Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: voor de slakjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit
dan kun je het beter eens filmen, voor jezelfquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja weet niet, nieuwsgierig omdat ik de wereld altidj alleen maar vanuit mijn eigen oogpunt zie en ook wel eens nieuwsgierig ben naar wat andere mensen nou eigenlijk zien
/carequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar familie en vrienden enzo wisten toch die username?
trots op mijn zoonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:22 schreef Dhaha het volgende:
[..]
/care
Van mij mogen ze meelezen nu
MAMA IK BEN AAN HET BLOWEN
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Dhaha is terug..? Ik mis iets? Was je hier ooit dan?
Dan heb ik liever een spiegelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan kun je het beter eens filmen, voor jezelf
Ah, dan is alleen aight de vreemde eend in de bijt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
Mensen die niet weten dat Dhaha helemaal niet Studeur is.
Dat boeit me weinig, dan had je dus een stukje fatsoen kunnen hebben.quote:
Wat een grafhoer is zij geworden zegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:23 schreef Typisch het volgende:
dit topic heeft een miley nodig
[ afbeelding ]
ik was hier ook al in t begin heurquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, dan is alleen aight de vreemde eend in de bijt.
[..]
Dat boeit me weinig, dan had je dus een stukje fatsoen kunnen hebben.![]()
Ik moet serieus al lachen als ik mijn stonende hoofd ineens door heb dat ik lig te kreunenquote:
zou haar alsnog doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:23 schreef Typisch het volgende:
dit topic heeft een miley nodig
[ afbeelding ]
Ik kan het je aan de hand van mijn kamasutra wel laten zien welke standjes wel en niet te doen zijn met een spiegel.quote:
Het is een eer als aight1 aanwezig mag zijn in je topicquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, dan is alleen aight de vreemde eend in de bijt.
[..]
Dat boeit me weinig, dan had je dus een stukje fatsoen kunnen hebben.![]()
bedanktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is een eer als aight1 aanwezig mag zijn in je topicDeze baas heeft jaren lang heel onz verblijd met zijn bazigheid
helaas minder aanwezig de laatste jaren
hahaha da's toch geniaalquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet serieus al lachen als ik mijn stonende hoofd ineens door heb dat ik lig te kreunenOh wat slecht.
Ja je eigen 'kreun face' zien, brrr moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:25 schreef krullenbolletje het volgende:
Lijkt mij heel ongemakkelijk om jezelf te zien tijdens seks
Tjah, de hond die hier 10 jaar geleden alle bomen onder piste moet zich nu ook wel voorstellen aan alle nieuwe honden die hun territorium hebben afgebaakt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik was hier ook al in t begin heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |