Dat is al een zorgen minder.quote:Op zondag 3 november 2013 16:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Klopt. De koerier heeft zelf een envelop met bubbelplastic aan de binnenkant waar het toestel in gaat.
Als je het toestel weer terugkrijgt zit het vaak in een net doosje welke ook weer in een envelop zit.
Versturing hoef je i.i.g. geen zorgen om te hebben; zelf al 3x meegemaakt.
Ik ben ook een uur aan het zoeken geweest.quote:Op maandag 4 november 2013 11:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik kan alleen niet vinden hoe ik rss kan toevoegen aan BlinkFeed
Vooral dat je eigen muziek kan kiezen, en daar ook in kan knippen waarmee je dus de lengte van de video kan bepalenquote:Op maandag 4 november 2013 11:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben ook een uur aan het zoeken geweest.
Maar je moet dus een RSS link aanklikken in de browser. Dan vraagt ie met welke app je die wil openen, klik je op BlinkFeed en dan zit ie erin
Video Highlights zijn wel nice geworden ja!
Ik heb hem niet gehad. Had ook niet anders verwacht overigensquote:Op maandag 4 november 2013 12:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Stomme NL Alert, daar heb ik nooit om gevraagd
Ik dacht dat ik 'm juist wel zou moeten krijgen. Toen ik even bij die instellingen van NL-alert ging kijken kreeg ik later wel bericht dat NL-alert ingesteld was. Vreemd.quote:Op maandag 4 november 2013 12:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb hem niet gehad. Had ook niet anders verwacht overigens
Ik krijg daar ook jeuk van ja.quote:Op maandag 4 november 2013 16:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waar ik behoorlijk de tyfus van krijg is dat ie elk woord dat ie niet in het woordenboek kent nu toevoegt. Als ik eenmalig een woord gebruik dat ik niet standaard in mijn woordenboek wil, dan heb ik geen keuze.
Edit: voorheen typte ik het woord, en als ie dan die suggestie pushte, dan hoefde ik alleen de laatste letter te wijzigen en dan stond het woord dat ik bedoelde er weer en slaat hij het niet op. Dat is nu niet meer zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |