mijn definitie van preuts.. wat ik vaak heb gezien, zijn bijvoorbeeld 2 vriendinnen, waarvan eentje hartstikke gezellig is, drinkt rustig wat drankjes mee en heeft het gewoon naar haar zin en dan de andere is de hele avond stil, doet nergens aan mee, als je dan wat vraagt krijg je een heel kort antwoord en ben je eigenlijk de dag erna al vergeten..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:59 schreef Chai het volgende:
Rustig hier.
Remi, wat is jouw definitie van preuts?
En in de praktijk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mijn definitie van preuts.. wat ik vaak heb gezien, zijn bijvoorbeeld 2 vriendinnen, waarvan eentje hartstikke gezellig is, drinkt rustig wat drankjes mee en heeft het gewoon naar haar zin en dan de andere is de hele avond stil, doet nergens aan mee, als je dan wat vraagt krijg je een heel kort antwoord en ben je eigenlijk de dag erna al vergeten..
nee denk het niet, ken er genoeg die dat niet willen. Of niet in een one-night stand. Vind dat niet preutsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
En in de praktijk?
Iemand die bijv. pertinent klaarkomen in haar mond weigert, is dat preuts?
En wat wel dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee denk het niet, ken er genoeg die dat niet willen. Of niet in een one-night stand. Vind dat niet preuts
Oh op die manier, nee dan heb je gelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:09 schreef remi1986 het volgende:
inderdaad, de definitie is "zeer ingetogen" of "zeer kuis". Dat ligt meer in het karakter. En in het verlengde wat ik als eerste antwoord gaf, is dat voor mij iemand die absoluut niet aan one-night stands doet en je eerst 188 jaar mee moet "daten" voor ze iets wil
Ik brei gewoon voort op een actieve discussie die elders gevoerd werd en hoopte hiermee het topic leven in te kunnen blazen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:07 schreef Nestalgie het volgende:
Is totaal niet preuts Chai. Lijkt me ook niet lekker die slijmerige troep in mn keel te moetenhebben. Preuts is als je niet zoveel seksueels doet.
wat is jouw mening hierover dan? Als je antwoord zou moeten geven op de vraag die je ons stelde over klaarkomen in de mond?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik brei gewoon voort op een actieve discussie die elders gevoerd werd en hoopte hiermee het topic leven in te kunnen blazen.
dacht dat iemand in jouw mond wou klaarkomen maar jij het niet wou en hij je preuts noemde.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik brei gewoon voort op een actieve discussie die elders gevoerd werd en hoopte hiermee het topic leven in te kunnen blazen.
Oh dat was gewoon een stelling om de discussie meer praktijkgericht te krijgen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is jouw mening hierover dan? Als je antwoord zou moeten geven op de vraag die je ons stelde over klaarkomen in de mond?
ik denk dat dit precies de omschrijving is of je iemand preuts kan noemen of niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat was gewoon een stelling om de discussie meer praktijkgericht te krijgen.
Is niet op zoiets te baseren imo, maar meer dat iemand open staat voor nieuwe dingen en het overweegt. Dat is iets anders dan alles ook echt doen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik denk dat dit precies de omschrijving is of je iemand preuts kan noemen of niet.
Gewoon zorgen dat het gelijk goed achterin je keel is en alcohol binnen handbereik hebben, met een beetje geluk merk je er amper iets van.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dacht dat iemand in jouw mond wou klaarkomen maar jij het niet wou en hij je preuts noemde.
Maar daar gaat het over horse cum?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom gezellig in m'n kleur ogen-topic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ogen van een bepaalde lady weer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom gezellig in m'n kleur ogen-topic.
Je bedoelt die met de spinnenpoten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ogen van een bepaalde lady weer.
Nee die slangachtige. Welke heeft spinnenpoten dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bedoelt die met de spinnenpoten?
Oh ja, die bewerkte.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die slangachtige. Welke heeft spinnenpoten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |