SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Banjo-KazooieSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Body HarvestSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donkey Kong 64SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F-Zero XSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goldeneye 007SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lylat Wars - Big BoxSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario Kart 64SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario Party 2SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario Party 3SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario TennisSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nascar 99SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pilotwings 64SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rush 2 - Extreme Racing USASPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipeout 64SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wave Race 64SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crazy TaxiSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timesplitters 2SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heart of DarknessSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tomba! 2SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 45 euro stuur ik je 'm toequote:
Zullen we er 9 euro inclusief verzenden van maken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:31 schreef xix82 het volgende:
Crazy Taxi (Dreamcast) - 7,50 incl geboden
Heel scherp gezien, ik heb daar een typefout gemaakt. Bedankt voor de oplettendheid, dit is meteen in de openingstopic gewijzigd!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:48 schreef Bigloader het volgende:
Is de foto van tomba2 de versie die je verkoopt want dat is niet de pal versie maar
de Amerikaanse NTSC versie.
De pal versie heet tombiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:48 schreef Bigloader het volgende:
Is de foto van tomba2 de versie die je verkoopt want dat is niet de pal versie maar
de Amerikaanse NTSC versie.
Aha, weer wat geleerdquote:
Voor de NTSC is er alleen Mario Party 3. Compleet in doosje met boekje. Doosje in prima staat, boekje heeft barcodesticker. Vraagprijs 45 euroquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:58 schreef pjay het volgende:
ZIjn alle 64 spellen PAL of zitten er ook Amerikaanse NTSC versies tussen?
Ik heb namelijk een NTSC N64 hier staan
Altijd goed, bedankt voor de zoete woordjes!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
dit ga ik morgen aan mijn zoon laten zien!
die is retrogamefan
(oftewel een vette tvp)
Linkje? Anyway, voor 22,50 incl. verzenden stuur ik je 'm toe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:17 schreef Dixon het volgende:
F-Zero bij visiontoys voor 20 euro, Ik bied je er 20 incl voor
Hahaha, is goed PM me maar...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 03:40 schreef Dixon het volgende:
...
Linkje
En Ik zal morgen even kijken of mijn geld erop staat
Prima, ik stuur je PM voor afhandeling!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:50 schreef djkoelkast het volgende:
Nascar 3 euro + verzenden in enveloppe? Moet net lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop