij dat ik niet alleen die gekocht hebquote:![]()
mijn BBVA kaarten zijn de deur inmiddels allemaal uit tussen de 3500 en 4500c
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoeveel members heeft de wfut crew?![]()
![]()
15quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoeveel members heeft de wfut crew?
heb je toegevoegd![]()
David Villa is echt de beste speler die ik heb gebruikt deze FUT. Scoort dit potje ook weer doodleuk 4 keer.![]()
Eens kijken of ik nu een keer divisie 2 weet te halen, nog 3 potjes voor een punt.![]()
Liever kutprijzen op de PS3 dan een xbox in mijn woonkamer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hunter 1900, Shadow 2900 gr gr je boi xbox![]()
oehhhh de shit is aaan..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Liever kutprijzen op de PS3 dan een xbox in mijn woonkamer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet boos worden Toefmans. Of ben je geprikkeld door Advocaat -> AZ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Liever kutprijzen op de PS3 dan een xbox in mijn woonkamer.![]()
Dat neem je terug !quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Liever kutprijzen op de PS3 dan een xbox in mijn woonkamer.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Amen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Liever kutprijzen op de PS3 dan een xbox in mijn woonkamer.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Advocaat heeft bij PSV een hecht, geweldig team neergezet vorig seizoen. Plus het is echt een man die dit uit clubliefde doet. En niet voor het geldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niet boos worden Toefmans. Of ben je geprikkeld door Advocaat -> AZ?![]()
![]()
Die manager kaartjes? Voor 1 lullig chem puntje? Raar dat die krengen zo duur zijn of zijn er geen standaard BBVA managers in het spel?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
blij dat ik niet alleen die gekocht heb![]()
mijn BBVA kaarten zijn de deur inmiddels allemaal uit tussen de 3500 en 4500c![]()
Is je Verbeek fanclub opgeheven ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Advocaat heeft bij PSV een hecht, geweldig team neergezet vorig seizoen. Plus het is echt een man die dit uit clubliefde doet. En niet voor het geldHala Madrid !
veel mensen die een hybrid willen maken met bbva spelers denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die manager kaartjes? Voor 1 lullig chem puntje? Raar dat die krengen zo duur zijn of zijn er geen standaard BBVA managers in het spel?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klopt. Nu ben ik gedwongen hem steeds kkbal te noemen op Skype.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:46 schreef Roypsv het volgende:
wie is boos heeft gewoon zijn psn naar mij vernoemt![]()
Advocaat is wel oké. Echter is dit slechts tot het eind van het seizoen en eigenlijk heeft AZ behoefte aan een coach met een visie voor de lange termijn..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
huldequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt. Nu ben ik gedwongen hem steeds kkbal te noemen op Skype.![]()
![]()
Mag coach van Kroatië worden, discipline en conditiequote:+ aardig aanvallend voetbal
![]()
Hala Madrid !
Tja, Advocaat is al 66. De vraag is of hij uberhaupt de lange termijn haalt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:50 schreef TBakkert het volgende:
Advocaat is wel oké. Echter is dit slechts tot het eind van het seizoen en eigenlijk heeft AZ behoefte aan een coach met een visie voor de lange termijn...
Goed dat hij dus tot het einde van het jaar de honneurs waarneemt. Hopen dat hij AZ weer naar Europees voetbal leidt, zoals hij al eerder gedaan heeft. Daarna snel wegwezen.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:00 schreef Djeetje het volgende:
Iemand puushje van TOTW ?
Zit in de auto
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:00 schreef Djeetje het volgende:
Iemand puushje van TOTW ?
Zit in de auto![]()
![]()
gervinhooooooo
verder lahm in de cluben natuurlijk even een kroosje opgepickt.
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:03 schreef Roypsv het volgende:
wieisboos kk fransen beuken me kk hard tegen die muur man
alleen kalou is jammer.quote:
zullen wel veel packs geopend worden... daar gaan de hunters en shadows weer
#FreeTrapz![]()
ja, aids zooiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen kalou is jammer.
zullen wel veel packs geopend worden... daar gaan de hunters en shadows weer![]()
![]()
Haha ja dat is het risico van investeren.. Dat Schurrle er niet in zit zeg, met zijn 3 golaso'squote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef fetss het volgende:
GVD, had ziek veel dzeko's en khedira's gehaald, zitten ze niet in TOTWHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zusi![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat laatste ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef DutchSL het volgende:
Speelt Lahm niet CDM tegenwoordig ipv RB, of is dat alleen bij Bayern?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verwachtte wel een zieke prijsstijging van Alexis, maar hij zakt alleen maar. Toch wel aardig wat winst gemaakt.
PSN: DePresident_![]()
de bubbel is maar kort en hevig. toch 4x 2.5K kunnen pakken op kroos en 12K op lahmquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:09 schreef DePresident. het volgende:
Verwachtte wel een zieke prijsstijging van Alexis, maar hij zakt alleen maar. Toch wel aardig wat winst gemaakt.
#FreeTrapz![]()
Je zag amper een bubbel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de bubbel is maar kort en hevig. toch 4x 2.5K kunnen pakken op kroos en 12K op lahm
PSN: DePresident_![]()
het massaal undercutten is nu idd ook begonnenquote:
#FreeTrapz![]()
Heb mijn rvp even van de hand gedaan. 190k voor gekregen. Staan er nu al op voor 180k. Laat maar zakken die prijs![]()
Lahm verkocht met 8k winst en Sanchez met 2k winst keer 5
Toch leuk mee genomenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Die bubbels zijn echt triest![]()
Wel even wat winst gepakt. Je moet wel heel erg snel zijn want binnen 2 minuten crasht alles weer naar beneden![]()
RoydeWitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
op 0,03 seconden gewonnen![]()
[ afbeelding ]
ja volgens mij gebruikt iedereen eigen auto ofniet? en ze doen het er om om je te laten beuken. kk franssoosososososquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
op 0,03 seconden gewonnen![]()
[ afbeelding ]![]()
toch is t wel handigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef Confetti het volgende:
Wel even wat winst gepakt. Je moet wel heel erg snel zijn want binnen 2 minuten crasht alles weer naar benedengewoon week er voor wat inkopen en om 5 over 4 verkopen
#FreeTrapz![]()
Ach joh je hoeft er niks voor te doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef Confetti het volgende:
Wel even wat winst gepakt. Je moet wel heel erg snel zijn want binnen 2 minuten crasht alles weer naar benedenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dat catchup is zo fucking dom he.. ik stond letterlijk 5 seconden voor op de rest met alleen nog een rechte weg te gaan. Ik reed hem perfect uit maar alsnog word ik bijna ingehaald![]()
roy jij bent host nuquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja volgens mij gebruikt iedereen eigen auto ofniet? en ze doen het er om om je te laten beuken. kk franssoosososososdoe even catchup uit alsjeblieft
![]()
Dit je kan er zo 50k mee maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch is t wel handiggewoon week er voor wat inkopen en om 5 over 4 verkopen
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Geen Schurrle, dus het is weer bevestigd dat die dinsdag niet telt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
done ff wat crewmembers inviteequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
roy jij bent host nudoe even catchup uit alsjeblieft
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
Geen Schurrle, dus het is weer bevestigd dat die dinsdag niet telt![]()
Welke bubbels?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef Confetti het volgende:
Wel even wat winst gepakt. Je moet wel heel erg snel zijn want binnen 2 minuten crasht alles weer naar beneden![]()
jij bent gewoon skeer dat je geen fatsoenlijke auto hebtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:13 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja volgens mij gebruikt iedereen eigen auto ofniet? en ze doen het er om om je te laten beuken. kk franssoososososos![]()
ik heb crib van 4ton dusjaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
jij bent gewoon skeer dat je geen fatsoenlijke auto hebt![]()
Sommige mensen hebben echt een chromosoom te veel. Sta ik 5e en dan gaat de nummer 6 mij onderuit halen waardoor we allebei laatste staan..![]()
haha ds2 houdt van mannehquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef wieisboos het volgende:
Deze is leuk voor Pacesonic2
[ afbeelding ]![]()
Some men just want to watch the world burn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef wieisboos het volgende:
Sommige mensen hebben echt een chromosoom te veel. Sta ik 5e en dan gaat de nummer 6 mij onderuit halen waardoor we allebei laatste staan..Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Zowaar weer een keer de titel gepakt in divisies, Benzema flikt het weer in de laatste minuut.![]()
43 wedstrijden, 37 goals en 39 assists.![]()
Wel met bizar anti-voetbal, maar in ieder geval amper tot geen lobbal/cross doelpunten meer tegen.![]()
nvm dan wil iedereen uit kunnen scheldenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn ps3 kan mn mic niet vinden via bluetooth, heb wel mic voor pc![]()
hoop voor je dat je RvP bedoelt en niet sanchez ....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
En de beste speler ter wereld heeft eindelijk een IFPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geen pleonasme gebruiken. En ik gebruik geen spitsen met meer dan 90 pace. Kut ventquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef wieisboos het volgende:
Deze is leuk voor Pacesonic2
[ afbeelding ]![]()
Benzema schijnt bagger te zijn. Maar ik weet het niet, omdat ik hem niet heb gebruikt.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gervinho natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop voor je dat je RvP bedoelt en niet sanchez ....![]()
sowiesoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:23 schreef Jorwol het volgende:
6 wedstrijden voor 7 punten om titel te pakken.. EAids incoming?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nicklas fucking Bendtnerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop voor je dat je RvP bedoelt en niet sanchez ....![]()
![]()
doe ff custom cars onquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef Roypsv het volgende:
Iemand al de titel gepakt in divisie 1? zo ja wat krijg je dan![]()
kom er gewoon achter dat ik 6 van de TOTW spelers in me club had zittenquote:
#FreeTrapz![]()
De LB+Y bokaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef Roypsv het volgende:
Iemand al de titel gepakt in divisie 1? zo ja wat krijg je dan![]()
Daar heb je wel gelijk in, daarna moet je inderdaad kijken naar iemand die jong is. Maar is dit ook niet het laatste seizoen van Arveladze bij Kasimpasa? Dan zou hij daarna kunnen komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, Advocaat is al 66. De vraag is of hij uberhaupt de lange termijn haalt.
Goed dat hij dus tot het einde van het jaar de honneurs waarneemt. Hopen dat hij AZ weer naar Europees voetbal leidt, zoals hij al eerder gedaan heeft. Daarna snel wegwezen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Afhankelijk van je vleugelspelers, het is geen monster dat in z'n eentje 4 man uitkapt. Maar bij mij koning van de kleine ruimte, weet altijd te schieten ongeacht hoeveel man eromheen staan, voelt sterk aan, heeft een geweldige pass in huis en staat altijd goed en verdedigd nog mee ook zonder dat het ten koste gaat bij een aanval.quote:
Voor mij de beste spits die ik gebruikt heb, Pedro en Villa om hem heen en Xavi achter 'm. Heb 'm wel een dot extra pace en passing gegeven via die chem. style en vooral die extra pace heeft ie wel nodig om écht weg te komen.
Oja en als je de kans krijgt, probeer een lobje ... Die gozer mist echt nooit ongeacht de afstand wanneer de keeper uitkomt.![]()
![]()
Een dot... 3 punten is niet echt een gigantische boost. Een bronze pacekaartje van +5 voor 150 coins is veel effectiever (mits je ook nog de juiste coaches hebt. Dan wordt het +7)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Afhankelijk van je vleugelspelers, het is geen monster dat in z'n eentje 4 man uitkapt. Maar bij mij koning van de kleine ruimte, weet altijd te schieten ongeacht hoeveel man eromheen staan, voelt sterk aan, heeft een geweldige pass in huis en staat altijd goed en verdedigd nog mee ook zonder dat het ten koste gaat bij een aanval.
Voor mij de beste spits die ik gebruikt heb, Pedro en Villa om hem heen en Xavi achter 'm. Heb 'm wel een dot extra pace en passing gegeven via die chem. style en vooral die extra pace heeft ie wel nodig om écht weg te komen.
Oja en als je de kans krijgt, probeer een lobje ... Die gozer mist echt nooit ongeacht de afstand wanneer de keeper uitkomt.![]()
![]()
Ach, ik merk het in ieder geval wel bij die gozer. Heb ook geen zin om ieder potje met die kaartjes in de weer te gaan voor al die gasten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een dot... 3 punten is niet echt een gigantische boost. Een bronze pacekaartje van +5 voor 150 coins is veel effectiever (mits je ook nog de juiste coaches hebt. Dan wordt het +7)![]()
Meer heeft ie ook niet nodig, Vucinic is ook al zo'n beest, lijkt qua stats ook aardig op Benzema en kost maar een fractie. Die kan alles.![]()
Drie chevrons (pijltjes) van die chem styles staat niet gelijk aan +3 in de stat, het werkt niet zo dat je van 82 passing naar 85 gaat ofzo. Bovendien is het eigenlijk maar +2 ten opzichte van de basic style waar je sowieso al +1 krijgt.
Of het merkbaar verschil oplevert, het zal wel vooral placebo zijn. Voor mijn gevoel is Benzema met zijn finisher kaartje dat ik er op heb gezet niet beter gaan koppen, maar wel beter gaan schieten.![]()
Ik wil IF Lavezzi (maar die zal wel te duur worden) en IF Zusi (om aan Johnson te linken)
/lievesinterklaas![]()
Ik snap er nu helemaal niks meer vanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:32 schreef DutchSL het volgende:
Drie chevrons (pijltjes) van die chem styles staat niet gelijk aan +3 in de stat, het werkt niet zo dat je van 82 passing naar 85 gaat ofzo. Bovendien is het eigenlijk maar +2 ten opzichte van de basic style waar je sowieso al +1 krijgt.
Of het merkbaar verschil oplevert, het zal wel vooral placebo zijn. Voor mijn gevoel is Benzema met zijn finisher kaartje dat ik er op heb gezet niet beter gaan koppen, maar wel beter gaan schieten.![]()
![]()
Hoe wordt het dan wel verwerkt in de stats? Want Futhead tweette ook al een keer dat het niet ingame te zien is etc.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:32 schreef DutchSL het volgende:
Of het merkbaar verschil oplevert, het zal wel vooral placebo zijn. Voor mijn gevoel is Benzema met zijn finisher kaartje dat ik er op heb gezet niet beter gaan koppen, maar wel beter gaan schieten."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik zou het ook niet weten, maar in dat topic op het EA forum waar het hele systeem wordt uitgelegd stond ook letterlijk dat het niet hetzelfde werkte als de normale attribute kaartjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hoe wordt het dan wel verwerkt in de stats? Want Futhead tweette ook al een keer dat het niet ingame te zien is etc.![]()
Thanks! Heb zelf dit om hem heen, denk dat Griezmann en Biabiany de taken wel kunnen overnemen van Pedro en Villa. Valbuena erachter lijkt mij ook heerlijk spelenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Afhankelijk van je vleugelspelers, het is geen monster dat in z'n eentje 4 man uitkapt. Maar bij mij koning van de kleine ruimte, weet altijd te schieten ongeacht hoeveel man eromheen staan, voelt sterk aan, heeft een geweldige pass in huis en staat altijd goed en verdedigd nog mee ook zonder dat het ten koste gaat bij een aanval.
puush doet het niet..
Twijfel alleen nog over de keeper, heb geen geld voor Lloris..![]()
Ook leuk om de tegenstander te irriteren, beginnen met een veldspeler in het doel en die direct wijzigen, heb je 2 man op het veld staan in keeperstenue.![]()
![]()
Play the sport not the game.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:40 schreef Lastpost het volgende:
Ook leuk om de tegenstander te irriteren, beginnen met een veldspeler in het doel en die direct wijzigen, heb je 2 man op het veld staan in keeperstenue.🍆![]()
goedtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:45 schreef Djeetje het volgende:
Lavezzi zijn IF word echt goed denk ik![]()
Robben had er ook wel eentje verdiend.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb 433-4 met Benzema in de spits, had eerst IF Valbuena er achter maar zijn pace komt nauwelijks tot uiting op die positie en verder is Gourcuff net zo goed / beter (sterker / kan nog aardig koppen) voor veel minder coins.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Thanks! Heb zelf dit om hem heen, denk dat Griezmann en Biabiany de taken wel kunnen overnemen van Pedro en Villa. Valbuena erachter lijkt mij ook heerlijk spelen
puush doet het niet..
Twijfel alleen nog over de keeper, heb geen geld voor Lloris..
Nasri lijkt me ook erg goed voor die positie, maar die kan ik niet gebruiken ivm chem,![]()
Inderdaad. Niet dat ik hem had kunnen betalen, maar tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Robben had er ook wel eentje verdiend.![]()
Team is om Valbuena weer te gebruiken, vandaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb 433-4 met Benzema in de spits, had eerst IF Valbuena er achter maar zijn pace komt nauwelijks tot uiting op die positie en verder is Gourcuff net zo goed / beter (sterker / kan nog aardig koppen) voor veel minder coins.
Nasri lijkt me ook erg goed voor die positie, maar die kan ik niet gebruiken ivm chem,Alleen het punt is de keeper, ik heb op Lloris na nog geen goede review gehoord over een Franse keeper..
![]()
Dat moet lukken ja, Biabiany in de Pedro rol.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Thanks! Heb zelf dit om hem heen, denk dat Griezmann en Biabiany de taken wel kunnen overnemen van Pedro en Villa. Valbuena erachter lijkt mij ook heerlijk spelen
Twijfel alleen nog over de keeper, heb geen geld voor Lloris..![]()
Als het je om het crossen gaat zou ik niet voor Benzema gaan, die wint echt maar 3 op de 10 duels en scoort amper uit een directe voorzet vanaf de vleugel, dan is Remy (ughh) een betere optie.
En zorg dat je voldoende passing kwaliteit op het middenveld hebt, dan komt 433 echt tot z'n recht en zet je jezelf zonder moeite wel 5-10 keer in een wedstrijd volledig vrij voor de doelman.
En ik kan voor geen meter skillen, amper iemand uitkappen of wat dan ook.![]()
![]()
Ik heb een Braziliaans-Italiaanse verdediging met een Belgische keeper dus tjaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Team is om Valbuena weer te gebruiken, vandaarAlleen het punt is de keeper, ik heb op Lloris na nog geen goede review gehoord over een Franse keeper..
![]()
Afhankelijk van welke Franse verdedigers je hebt kun je misschien een keeper van hun club nemen (bv. Mangala -> Helton, Sakho -> Mignolet etc).![]()
Mn Courtois op 10 chem bokst vanuit een corner de bal naar achteren waardoor de cornernemer de goal op zn naam krijgt![]()
![]()
Dit spel is echt be-la-che-lijk.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
je bent gewoon slecht man, verkoop dat spelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Mn Courtois op 10 chem bokst vanuit een corner de bal naar achteren waardoor de cornernemer de goal op zn naam krijgt![]()
![]()
Dit spel is echt be-la-che-lijk.![]()
Ga 433 maken met later in de spits IF Sanchez. Heb 750k coins voor betaaldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Klasse MaverIn wat voor team ga je hem plaatsen?
![]()
Haha dat heb ik ook 1 keer gehad, liet 'm zelf uitkomen en liet die knop los waardoor ie eigenlijk terug wilde maar toch de bal wilde pakken en toen tikte ie 'm ook achter zichzelf in de goal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef Hoogstaande het volgende:
![]()
Dit spel is echt be-la-che-lijk.![]()
![]()
Zeker geen KAT?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef Hoogstaande het volgende:
![]()
Dit spel is echt be-la-che-lijk.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ben blij dat ik Di Natale heb gehouden. In 4-3-3(3) is het echt een geweldige spits tussen El Sha en Candreva. Vidal, Hernanes en De Rossi op het middenveldik weet niet wie de formatie hier aanprees, maar wat speelt het chill zeg
![]()
![]()
Ik wil hem ook nog kopen, maar ik weet niet wie er dan uit mijn team moet, vermoedelijk Diamanti.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:11 schreef Jorwol het volgende:
Ben blij dat ik Di Natale heb gehouden. In 4-3-3(3) is het echt een geweldige spits tussen El Sha en Candreva. Vidal, Hernanes en De Rossi op het middenveldik weet niet wie de formatie hier aanprees, maar wat speelt het chill zeg
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Combineert zo lekker tussen de aanval en Hernanesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil hem ook nog kopen, maar ik weet niet wie er dan uit mijn team moet, vermoedelijk Diamanti.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:09 schreef TBakkert het volgende:
TOETERTURKEN TYFT ALLEN OP!!!1!!11!!!
En die LitmanenAFCA wat een kankermongool is dat dan weer.
Verder is het klasse verschil tussen Nederland en Turkije gewoon te groot. Van de zomer gewoon weer Nederland supporten.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Op CM dus of bedoel je 433 (4) ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:11 schreef Jorwol het volgende:
![]()
Ik liet de knop totaal niet los, hij ging vol voor de boks, was er ook dik op tijd, geen tegenstander in de buurt en ineens lag ie achter mquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook 1 keer gehad, liet 'm zelf uitkomen en liet die knop los waardoor ie eigenlijk terug wilde maar toch de bal wilde pakken en toen tikte ie 'm ook achter zichzelf in de goal.![]()
Net weer op een teurige manier verloren, morgen maar weer proberen, want vandaag gaat er niks lukken dat merk ik al weer. Spelers die gewoon stil blijven staan en niet in beweging te krijgen zijn en meer van dat soort onzin.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Rustig broeder. Sadece hepsini anne lanet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Verder is het klasse verschil tussen Nederland en Turkije gewoon te groot. Van de zomer gewoon weer Nederland supporten.![]()
Had Turkije best op t WK willen zien. Helaas Ozz. Ne mutlu turkum diyene!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Verder is het klasse verschil tussen Nederland en Turkije gewoon te groot. Van de zomer gewoon weer Nederland supporten.🍆![]()
kijk Zhano, Serviërsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rustig broeder. Sadece hepsini anne lanet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rustig broeder. Sadece hepsini anne lanet.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
konko belangrijke match moet ik tegen IF agueroquote:![]()
![]()
Haha nice. Laat me ff weten hoe Ljajic het daar doet. Matic en Djuricic zijn bazenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kijk Zhano, Serviërs
[ afbeelding ]Kolarov lijkt me kut maar ok
quote:![]()
![]()
Nou, deWesp hoewel je al heel veel reacties hebt gekregen over je vraag tussen de zeer interessante discussie over wie er nu eigenlijk beter is turkije of nederland zal ik je toch even heel uitgebreid uit de doeken doen hoe eriksen speelt yada yada yadaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef DeWesp het volgende:
Iemand ervaring met Eriksen? Is ie niet te licht voor al dat duw- en trek geweld?![]()
ja Kolarov is waarschijnlijk kut maar als ik Siquira daar knal moet ik weer voor Tomovic zijn chem gaan zorgen en zoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha nice. Laat me ff weten hoe Ljajic het daar doet. Matic en Djuricic zijn bazenKolarov lijkt me kut maar ok
[..]Eerst maar eens kijken hoe het zo gaat
![]()
ik wou dat ik het je kon vertellen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:28 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Nou, deWesp hoewel je al heel veel reacties hebt gekregen over je vraag tussen de zeer interessante discussie over wie er nu eigenlijk beter is turkije of nederland zal ik je toch even heel uitgebreid uit de doeken doen hoe eriksen speelt yada yada yada
Lelijke UI trouwens![]()
Die kwam ik gisteren ineens 3x op rij tegenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
konko belangrijke match moet ik tegen IF aguero
Maar hoe ging je onverwachte open boek tentamen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zit in divisie 7 ofzo hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kwam ik gisteren ineens 3x op rij tegen
Maar hoe ging je onverwachte open boek tentamen?Die Aguero heeft echt een versnelling van 99 belachelijk gewoon
Het ging maar kon beter![]()
![]()
Wel irritant dat je ineens open boek tentamen hebt..daar moet je je op een heel andere manier bij voorbereiden. Nu heb je zoveel tijd verneukt met stampwerkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zit in divisie 7 ofzo heDie Aguero heeft echt een versnelling van 99 belachelijk gewoon
Het ging maar kon beter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik geloof dat ik nu in de trein terug naar Leeuwarden zit maar ik weet het niet zeker. Heeft iemand de TOTW subs?![]()
je gelooft dat je in de trein zit?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik geloof dat ik nu in de trein terug naar Leeuwarden zit maar ik weet het niet zeker. Heeft iemand de TOTW subs?![]()
Mwah het was bij wiskunde dus zo'n ramp is het nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel irritant dat je ineens open boek tentamen hebt..daar moet je je op een heel andere manier bij voorbereiden. Nu heb je zoveel tijd verneukt met stampwerkAlleen had ik dan iets anders kunnen studeren.
Er stond wel een wijf te krijsen omdat ze geen reader etc bij zich had
Ragequitsta je dan met je IF Aguero hahaa
Na die onterechte 0-1 van hem, 2-1 de rust in. Ik 2 op doel hij 8. Tweede helft ging hij aanvallender spelen 5-1 pompom, hij maar 1 kans gehad tweede helft.![]()
Perron 5, de 16:23?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
zit jij de hele dag op twitch of watquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Topiek het volgende:
http://www.twitch.tv/lucyyfurr
Not too bad.
[ afbeelding ]![]()
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
zit jij de hele dag op twitch of wat![]()
![]()
Je hebt die Guardian Djuricic gekocht?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kijk Zhano, Serviërs
[ afbeelding ]
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Was dit voor onzin?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Topiek het volgende:
http://www.twitch.tv/lucyyfurr
Not too bad.
[ afbeelding ]![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt die Guardian Djuricic gekocht?![]()
ik zag het pas toen ik hem in mijn team zette
maar ja was maar 650 coins dus geen man overboord![]()
Nee idd, maar daar heb je toch geen bal aan op LWquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja![]()
ik zag het pas toen ik hem in mijn team zette
maar ja was maar 650 coins dus geen man overboordKan je beter basic hebben
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Elke dag![]()
Iemand die de afgelopen 2 weken nog een beetje de prijzen in de gaten heeft gehouden? T Silva, Ramos, Iniesta etc zijn zeker alleen maar gedaald?
Ga ze maar gewoon verkopen denk ik.![]()
![]()
Wat vinden jullie er van ? Ben niet echt tevreden over de backs en Mandzukic wil ik proberen, omdat ik wil weten hoe H/H speeltIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Alabaas en Pacecheck halen danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:48 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van ? Ben niet echt tevreden over de backs en Mandzukic wil ik proberen, omdat ik wil weten hoe H/H speelt
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wat moeten we nou weer zeggen over een fucking bundesliga teamquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:48 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van ? Ben niet echt tevreden over de backs en Mandzukic wil ik proberen, omdat ik wil weten hoe H/H speelt![]()
![]()
Je hebt toch heel veel van die chemstyle kaartjes?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Te duur
Wil nog overhouden om te beginnen met handelenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
er is zo'n site ultimatedb.nl daar kun je de prijzen van spelers zien van de afgelopen week/maandquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:48 schreef Thorb het volgende:
Iemand die de afgelopen 2 weken nog een beetje de prijzen in de gaten heeft gehouden? T Silva, Ramos, Iniesta etc zijn zeker alleen maar gedaald?
Ga ze maar gewoon verkopen denk ik.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt toch heel veel van die chemstyle kaartjes?
Zijn op PS3 amper wat waardIk beuk jullie allemaal in elkaar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: