SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Banjo-Kazooie
PAL - Compleet in doos met boekje. Doosje goede staat, sticker Bart Smit op voorzijde.
Vraagprijs 27,50 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Body Harvest
PAL - Compleet in doosje met boekje. Doosje redelijke staat.
Vraagprijs 7,50 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donkey Kong 64
PAL - Met boekje.
Vraagprijs 12,50 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F-Zero X
PAL - Compleet in doosje met boekje. Doosje goede staat, sticker Bart Smit op voorzijde. Vouw flap rechterzijde ietswat "gerafeld".
Vraagprijs 25 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goldeneye 007
PAL Players Choice - Compleet in doosje met boekje. Doosje in zeer goede staat.
Vraagprijs 20 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lylat Wars - Big Box
PAL - Compleet in doos met boekje en Rumble Pack. Doos ernstig beschadigt achterzijde [zie foto]
Vraagprijs 30 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Kart 64
PAL Players Choice - Compleet in doosje met boekje. Doosje in goede staat.
Vraagprijs 25 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Party 2
PAL - In doosje. Doosje in zeer matige staat.
Vraagprijs 30 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Party 3
NTSC - Compleet in doosje met boekje. Doosje in prima staat, boekje heeft barcodesticker.
Vraagprijs 45 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Tennis
PAL - Compleet in doosje met boekje. Doosje in nette staat, kreuk op bovenkant.
Vraagprijs 35 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nascar 99
PAL - In doosje zonder boekje. Doosje matige staat.
Vraagprijs 3,50 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pilotwings 64
PAL - Compleet in doosje met boekje. Doosje in redelijke staat. Rechterflap heeft over volle lengte een vouw.
Vraagprijs 20 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rush 2 - Extreme Racing USA
PAL - Compleet in doosje met boekje zonder cardridge-inlay. Doosje in nette staat.
Vraagprijs 7,50 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipeout 64
PAL - Compleet in doosje met boekje. Doosje achterzijde ietswat beschadigt en een kleine scheur.
Vraagprijs 17,50 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wave Race 64
PAL - Compleet in doosje met boekje. Doosje in nette staat.
Vraagprijs 17,50 euro
.
DREAMCASTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crazy Taxi
PAL - Compleet in net doosje en boekje.
Vraagprijs 7,50 euro
.
GAMECUBESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timesplitters 2
PAL - Compleet in doosje en boekje. DVD heeft wat krasjes, echter werkt vlekkeloos.
Vraagprijs 17,50 euro
.
PS1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heart of Darkness
PAL - Compleet in doosje, boekje en 3D bril.
Vraagprijs 15 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tomba! 2
NTSC - Compleet in doosje met boekje.
Vraagprijs 50 euro
[ Bericht 1% gewijzigd door Sjorre op 16-10-2013 19:23:33 ]![]()
Zullen we er 9 euro inclusief verzenden van maken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:31 schreef xix82 het volgende:
Crazy Taxi (Dreamcast) - 7,50 incl geboden![]()
Is de foto van tomba2 de versie die je verkoopt want dat is niet de pal versie maar
de Amerikaanse NTSC versie.![]()
Heel scherp gezien, ik heb daar een typefout gemaakt. Bedankt voor de oplettendheid, dit is meteen in de openingstopic gewijzigd!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:48 schreef Bigloader het volgende:
Is de foto van tomba2 de versie die je verkoopt want dat is niet de pal versie maar
De pal versie heet tombiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:48 schreef Bigloader het volgende:
![]()
ZIjn alle 64 spellen PAL of zitten er ook Amerikaanse NTSC versies tussen?
Ik heb namelijk een NTSC N64 hier staanEn toch! Blijf je maar klikken!![]()
Voor de NTSC is er alleen Mario Party 3. Compleet in doosje met boekje. Doosje in prima staat, boekje heeft barcodesticker. Vraagprijs 45 euroquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:58 schreef pjay het volgende:
ZIjn alle 64 spellen PAL of zitten er ook Amerikaanse NTSC versies tussen?
Ik heb namelijk een NTSC N64 hier staan![]()
Altijd goed, bedankt voor de zoete woordjes!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
dit ga ik morgen aan mijn zoon laten zien!
die is retrogamefan
(oftewel een vette tvp)
Linkje? Anyway, voor 22,50 incl. verzenden stuur ik je 'm toe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:17 schreef Dixon het volgende:
F-Zero bij visiontoys voor 20 euro, Ik bied je er 20 incl voor![]()
![]()
Hahaha, is goed PM me maar...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 03:40 schreef Dixon het volgende:
...
Linkje
En Ik zal morgen even kijken of mijn geld erop staat![]()
![]()
Prima, ik stuur je PM voor afhandeling!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:50 schreef djkoelkast het volgende:
Nascar 3 euro + verzenden in enveloppe? Moet net lukken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: