SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ze zijn tegenwoordig al blij als je wat simpele woordjes aan elkaar kan ouwe hoerenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat leer je toch al op de basisschool bij je spreekbeurt..
"Het is een spreekbeurt, geen leesbeurt." Dat kreeg iedereen bij ons al te horen met meer dan 10 woorden op zijn/haar blaadje hoor
Kan ik me goed voorstellen ja en dat is ook geen schande. Maar in het Nederlands doe je het ook zo bij je filmpjes toch? Ik zou me gewoon op het Nederlands focussen en zorgen dat je daar eerst beter in wordt en het wat meer vloeiend kan doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen in het engels is dat wel moeilijk voor me.
Die pace van Ivanovic kan echt niet op RB.ook al is het een baas. Probeer Johnson eensquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Thoughts? Ik wil Jovetic mettertijd inwisselen voor Van Persie en voor Hernandez weet ik eigenlijk geen betere optie op Hazard na, maar die kan ik nooit betalen.
En Ivanovic probeer ik even uit omdat ik het IRL een baas vind. Sagna vond ik vrij ruk op RB.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig al blij als je wat simpele woordjes aan elkaar kan ouwe hoeren
Dit voor mijn gevoel ging het gewoon normaal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig al blij als je wat simpele woordjes aan elkaar kan ouwe hoeren
Dan ben je al goed bezig als je nu nog meer ervaring op doet gaat het vanzelf soepelerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit voor mijn gevoel ging het gewoon normaal.
Maar veel klappen al dicht als ze 1 zin hebben gezegd en praten te zacht.
Dus een goeie presentatie neerzetten is zo gedaan
Alleen wil ik nu engels, omdat je dan veel meer mensen bereik en jullie weten hoe mijn engelse zinnen zijn nou niet echt super dus als ik het dan ook nog moet verzinnenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je al goed bezig als je nu nog meer ervaring op doet gaat het vanzelf soepeler
Gewoon door gaan je zal toch echt moeten oefenenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen wil ik nu engels, omdat je dan veel meer mensen bereik en jullie weten hoe mijn engelse zinnen zijn nou niet echt super dus als ik het dan ook nog moet verzinnen
anders walker op RBquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen ja en dat is ook geen schande. Maar in het Nederlands doe je het ook zo bij je filmpjes toch? Ik zou me gewoon op het Nederlands focussen en zorgen dat je daar eerst beter in wordt en het wat meer vloeiend kan doen.
[..]
Die pace van Ivanovic kan echt niet op RB.ook al is het een baas. Probeer Johnson eens
*bereiktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen wil ik nu engels, omdat je dan veel meer mensen bereik en jullie weten hoe mijn engelse zinnen zijn nou niet echt super dus als ik het dan ook nog moet verzinnen
Ik ging er eigenlijk vanuit dat die boven het budget lag als ik naar de rest van het team keekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
anders walker op RBook altijd op de brommer
Jammer van je betsquote:
Ik stop ook nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon door gaan je zal toch echt moeten oefenen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je had me rijk kunnen maken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je had me rijk kunnen maken.
[ afbeelding ]
Die RP's met racen is echt bizarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vannacht nog even doorgegaan met racen en ben van 36 naar 41 gegaan met levelen.
alleen de absolute basisquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
Wie weet er hier iets van boekhouden?
Beter ga je Carmageddon spelen danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die RP's met racen is echt bizar
Soms gewoon 2500 voor 1 lap
Ik moet me wat meer focussen op de race winnen ipv iedereen omver beuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |