Noem je me nou lelijk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou er niet eens over peinzen m'n lenzen in te doen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee hoor, heb gewoon nog nooit geneukt met m'n Google Glass.
Misschien moet je je Google Glass eerst mee uit eten nemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komt omdat je niet kunt scoren als je je bril draagt zeker.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:
Haha, Glassex.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet je je Google Glass eerst mee uit eten nemen.
Jawel, maar lenzen zijn gewoon praktischer op het veld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat je niet kunt scoren als je je bril draagt zeker.
Ja, eens wel. Sws ben je wel een beetje simpel als je zo erg bezig bent met zoiets futiels als oogkleur.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef Chai het volgende:
Fas wat vind je van mijn visie in het oogkleurtopic?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, integendeel, heb misschien een huis.
Waarom lach je? Ben srs.quote:
volgens mij is dat ook echt een bad waar alleen 4ebe in pastquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Godsallejezus wat verschrikkelijk.
Hahahha hard opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:01 schreef Salatrel het volgende:
http://www.buzzfeed.com/r(...)-probably-never-have
hahaha geniaalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:01 schreef Salatrel het volgende:
http://www.buzzfeed.com/r(...)-probably-never-have
Jij moet Nootjes wel zijn, dat is namelijk de enige retard die 'hardop' als 'hard op' schrijft.quote:
ik ben van mening dat mensen niet zo moeten zeuren en niet alles zich zo persoonlijk aan moeten trekkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef remi1986 het volgende:
wat vinden jullie trouwens van het hele gezeur omtrent zwarte piet? Ben toevallig op FB in een discussie beland en ben wel benieuwd hoe jullie erover denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |