Daarnaast vind ik vrijwel alles van Stephen King een must, evenals Clive Barker. Galilee, Weefwereld en Imagica zijn Clive Barker's beste werken.
Qua fantasy kan ik, naast Tolkien, ook Robert Jordan's Rad des Tijds en Roger Zelazny's Amber sterk aanraden.
Tenslotte adviseer ik je om ook eens Waterschapsheuvel van Richard Adams eens te proberen. Dit is zeker een van de prachtigste verhalen van de afgelopen eeuw!
Geef jij altijd pas het antwoord op een vraag na 3,5 jaar???quote:Op zondag 2 april 2006 17:40 schreef omapietje het volgende:
De wereld gaat aan Vlijt ten onder - Max Dendermonde
quote:Op zondag 2 april 2006 19:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geef jij altijd pas het antwoord op een vraag na 3,5 jaar???
* Automatic_Rock vraagt zich altijd weer af hoe mensen ineens in die oude topics terecht komen
mo hayderquote:Op zaterdag 28 september 2002 13:37 schreef thaduck het volgende:
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:42 schreef fanciulla_gentile het volgende:
De verborgen geschiedenis van Donna Tartt.
Het verhaal draait om Richard Papen, een student van eenvoudige afkomst, die bevriend raakt met een groepje arrogante en excentrieke studenten, dat zich (in de ban van een leraar) op het bestuderen van de Griekse beschaving heeft gestort. In het tweede semester wordt hij ingewijd in het drama dat zich heeft voltrokken binnen deze vriendengroep. Echt een aanrader!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |