Fotooke? Ben je zwakzinnig?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zal nog wel ff fatsoenlijk fotooke trekken vanavond.
Ja alle bazen met chrome verzamelen zich bij de pier en dan gaan langs het strand cruizen met deze track aan:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gaat er vanavond nog wat georganiseerd worden?
awsome!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja alle bazen met chrome verzamelen zich bij de pier en dan gaan langs het strand cruizen met deze track aan:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja alle bazen met chrome verzamelen zich bij de pier en dan gaan langs het strand cruizen met deze track aan:
Gewoon je crew de bounty gunnen, doe niet zo gierigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Thanks he tessaap voor mij afmaken om mn bounty. Goede crewmaat ben jij.
Zelfde :pquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee deed alleen maar alsof ik Vlaming was.
wij doen niet andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Gewoon je crew de bounty gunnen, doe niet zo gierig
Er staan er ook gewoon 2 op het vliegveld hoor. En soms bij Trevor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef kawa4 het volgende:
weet nie meer wie maar iemand vroeg gisteren naar de locatie van de Cargobob.
hier istie
bij dat rode tjoepselke
[ afbeelding ]
Tjoepselke komt wel door je begaafdheidscontrole?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Er staan er ook gewoon 2 op het vliegveld hoor. En soms bij Trevor.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef kawa4 het volgende:
weet nie meer wie maar iemand vroeg gisteren naar de locatie van de Cargobob.
hier istie
bij dat rode tjoepselke
[ afbeelding ]
Gangstaaaaaaaa.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef kensei het volgende:
[..]
op het vliegveld staan ze niet altijd,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Er staan er ook gewoon 2 op het vliegveld hoor. En soms bij Trevor.
als je racen leuk vind,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
G's. Ik moet even wat doekoes maken. Wat is op dit moment de snelste manier? Erg specifiek pls.
Racen verdien je sowies het meest mee, gewoon een redelijk korte zoeken en die steeds winnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
G's. Ik moet even wat doekoes maken. Wat is op dit moment de snelste manier? Erg specifiek pls.
Kontje verkopen achter het vliegveld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Base Invaders voor 25k of racenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |