Arrrrr lekker schuddebuiken matequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je buik is nog steeds imposant
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat je nog steeds naar hotdogwater ruiktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Pardon?Wat wil je daarmee zeggen?
![]()
![]()
Toen waren het letterlijk kwarktassen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whehe.
Dat woord verneukt trouwens de hele mental image.
Hehe, wijo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk hoor. Heb jij allemaal playmates om je heen dat je zo denkt?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef Dven het volgende:
Gewoon een lelijk wijf met dikke tieten?
In ieder geval geen mokkels met zo'n biggenkop. Snap niet wat er bijzonder aan is. Dat lijf is natuurlijk wel oke.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Hehe, wijo.
[..]
Ik vind haar niet lelijk hoor. Heb jij allemaal playmates om je heen dat je zo denkt?
Wat weet jij dat goed mimang.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je nog steeds naar hotdogwater ruikt
[..]
Toen waren het letterlijk kwarktassen.
Maar dat lijf, of d'r tetten iig waren ook het hele punt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:50 schreef Dven het volgende:
[..]
In ieder geval geen mokkels met zo'n biggenkop. Snap niet wat er bijzonder aan is. Dat lijf is natuurlijk wel oke.
ben aan het spelen as we speak, homoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
Tevens choco, durf je niet meer in de game te komen uit angst voor wraak?
Ik had het ook niet specifiek tegen jou, omdat jij het al wistquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hoeft mij niets te vertellen.
En helemaal niet als je dat woord blijft gebruiken.
Ainohquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ben aan het spelen as we speak, homo
Dan is het goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat lijf, of d'r tetten iig waren ook het hele punt.
00:30 beginnen G.quote:
ahh tuurlijk. zeg je bottom bitch dat ik vanavond ook weer even langskom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fakka offo bonfakkaquote:
*chihauhauquote:
Vlak naast du hoertjes wonenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahh tuurlijk. zeg je bottom bitch dat ik vanavond ook weer even langskom.
Tevens even mic gehaald.nu hoor ik je aankomen.
Wat houd je tegen, fuck fysio.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vlak naast du hoertjes wonenik zou gewoon pooier moeten worden
Gewoon extra potjes 'Olaz kopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Saillant detail: het zijn wel skere en oude Dominicanen.
Flink uitsmeren op die 1034de hands tietjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je je 'Olaz juist dumpt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Flink uitsmeren op die 1034de hands tietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |