Zie je dat verschil in time of day tussen de eerste en laatste auto? Volgens mij kost dit verrekt veel tijdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:46 schreef Kn0x het volgende:
Kunnen we dit niet doen vanavond
http://www.dumpert.nl/med(...)_bij_gta_online.html
Ik snap niet waar dat hele brake-systeem op slaat? Volgens mij komt er geen enkele auto boven de helft uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef kensei het volgende:
Kan nog steeds niet kiezen welke supercar ik wil.
Adder
+ Hoogste top speed
+ Hoge topspeed heeft goede synergy met acceleration upgrades
+ Mooier dan de enitity
- Matige wegligging
- Duurder
- Lage acceleration
Entity
+ Hoge acceleration
+ Goede wegligging
+ Goedkoper
- Minder profijt van performance upgrades
- Afschuwelijke voorruit/dak
- Lagere top snelheid
[ afbeelding ]
Voor welke moet ik nou sparen
DIe keuze is makkelijk. Want die adder rijdt echt super kutquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef kensei het volgende:
Kan nog steeds niet kiezen welke supercar ik wil.
Adder
+ Hoogste top speed
+ Hoge topspeed heeft goede synergy met acceleration upgrades
+ Mooier dan de enitity
- Matige wegligging
- Duurder
- Lage acceleration
Entity
+ Hoge acceleration
+ Goede wegligging
+ Goedkoper
- Minder profijt van performance upgrades
- Afschuwelijke voorruit/dak
- Lagere top snelheid
[ afbeelding ]
Voor welke moet ik nou sparen
Ik zie iemand met smaak hier. Rij zelf ook een feltzer momenteel. Je kan hem wel kopen maar er staat alleen geen afbeelding bij. Dus gewoon op klikken, kleur selecteren en kopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand waarom ik bepaalde high-luxury cars niet kan kopen? Ik zie laat maar zeggen een witte Feltzer bij bepaalde auto's.
Ah, kijk. Ik wist niet dat je eerst een kleur moest selecteren zodat vervolgens het order knopje zou oplichten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zie iemand met smaak hier. Rij zelf ook een feltzer momenteel. Je kan hem wel kopen maar er staat alleen geen afbeelding bij. Dus gewoon op klikken, kleur selecteren en kopen.
Wil je fixxed racen om die te halenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Vond dit nog m'n fijnste auto.
[ afbeelding ]
Die meest linker. Veel tune opties.
Alleen die turbo upgrade. Hoe lang hebben jullie daar over gedaan?
Weet nog niet wanneer ik online kan weer. Vanavond wellicht. Hoeveel wins had je nodig dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Wil je fixxed racen om die te halen! Ik heb namelijk ook geen zin om er ellenlang over te doen... :$
50 voor de turbo... gewoon om en om, kijken hoe ver we komenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Weet nog niet wanneer ik online kan weer. Vanavond wellicht. Hoeveel wins had je nodig dan?
Bij je garage. En als je die niet hebt dan kan je geen auto kopen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, kijk. Ik wist niet dat je eerst een kleur moest selecteren zodat vervolgens het order knopje zou oplichten.Thanks! Ik heb nog geen huis, waar wordt die dan afgeleverd?
Friend's garage volgens mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bij je garage. En als je die niet hebt dan kan je geen auto kopen.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:
oh zijn jullie hier
kon al niks meervinden.
AUF KREPSENquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:
oh zijn jullie hier
kon al niks meervinden.
bobquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:13 schreef bobbernaut het volgende:
nee serieus, op flikkeren, je haat alleen op ons, tyft op naar het xbox topic dan
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:13 schreef bobbernaut het volgende:
nee serieus, op flikkeren, je haat alleen op ons, tyft op naar het xbox topic dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |