SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Young bloods everywhere....
Road to division 2?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom doet R2D2 verslag voor de Empire bij deze wedstrijd? Hadden ze niet beter C3PO in kunnen huren?
Fifa momentjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Persie gaat Sneijder zijn schot blokken
Gündogan sowieso. Wilde eigenlijk Khedira noemen, maar dat is blijkbaar een Tunesiër. Aantal valt verder nog wel mee, maar dit zouden wel met afstand de beste spelers zijn geweest van dit Turkije.quote:
Dat gebeurde vorig jaar zooooveelquote:
Gündogan was ik inderdaad vergeten. De Marokkanen hebben veel meer last van dat probleem met dubbele nationaliteitenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gündogan sowieso. Wilde eigenlijk Khedira noemen, maar dat is blijkbaar een Tunesiër. Aantal valt verder nog wel mee, maar dit zouden wel met afstand de beste spelers zijn geweest van dit Turkije.
True, maar die hebben nog wel meer issues. De beste spelers worden alsnog vaak niet eens opgeroepen door al die rare politieke spelletjes bij de bond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gündogan was ik inderdaad vergeten. De Marokkanen hebben veel meer last van dat probleem met dubbele nationaliteiten
De Fransen, Brazilianen en Italianen ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gündogan was ik inderdaad vergeten. De Marokkanen hebben veel meer last van dat probleem met dubbele nationaliteiten
En Gokhan Inler ook nog trouwensquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja alleen kunnen die allemaal met de rest van hun spelers nog 2 goede elftallen op de been brengenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:24 schreef wonton het volgende:
[..]
De Fransen, Brazilianen en Italianen ook.
Yildirim natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gündogan sowieso. Wilde eigenlijk Khedira noemen, maar dat is blijkbaar een Tunesiër. Aantal valt verder nog wel mee, maar dit zouden wel met afstand de beste spelers zijn geweest van dit Turkije.
Sinds hij een schlong van 30cm heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |