tablet en dan de surface (met toetsenbordje) van microsoft omdat:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:34 schreef gamertje460 het volgende:
ik zit te denken zal ik een tablet of toch een netbook aanschaffen.
ik zal het vooral gaan gebruiken op school om mijn aantekeningen op te maken, internetten, maar de grootste reden is zodat ik op school in de pauzes verder kan programmeren.
mijn vraag is dus is een netbook wel geschikt om op te programmeren volgens mij kan het op een tablet niet, als een netbook niet geschikt is om op te programmeren moet ik toch een notebook aanschaffen, maar die nemen zoveel ruimte in op je tafel. ik weet niet of de docenten dat ok vinden.
HELP! wat moet ik aanschaffen?
java/js/php kan iig prima op een netbook. Eventueel gooi je er een linuxdistro op zodat je ook eenvoudig een apachetestomgeving hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:43 schreef gamertje460 het volgende:
java/javascript/php en objective c voor apple apps maar dat kan alleen op een apple pc
lekker programmeren op zon klein schijttoetsenbord. Good luck with thatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Programmeren op een tablet alleen als het een Windows 8 (geen RT!) ding betreft.
Een 11.6 inch thin and light wordt tegenwoordig ook ultrabook genoemd terwijl het voorheen een netbook zou heten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
En je wil trouwens waarschijnlijk een ultrabook ipv netbook
Netbooks zijn die ondingen van een paar jaar geleden, met trage processors.
Ultrabooks zijn veel meer high-end.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |