Hahahaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik brei gewoon voort op een actieve discussie die elders gevoerd werd en hoopte hiermee het topic leven in te kunnen blazen.
Wat een bloedirritant kind is dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die bewerkte.Luxuria.
Zie die naam eigenlijk niet zo vaak voorbij komen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een bloedirritant kind is dat.
Zeg gewoon snakeladyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die slangachtige. Welke heeft spinnenpoten dan?
In R&P wel eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie die naam eigenlijk niet zo vaak voorbij komen?
JA jezus Chai, weet ik veel, ik zie d'r gewoon vaker posten en ik vind het een bloedirritant kind, geen idee in wat voor topics ze meestal post, dat hou ik niet bij SORRY DAT IK ADEM.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh daar lees ik ook nog best vaak? Maar dan zeker in aandachtshoertopics oid?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA jezus Chai, weet ik veel, ik zie d'r gewoon vaker posten en ik vind het een bloedirritant kind, geen idee in wat voor topics ze meestal post, dat hou ik niet bij SORRY DAT IK ADEM.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA jezus Chai, weet ik veel, ik zie d'r gewoon vaker posten en ik vind het een bloedirritant kind, geen idee in wat voor topics ze meestal post, dat hou ik niet bij SORRY DAT IK ADEM.
Opkkren.quote:
Nee, integendeel, heb misschien een huis.quote:
You need some pussy.quote:
You need some dick.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja, wil jij 'm? Je krijgt m'n ballen er gratis bij, aangezien je die ook mist.quote:
Mooie creaties voor een nieuw topic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
You need some pussy.
[..]
You need some dick.
En, hield je je bril op tijdens de seks, of moest je 'm, heel a-romantisch, eerst afzetten eer je wild kon gaan doen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wil jij 'm? Je krijgt m'n ballen er gratis bij, aangezien je die ook mist.
Waar je helemaal alleen gaat wonen? En gefeliciteerd danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, integendeel, heb misschien een huis.
Met 242 katten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar je helemaal alleen gaat wonen? En gefeliciteerd dan
Zou 'm tijdens de seks met jou afzetten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En, hield je je bril op tijdens de seks, of moest je 'm, heel a-romantisch, eerst afzetten eer je wild kon gaan doen?
Zou er niet eens over peinzen m'n lenzen in te doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:11 schreef Chloroform het volgende:
Zou 'm tijdens de seks met jou afzetten.
Is liefde.quote:
Noem je me nou lelijk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou er niet eens over peinzen m'n lenzen in te doen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee hoor, heb gewoon nog nooit geneukt met m'n Google Glass.
Misschien moet je je Google Glass eerst mee uit eten nemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee hoor, heb gewoon nog nooit geneukt met m'n Google Glass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |