gozer dit is geen kloon als dit een kloon was dan koos ik geen opvallend naam als deze maar ja je mag zelf gelovenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hij is niet echt naar Australië hè, dit is gewoon je kloon.
Of juist wel om ons te laten denken dat je geen kloon bent, kloon.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:57 schreef koelkastkaasje het volgende:
[..]
gozer dit is geen kloon als dit een kloon was dan koos ik geen opvallend naam als deze maar ja je mag zelf geloven
Waarom maakt hij dan geen foto's?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:57 schreef koelkastkaasje het volgende:
[..]
gozer dit is geen kloon als dit een kloon was dan koos ik geen opvallend naam als deze maar ja je mag zelf geloven
hij heeft mij verteld dat die wel foto's gaat maken maar of hij het hier op fok gaat plaatse weet hij niet hij schaamt zich nogal (voor zijn dikheidquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Waarom maakt hij dan geen foto's?
mijn vriend zit nu ook in Sydney. In welk hotel zit je broer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:59 schreef koelkastkaasje het volgende:
[..]
hij heeft mij verteld dat die wel foto's gaat maken maar of hij het hier op fok gaat plaatse weet hij niet hij schaamt zich nogal (voor zijn dikheid)
dat weet ik niet heeft hij niet verteldquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mijn vriend zit nu ook in Sydney. In welk hotel zit je broer?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:02 schreef koelkastkaasje het volgende:
[..]
dat weet ik niet heeft hij niet verteld
vraag het hem even dan, ze hebben daar gewoon internet namelijk. zou wel grappig zijn als hij in hetzelfde hotel als mijn vriend zat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:02 schreef koelkastkaasje het volgende:
[..]
dat weet ik niet heeft hij niet verteld
ik ga hem vanavond bellen (ik mis hem nog niet ik mag op zijn bed slapenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
vraag het hem even dan, ze hebben daar gewoon internet namelijk. zou wel grappig zijn als hij in hetzelfde hotel als mijn vriend zat.
tongiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:05 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Jong winkelwagentje.
Z'n tong moet nog doorbreken.
tijdsverschil is 8 uur he, hou daar rekening mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef koelkastkaasje het volgende:
[..]
ik ga hem vanavond bellen (ik mis hem nog niet ik mag op zijn bed slapen)
oh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
tijdsverschil is 8 uur he, hou daar rekening mee.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef koelkastkaasje het volgende:
[..]
oh dat wist ik nietthanks for the info
Het is de elfstedentocht niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
tijdsverschil is 8 uur he, hou daar rekening mee.
Wat een randmongool ben jij ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef koelkastkaasje het volgende:
[..]
oh dat wist ik nietthanks for the info
dat is jouw mening (vat je emquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een randmongool ben jij ook
User met het syndroom van Down op het randje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een randmongool ben jij ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |