abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4563512
en deze zijn ook allemaal waar?!??!

wat idioot zeg!

echt weer iets voor die verschikkelijke amerikanen..

we'll make a chocolate mouse!
  donderdag 13 juni 2002 @ 11:35:51 #27
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_4572048
Goh, wat krijg ik toch opeens een zin om met me vriendin naar amerika te gaan en op zondag te gaan neuken, mijn vriendin in en auto te late rijden, eb big van die dingen.
en als ik iets zie dan zal ik zeggen: ohm, boy.

echt ziek die wetten.

donderdag 13 juni 2002 @ 13:25:58 #28
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_4573859
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 19:02 schreef Vork het volgende:

[..]

Alsnog vraag je je dan af bij sommige wetten watvoor bizarre situaties er vooraf moeten zijn gegaan

Idd. Heel veel herken ik trouwens historische dingen in. Zoals bij die van Illinois dat je geen Engels mag spreken. Dat is uit de tijd dat het nog Frans was. Moet haast wel. Dat zijn wetten waar niemand meer naar kijkt en geen politieagent je nog voor zal arresteren.
Op Discovery heb je ook al een tijd zo'n filmpje. O.a. wordt beweerd dat het in Canada verboden is voor elanden om seks te hebben op de openbare weg. Nou, wat wil je er aan doen?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 13 juni 2002 @ 22:50:22 #29
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_4579328
Leuk om zo'n oud topic weer eens terug te zien
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2003 @ 13:19:58 #31
43556 miss_dynastie
pi_13711917
Ah nee, is dat serieus Vooral die met dat badpak, hilarisch
pi_13719098
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah nee, is dat serieus Vooral die met dat badpak, hilarisch
Of die met die paarden en die auto

Ik print dit even uit hoor

dinsdag 7 oktober 2003 @ 19:04:34 #33
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_13721798
www.dumblaws.com

Daar staan ze allemaal!

Een leuke:

Blythe, CA:

You are not permitted to wear cowboy boots unless you already own at least two cows.

Dus als ik 1 koe heb mag ik geen cowboy laarzen dragen in die stad

En nog een:

San Francisco

It is illegal to pile horse manure more than six feet high on a street corner.

Een voet is +/- 32 cm. Dus 5 voet (= anderhalvemeter) of paardestront mag ik overal neerkwakken?

Neem deze wetten trouwens niet al te serieus, verreweg de meesten staan alleen nog ergens op papier maar worden niet meer gehandhaafd. Je kunt dus zonder problemen met cowboy laarzen naar Blythe

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  † In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:01:49 #34
43556 miss_dynastie
pi_13723386
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:04 schreef maartena het volgende:

Neem deze wetten trouwens niet al te serieus, verreweg de meesten staan alleen nog ergens op papier maar worden niet meer gehandhaafd. Je kunt dus zonder problemen met cowboy laarzen naar Blythe

Tja, maar als je dan beboet wordt heb je geen cowboypoot om op te staan
pi_13793770
zouden wij hier in Nederland (of Belgie) nog vreemde wetten hebben?
pi_13793796
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:23 schreef Beathoven het volgende:
Nederland heeft zeker belachelijke wetten, ik zal m'n wetboeken eens openslaan
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_13793825
Ik kan me nog een oude herinneren uit Great-Brittain, waar je op alle dagen, behalve op zondag, met pijl een boog iemand uit schotland mocht doodmaken o.i.d.
pi_13793843
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:24 schreef Dezz het volgende:

[..]

Nederland heeft zeker belachelijke wetten, ik zal m'n wetboeken eens openslaan

jeu

dan breek ik onmiddelijk deze opleiding af en ga ik politieagent worden

pi_13793952
quote:
Ook wij staan op de site

http://www.dumblaws.com/countries/countries.php?Country=Netherlands

en wel vanwege de volgende wetten:
It is legal to smoke pot, buy it, or have less than 5 grams with you.

Prostitution is legal but the prostitutes must pay taxes like any other business.

pi_13794088
Ik kan haast niet geloven dat die regels bestaan sorrie, maar waar haal je dat in godsnaam vandaan?
Nu nog de redenen waarom al die rare wetten er zijn, dat wil ik dan ook weten.
pi_13794112
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:39 schreef Yamyam het volgende:
Ik kan haast niet geloven dat die regels bestaan sorrie, maar waar haal je dat in godsnaam vandaan?
De geschiedenis!!
Vroeger waren de tijden anders dan nu. Die hele maffe worden natuurlijk niet meer gehandhaafd.
pi_13794128
- In San Fransisco is het verboden voor lelijke mensen om op de openbare weg te lopen.

Hoe willen ze dat praktiseren? Sorrie, maar dit geloof ik niet.

pi_13794146
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:41 schreef Yamyam het volgende:
- In San Fransisco is het verboden voor lelijke mensen om op de openbare weg te lopen.

Hoe willen ze dat praktiseren? Sorrie, maar dit geloof ik niet.

Dat was vroeger!! En lees nog eens het stukje over Common Law-landen
pi_13797073
Ik heb ooit gehoord dat je in Nederland geen bier en wijn mag kopen/bestellen op zondag (over sterke drank werd niets gezegd).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 20:12:54 #45
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_13797145
quote:
Er zijn wel een aantal oude, stoffige wetjes die nog steeds gehandhaafd worden.

Zo was er het plan van een tweede Coentunnel een tol-tunnel te maken om het geld terug verdienen. Een oud wetje uit 18-zoveel (toen het noordzeekanaal gegraven werd) stelde echter dat er over het Noordzeekanaal geen tol geheven mocht worden voor de eerste 150 jaar. Men was destijds bang dat de arme boeren uit Noord-Holland zouden worden afgesloten van Amsterdam en Haarlem door een tolbrug die ze niet altijd zouden kunnen betalen.

Men moest dus eerst de wet herschrijven zodat tol betalen nu wel tot de mogelijkheid behoord. Uiteindelijk hebben ze er maar compleet vanaf gezien omdat anders andere wegen rond Amsterdam teveel verkeersproblemen zouden krijgen.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_13797357
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 17:39 schreef Yamyam het volgende:
Misschien was het om de reden dat toeristen geen armoede mochten zien. Dus lelijk in de zin van onverzorgd (zwervers, armen e.d.). Kijk naar Rio of andere steden waar het contrast rijk-arm heel hoog is en je kan je er denk ik wel iets bij voorstellen

achterlijk maar waar

quote:
Men moest dus eerst de wet herschrijven zodat tol betalen nu wel tot de mogelijkheid behoord. Uiteindelijk hebben ze er maar compleet vanaf gezien omdat anders andere wegen rond Amsterdam teveel verkeersproblemen zouden krijgen.
hehe, ik zou 'm alsnog herschrijven

de wet van de zwaartekracht opheffen lijkt me ook wel wat

[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 10-10-2003 20:28]

pi_16220108
En worden al deze bizarre wetten dan ook nog steeds in de praktijk toegepast?!?!? Dat kan toch niet!!
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
pi_16220434
Grapje dit, he?
pi_16231809
quote:
Op woensdag 5 juli 2000 19:45 schreef DIGGER het volgende:
In San Fransisco is het verboden voor lelijke mensen om op de openbare weg te lopen.
quote:
Gezien de gemiddelde Amerikaanse lichaamsbouw etc lijkt het me dan vrij rustig op straat
Wuhahahaha
Geen handtekening op dit moment
  Milf dinsdag 13 januari 2004 @ 20:44:28 #50
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16231984
Washington:
- Als je als man een vrouw ontmaagd (en het maakt niet uit wat haar leeftijd is of dat het je vrouw is...) kan je 5 jaar gevangenis straf krijgen.

whahahaha hoe wil je nou kinderen krijgen

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')