Die ondertitel was een grap maar ik ben mn paswoord vergeten dus kan die niet meer veranderen, die heb ik al sinds ik weer op het forum ben. :/quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:04 schreef Inverted_World het volgende:
Jezelf zelfverzekerd noemen, maar dit soort topics aanmaken en als ondertitel hebben: ( single > pm )
Dit dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:04 schreef Inverted_World het volgende:
Jezelf zelfverzekerd noemen, maar dit soort topics aanmaken en als ondertitel hebben: ( single > pm )
Whahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
Als ik in een waas van heroine, GHB, cocaine en LSD zou leven zou ik je mogelijk voor een levend wezen aanzien en derhalve per definitie neukbar vinden.
Post dan ook een normale foto uit mn foboquote:
Er zat natuurlijk sarcasme in de post, dat doet de boodschap echter niet minder serieus maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die ondertitel was een grap maar ik ben mn paswoord vergeten dus kan die niet meer veranderen, die heb ik al sinds ik weer op het forum ben. :/
Maar vanaf nu ff serieuze reacties aub.
En mij?quote:
quote:
Mij wel?quote:
ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:04 schreef Inverted_World het volgende:
Wij kleinere mannen compenseren dat meestal met een joekel van een lulquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:06 schreef LazyDave het volgende:
Je bent mooi lang, dat is een voordeel. Ik ken heel wat kleine mannen, die dat moeten compenseren met een grotere mond.
Nou, ik stel iig een serieuze vraag hier dus mensen die dit aangrijpen om leuke grappen te maken mogen elders gaan loltrappen, ik vraag het me toch eens af gezien ik nu toch de drang begin te krijgen om vrouwen te gaan ontmoeten, en dan is het handig te weten of je er doenbaar uitziet of ondoenbaar uitziet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Er zat natuurlijk sarcasme in de post, dat doet de boodschap echter niet minder serieus maken.
90% van de stemmen kwam van yvonnequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:06 schreef HPLC het volgende:
Je bent toch de hunk van dit jaar. Daar zullen vast wel serieuze stemmen tussen zitten lijkt mij. Dus voor sommige zal je wel doenbaar zijn.
Niet dat die nou superduidelijk zijn, die uit je fobo. Maar ik vind je gewoon een gemiddeld uiterlijk hebben, dus zeker niet lelijk oid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Post dan ook een normale foto uit mn fobo
Maar ja die zijn wel leuke fotos verder.
Weet niet of die doenbaarheid uitstralen tho.
Alsof vrouwen dat kunnen zien, lengte is een vrij doorslaggevende factor volgens mij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij kleinere mannen compenseren dat meestal met een joekel van een lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |