SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Doen we met plastic toch ook.quote:
Dat maak jij ervan. Ik noemde de cijfers omdat hij zei dat Costa bij hem 2:1 liep, maar dat staat verder los van dat ik IF Jovetic moet hebben. Jovetic vind ik erg goed en dan zou IF Jovetic nog beter moeten zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat je IF Jovetic moet hebben omdat normale Jovetic meer scoort dan IF Lewandowski. Dat is je onderbouwing
1e race miste ik een checkpoint, 2e race ging ik over de kop in het begin, 3e race ging het fout toen ik iemand wilde omdraaien maar ik draaide zelf omquote:
Niks moet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik noemde de cijfers omdat hij zei dat Costa bij hem 2:1 liep, maar dat staat verder los van dat ik IF Jovetic moet hebben. Jovetic vind ik erg goed en dan zou IF Jovetic nog beter moeten zijn.
Dacht idd al zoiets. Zag je steeds spinnen enzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
1e race miste ik een checkpoint, 2e race ging ik over de kop in het begin, 3e race ging het fout toen ik iemand wilde omdraaien maar ik draaide zelf om![]()
yes ik ben 4e nu
IF Dzekoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef byah het volgende:
als dit em wordt
[ afbeelding ]
RvP, Lavezzi en Lahm zitten al rustig te wachten in mijn club
Ik ben niet hoog genoeg anders deed ik het welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:50 schreef Johnbon het volgende:
Nogmaals de vraag of iemand op xbox me extra trade pile ruimte kan gunnen. Ik heb nu 50 plekken.
Dank is groot....
Als je uitlegt hoe dat moet dan wil ik je dat best geven. Als je dat ook mij kan gevenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:50 schreef Johnbon het volgende:
Nogmaals de vraag of iemand op xbox me extra trade pile ruimte kan gunnen. Ik heb nu 50 plekken.
Dank is groot....
via EAFC kun je extra plekken unlocken. Hoe hoger je zit hoe meer je er kan unlocken. En je kunt ze aan een vriend cadeau doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je uitlegt hoe dat moet dan wil ik je dat best geven. Als je dat ook mij kan geven
Die host heeft echt een teringsnelle autoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dacht idd al zoiets. Zag je steeds spinnen enzo.
Kut, vergeten mn GT te kiezen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:52 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij heeft die 'soever' echt een max gepimpte waggie oid.
Dit dus ja. Met een stock Fusilade maak ik geen kansquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die host heeft echt een teringsnelle autoheeft ook 50% van zn races gewonnen
Ik hoop dat die fucking Rus geen IF krijgt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef byah het volgende:
als dit em wordt
[ afbeelding ]
Ja, zoiets hoorde ik al, maar wist niet dat je dan nog meer plekken kon krijgen. Ik heb er nu ook 50 geloof ik, maar ik zal je wel ff mijn GT pm'en. Ben denk ik vanavond wel online als je zo 'lang' kan wachtenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:52 schreef Johnbon het volgende:
[..]
via EAFC kun je extra plekken unlocken. Hoe hoger je zit hoe meer je er kan unlocken. En je kunt ze aan een vriend cadeau doen.
hehequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:57 schreef Zhano het volgende:
Lekker WIB. Ik zag je voorbij komen en toen ging ik de rest tegenhouden, en zelf ook nog tweede
Ja netjes idd. Ik drukte die 4e ff en die soever nog een keer in een bochtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
heheik had die soever in het begin gelijk omgedraaid
Mijn Sanchezjes ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:49 schreef byah het volgende:
als dit em wordt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |