SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Wat doet Sako daar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van ?
Een hoop spelers uit de Engelse competitie en 1 Engelsman. Verder vrij standaard. Al maakt die zilveren het super origineel en vet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doe ik niet want ik kom toch nooit in de buurt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ik hoop meer als je mij op mijn bek wil gaan slaan.
Jovetic en Benteke lijken me niet zogoed samen zou Jovetic en Sturridge doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Ajacied is hij goed en heb hem zelf ook nu speelt wel degelijk, maar geef hem nog wat tijd anders komt daar Willianquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een hoop spelers uit de Engelse competitie en 1 Engelsman. Verder vrij standaard. Al maakt die zilveren het super origineel en vet.
Echt een beesten koppel hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jovetic en Benteke lijken me niet zogoed samen zou Jovetic en Sturridge doen als ik jou was
Benteke manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jovetic en Benteke lijken me niet zogoed samen zou Jovetic en Sturridge doen als ik jou was
Zelf speel ik nu met Vucinic in mijn Serie A team en zijn dribbel is zo lekkerquote:
Ze zijn ook wel goed alleen zou ik ze nooit samen gebruikenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Benteke man
Sturridge doet het wel goed bij mij, maar op een of andere manier speelt hij niet goed
[ afbeelding ]
Verklaar je naderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel goed alleen zou ik ze nooit samen gebruiken
Dat is exact mijn team op Jovetic, Nani en Cech na.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Bedankt dat ik je tekst mocht nakijken Djeetje![]()
Zelfde soort spelers, als ik met twee spitsen speel dan heb ik liever twee verschillende typesquote:
Klopt, ik ben net eto'o zeer veel pace.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet want ik kom toch nooit in de buurt.
Jovetic is wel een ander soort dan Benteke toch ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfde soort spelers, als ik met twee spitsen speel dan heb ik liever twee verschillende types
Die gesprekken tussen julliequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben net eto'o zeer veel pace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |