Klopt, maar alle smartphones zijn dat wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Alleen aardig duur dat is weer jammer.
Ja ik heb ze normaal altijd bij een abonnement genomen en nooit los gekocht. Dus dat is nog even de afweging.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Klopt, maar alle smartphones zijn dat wel.
Zal ik je dan meteen verklappen dat je die zwarte balk onder apps als Facebook uit kunt schakelen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:32 schreef Iemand91 het volgende:
Goh, moet toch eens vaker dieper in de instellingen gaan kijken; kom er net achter dat je batterijpercentage in de notificatiebalk kunt zetten.
Die is bekendquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Zal ik je dan meteen verklappen dat je die zwarte balk onder apps als Facebook uit kunt schakelen?
Haha.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Na de zoveelste ellende met de verzekering van m'n HTC One X net maar naar beneden gelopen en de One gehaald. Ik ben benieuwd
Zie het als een quality of life verbetering, niet nodig, wel fijner.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:05 schreef BlackLining het volgende:
Ach, HTC is een duur merk.
Ik heb nog best wel wat over voor een gewone metalen telefoon met stijlvolle interface. Zeker als het alternatief een stukje plastic is met daarop een kermis die voor Android door moet.
Overigens snap ik echt niet met alle respect dat mensen zo graag het batterijpercentage in de statusbar willen? In principe heb je er niks aan, neemt alleen maar ruimte in. Je kunt hem toch niet altijd opladen en het gewone balkje geeft ook een aardige indicatie.
Ja, het is oprecht een goede telefoon, relatief ook veel beter dan de afgelopen paar HTC-generaties.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef Dribbel_ het volgende:
So far ben ik positief verrast
Eens op zoek naar nog meer van die handige dingen. Zoals met je 2 vingers naar beneden swipen voor instellingen
Jammer alleen dat de Nederlandse zenders toen ineens verdwenen waren en nooit teruggekomen zijn. Dan zou het ook nog echt handig zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:25 schreef Skillstorm het volgende:
En vergeet niet de afstandsbediening app. Heb daar wekelijks nog lol mee.
Ach.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de Nederlandse zenders toen ineens verdwenen waren en nooit teruggekomen zijn. Dan zou het ook nog echt handig zijn.
Confronterend dit. Ik mik em er ook maar af, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:43 schreef BlackLining het volgende:
Mwa die battery stats, ik heb gemerkt, hoe meer ik dat zie, hoe meer ik me er druk over ga lopen maken. Dan zit ik elke vijf minuten op mijn telefoon te kijken of er niet stiekem nog een procentje af gegaan isIk moet dat echt niet weten. Heb het wel een tijdje gehad hoor, maar aan de hand van dat percentage kun je eigenlijk nog niks, want resterende tijd uitrekenen gaat je niet precies lukken. En middels het gewone icoontje heb je gewoon een indruk zonder het precies te hoeven weten.
Ik heb de gewone afstandbediening niet meer aangeraakt sinds deze telefoon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:25 schreef Skillstorm het volgende:
En vergeet niet de afstandsbediening app. Heb daar wekelijks nog lol mee.
Persoonlijk heb ik dat probleem niet met de % indicator.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Confronterend dit. Ik mik em er ook maar af, inderdaad.
[..]
Ik heb de gewone afstandbediening niet meer aangeraakt sinds deze telefoon.![]()
Stukje OCD denk ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik dat probleem niet met de % indicator.
Dat moet ik ook nog steeds gaan doen jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ach.
Ging laatst nog met een vriend de Mediamarkt in, op LG tv's gezet en alle LG tv's die naast elkaar zaten op een rijtje ergens uitgezet terwijl ik er langsliep, best leuk om te zien.Daarna uiteraard snel weg.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog steeds gaan doen jazo vréselijk kinderachtig maar ik kan daar echt de grootste lol mee hebben
ik gebruik het heel vaak in een kroeg trouwens als daar TV's aan staan. Zeer storend, maar met de One kun je dat vrij makkelijk verhelpen
![]()
Ben de gewone remote van mijn TV ook kwijt trouwens. Dus ik moet het wel met de One doen. Gaat prima, alleen in het menu frotten is wat lastig.
Tja, moet je een nieuwe tv hebben he.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat tv wil hier niet goed werken. Heb een cheape vestel tv. Hij pakt de knoppen wel maar je kan iedere knop maar 1 keer gebruiken. Heel vreemd.
Dus je kan 1 X omhoog zappen en de tweede keer pakt hij hem niet meer.
Zap omhoog
Volume
Zap omhoog
Volume
Zap omhoog
Dat werkt. Heel irritant
Heb je hem uit dat lijstje gehaald of van je afstandsbediening geleerd?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat tv wil hier niet goed werken. Heb een cheape vestel tv. Hij pakt de knoppen wel maar je kan iedere knop maar 1 keer gebruiken. Heel vreemd.
Dus je kan 1 X omhoog zappen en de tweede keer pakt hij hem niet meer.
Zap omhoog
Volume
Zap omhoog
Volume
Zap omhoog
Dat werkt. Heel irritant
Uit het lijstje werkte het sowieso niet dus via de leer functie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je hem uit dat lijstje gehaald of van je afstandsbediening geleerd?
Nouja, beter nu dan later.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja, goed en slecht nieuws
Op de tv in de woonkamer hetzelfde probleem. Dus een hard reset gedaan en blijkbaar werkt het nu wel. Nu wel alles weer opnieuw instellen
Was een keer 'gegevens verwijderen' in de TV app niet genoeg geweest?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja, goed en slecht nieuws
Op de tv in de woonkamer hetzelfde probleem. Dus een hard reset gedaan en blijkbaar werkt het nu wel. Nu wel alles weer opnieuw instellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |