We gaan weer verder! zal er nu echt wat spannends gaan gebeuren.. meld het in de streamverslagen
Verhalen over de conditie van Annet's haar.
Er wordt welterusten gezegd, Ferdi(?) gaat slapen.
Verder over het haar van Annet en haar kapper. Wereldkampioen..
Kim gaat naar bed.
Miranda en d'r kapperskosten 160 gulden, Annet betaalt 70 gulden blabla
Dees komt terug met iets te eten, de anderen hoeven niet en gaan verder met een vergelijkend warenonderzoek over kappersbehandelingen en de prijzen.
Ik had ff geen geluid maar Miranda's kapper is haar sponsor. Heeft allerlei produkten meegegeven gratis. Dees heeft ook keiveel spullen gekregen, ook oogschaduw alles van 1 merk. Annet heeft nix gekregen want ze had niemand verteld dat ze naar BB ging. Lijstjes wat ze gekregen hebben, haarlak, shampoo enz enz. Gaaf vindt Annet.
Annet is zakelijk heel anders dan prive. Ze had wel iemand die haar manager wilde worden maar dat mocht niet van BB. Miranda denkt dat je dat ook niet nodig hebt omdat er weinig publiciteit is rond BB. Annet gaat een verhaal beginnen over hoe spraakmakend deze groep is... (ontkenning?? Red.)
Ze hopen dat ze morgen een opdracht krijgen waar iedereen aan mee kan doen. Dees werkt kennelijk bij haar ouders want ze hebben het over het werk dat nu opgevuld wordt door ons pap en mam en iemand die stage loopt.
Ons mam deed ook een screentest toen Dees de foto's liet maken. Dees had zich al opgegeven in mei en toen ze het hoorde was het vlak voor BB. (Dit verhaal is al vaker voorbij gekomen - Red.) Ferdi had ook zo'n snelle keuring. Jolanda en Leo hadden de psychologische test niet gehaald.
Dees was bij de psycholoog naar ons pap aan het zoeken en daar kwam toen Ferdi aanlopen. Nou zo'n jonge vent kan nooit bij een psycholoog lopen dus die moest wel voor BB komen.
Miranda heeft bij 3 gelegenheden Robin gezien. Dees heeft niet zoveel afspraken gehad want alles was in 2 weken geregeld. Annet en Miranda waren al in juli bezig met de voorbereidingen.
Dees vertelt over een jongen die ze gezien heeft tijdens de test. Keileuk, maar hij zit er niet in. Dat was jammer want ze dacht dat dat wel zou klikken. Ze doet bij deze een oproep als hij kijkt..
Miranda was ook samen met Koos en Leo bij de psychologische test. Leo kon ze zich niet meer herinneren.
En reclame.......
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 09-10-2000 00:23]
Bianca klimt op tafel en kijkt in de lens. Nu ziet iedereen je op internet denkt Koos. Hij komt ook ff dichterbij en zwaait ff naar ons.
Koos vertelt dat hij thuis nu ook internet heeft maar hij hoopt dat ze daar niet 24/7 de telefoonlijn gebruiken om te kijken anders heeft ie strax toch een rekening
Ze gaan een broodje maken. Robin laat het brood aan de kijkers zien, een joekel, de paddestoel van BB.
Bianca uit beeld en daar is Hieke. Ook zij vindt het een groot brood.
Iedereen is naar de woonkamer maar ik zit helaas nog vast in de keuken. Hoor Bianca wel iets over brood vertellen op de achtergrond.
Koos wil iets met stenen in de oven. Ze leggen het nu uit maar ik begrijp het niet. Stenen, gaas, een rekje. In een beetje kachel zit dat zegt Koos. Bianca heeft dat op kamp gedaan.
Bianca zegt dat de weekopdracht misschien iets is als een menu maken in opdracht van BB. De rest begint over broden bakken en dan als dank een oven.
De dames willen zo gaan slapen. Vroeg op morgen voor de weekopdracht.
Het gaat nu over koud douchen. Kim heeft een perfect systeem maar dat duurt zo lang. Ze zet geloof ik 's nachts keteltjes water op en dan zijn ze 's morgens warm als ze opstaat. Het verhaal gaat over in hoe de was gedaan moet worden.
Koos gaat naar bed, hij is bont en blauw zeggen de dames. Nog een paar weken BB en ze kunnen hem opzoeken in het ziekenhuis.
Ze praten met Robin maar hij is voor mij niet echt te verstaan.
Annet gaat naar bed als haar breiwerk uit de knoop is. Dees gaat slapen. Annet staat op.
Hieke, Bianca en Robin zitten er dus nog. Ze bedenken hoe ze het hout droog kunnen houden.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 09-10-2000 00:41]
Annet komt weer terug en breit verder. Hij wordt te lang vindt Bianca. Welneeeee zeggen Annet en Robin. Hij vindt het zo net een voetbalsjaaltje.
Hieke is aan het opruimen. Kim komt langslopen. 'Zie je later' roepen ze allemaal..
Ik ben ook ff weg.......
1:30 Robin vind dat Koos eruit ziet als een "ouwe lul". Annet:"Koos is absoluut m'n type niet."
1:31 Annet vertelt dat haar huidige vriend 7 jaar jonger is.
1:32 Ze hebben het over verliefd worden in het BB-huis.
1:34 Koos mengt zich in het gesprek, het gaat weer over het haar van Annet, boring
1:35 Annet verteld dat ze erover heeft gedacht haar haar te verlengen voordat ze het huis in zou gaan.
1:36 Van de rest van de bewoners ontbreekt ieder spoor (op stream 1 in ieder geval).
Het is Robin, hij komt weer bij Annet zitten. Ze hebben het nu over hun gewicht. Annet is aangekomen. Robin blijft sporten en blijft dus ook op gewicht. Ze vertellen wat ze zoal eten en drinken per dag.
Bianca loopt langs om te gaan plassen. Dan gaat het gesprek weer verder over de noodzaak genoeg water te drinken. Annet vindt het slap van zichzelf dat ze het niet volhoudt. Ook eten ze teveel cake. Bianca komt weer langs nu op weg naar bed.
En we gaan weer verder over wat ze allemaal eten. Robin:'Er is ook zoveel lekkers'
Ze zijn benieuwd naar de weekopdracht.
De regenton zit vol, loopt over. Er zitten allemaal pieren in zegt Annet. Ze denkt dat ze het moeten gebruiken maar het is veel te vies. Robin vertelt dat de ton er door Ferdi neer is gezet en het water dus niet opgespaard hoeft te worden.
Annet:'Heb je nog iets leuks te vertellen anders ga ik naar bed...'
Robin:'Koos en ik vroegen ons af of jij je haar niet wil knippen..'
Robin vertelt dat Koos Annet niet helemaal zijn type vindt. Waarom ze haar haar niet kort knipt. Ze zegt dat ze het juist nog langer wil, ze wil extensions. Robin: 'Omdat je jong wil lijken?' Haar eigen haarkleur is zoals Georgie
Verder over het gesprek met Koos. Zei hij echt dat ik zijn type niet was? Ja, maar ik vertelde dat hij waarschijnlijk ook jouw type niet is omdat je op bikers valt. Koos denkt dat hij toch wel bij haar past omdat hij zachtaardiger is.
Reclame...
En weer terug gaat het over auto's en kleine ongelukjes die Annet heeft gehad.
Annet:'Vind jij ook dat ik mijn haar moet knippen?'
Robin:'Nou ja, de kleur, je ziet wel dat het niet echt is...'
Hij vindt dat er tegenwoordig wel veel leuke modelletjes zijn die haar leuk zouden staan.
Er is al vaak tegen Annet gezegd dat ze haar haar moet knippen. Maar ja, ze wil het lang..
Annet:'Maar misschien iets als Caroline Tensen?'
Robin: 'Ja bijvoorbeeld'
Robin: 'Maar heb je er altijd zo uitgezien met strakke kleren enzo?'
Er volgt een verhaal over geen nieuwe kleding mee naar BB, afvallen enzo.
Robin legt uit dat het geen aanval is en geeft vrij compleet het gesprek met Koos weer. (Staat in de verslagen van gisteren - Red.)
Annet en Koos schelen 5 jaar met elkaar maar vergeleken met haar is Koos wel..
Robin vult aan:'...een oude lul'
Conclusie van de 2 is dat Koos en Annet zowieso niets met elkaar zouden krijgen. Alle leeftijden van de bewoners komen voorbij. Voor Annet geen relatie in het huis.
Koos komt langslopen. Robin vertelt Koos wat er net besproken is. En Koos zegt dat hij denkt dat kort haar Annet fantastisch zal staan. Weer over de extensions, haaruitval door medicijnen... Is net ook allemaal de revue gepasseerd.
Koos heeft Els omgeluld want die had ook blond haar. Eerst moest iedereen wennen maar het is prachtig. Koos denkt dat het met leeftijd te maken heeft, je moet een beetje met je leeftijd meegaan. Niet krampachtig jong willen blijven.
Bijvoorbeeld Els is 52, goed figuur en kan dus een minirok aan. Maar als je geen goed figuur hebt moet je het niet doen en als je dan ook nog ouder bent...
Ze snappen wel wattie bedoelt.
Annet liet vanaf het begin iets blijken zegt Koos. Want ze liep als een malloot door het huis heen. Dat moet je positief opvatten.
Annet:'Ik vind dit wel een leuk gesprek.'
Koos:'Jij zei dat je een feestvarken bent meteen de 1e dag...'
Hij vindt Annet alleen erg serieus met opruimen. Dat is juist goed zegt Robin. Hij vindt Koos wat slordig en geeft een voorbeeld over een sponje van de afwas. Koos vertelt welk sponsje hij gebruikt en het is toch niet vies zoals Robin dacht.
Koos verdedigt zich nu met andere voorbeelden, asbak op tafel laten staan 's nachts.
Annet gaat dat strax opruimen, dat doet ze altijd thuis ook.
Nog meer opruimvoorbeelden van Annet.. Vieze wasbak, het gasstel... Robin geeft haar gelijk. Annet denkt dat ze daarom zoveel vliegen hebben.
Koos denkt dat Annet er toch te ver in gaat met de strijd tegen bacterien. Robin vertelt hoe vies het gasfornuis is. Koos weer dat Annet teveel aan bacterien denkt. Annet zegt dat ze ook allemaal puisten hebben. Dat is de chocolade zegt Koos, Robin gelooft dat ook niet.
Koos:'Dit is het schoonste campinghuis dat ik ooit gezien heb.'
Ze gaan verder over de wc en hoe mannen kunnen spetteren. Koos zijn ex liet hem zittend plassen. En na zijn scheiding heeft ie een urinoir in zijn badcel heeft laten maken. Dus alle mannen moeten boven plassen of gaan zitten. Hier zit hij ook altijd. Hij zet wel eens de bril omhoog zodat het lijkt alsof hij staand plast. Maar nu vertelt hij eerlijk dat hij een mietje is zegt hij lachend.
Annet gaat nooit zitten op een vreemd toilet. Het schoonmaken heeft ze van huis uit. Als het maar geen obsessie is zegt Koos. Nee, ik ben gewoon schoon en netjes.
Koos vindt Els erg lief maar wel wat slordig. Els vindt van niet, ze zegt ook dat ze weinig tijd heeft. Maar als hij het supernette huis van zijn broer in Duitsland ziet voelt ie zich ook niet lekker. Veel te netjes.
Annet wil nog ff terugkomen op de spons. blabla
Koos vertelt dat het doekje waarmee de wc werd schoongemaakt weg is.. Gatver vindt Robin.
Robin:'Er zijn nou eenmaal altijd mensen die minder schoon zijn in zo'n grote groep.'
Dit is Annet d'r stokpaardje allerlei weetjes over stof ed.
Ze heeft last van d'r longen. 'Moet je vooral roken' zegt Robin
En reclame.......
En we gaan nog eens in de herhaling, kan ik mijn vingers ff rust geven..
Annet vindt het een mooie meid. Robin zou er nooit op vallen en hij zou het ook niet zo leuk vinden als zijn vriendin zich zo zou kleden. Koos vindt Jolanda mooi maar opvallend. Dat weet ze ook, een lieve meid waar hij niet op zal vallen.
En er wordt nog een keer verteld hoe Robin aan Annet heeft verteld dat Koos haar zijn type niet vindt.
Het begon met de opmerking van Robin over de bumpers van Annet. Zo'n opmerking kan Koos niet maken, wil hij ook niet hoor.. Koos vind dat bij zijn eigen zelf niet passen. Echt Noord Hollands gezegd denkt Robin.
Koos zit op zijn praatstoel. Over Els, kleding, modebewust zijn, hoe mooi Els eruit zag bij de tenniskampioenschappen. Hij was zo trots als een pauw.
Zat iedereen ook te kijken vraagt Robin. Dat weet ik niet eens zegt Koos, ik zie haar en voel dat dan zo. Robin begrijpt het, heeft zo'n trots gevoel over zijn moeder. Heel veel afgevallen, een anekdote over hoe mooi zijn moeder was in een jurk die ze al jaren niet aankon. Ze klinken allemaal erg vertederd. Koos zegt dat Robin zijn ogen ervan stralen.
Koos zegt dat hij tegenwoordig wel meer op kleding let dan vroeger. Robin merkt op dat Koos het vandaag had over de broek van Miranda, dat valt Robin nooit op wat iemand aan heeft.
Annet vertelt nog eens over mooie kleding in BB is niet praktisch, dus oude kleding mee, afgevallen blabla
Koos zegt Jolanda had ook moeilijk te wassen kleding mee.
Annet:'Ik zie er buiten heel anders uit hoor'
Koos:'Ok, jij hebt gewonnen'
Annet'Haar er wel af dan maar'
Koos:'Ja dat wel en die sieraden af'
Annet:'Dat zegt mijn moeder ook altijd'
En nog een keer over wat Koos vanmiddag over Annet heeft gezegd en hoe Robin dat vertelde.
Koos:'Je was zeker wel bot'
Robin:'Ik ben heel direkt'
Ze zijn het erover eens dat dat wel prettig is, heel duidelijk.
Dat je daarvoor wakker bent gebleven zegt Koos.
Bianca loopt langs richting toilet.
Hieke kan niet slapen en komt erbij zitten. Koos gaat dan zo weer naar bed.
Robin vraagt of ze (Kim en Georgie) nog aan het krikken zijn of alleen bij elkaar in bed liggen. Antwoord hoor ik niet door enorm gekraak.
Bianca komt weer langs op weg naar bed.
Ze grappen wat dat de cake van Hieke op is. Niet dus.
Hieke ziet dat het 02.15 uur is. Ze denkt dat ze morgen geen mens is. Robin had al goed geslapen vandaag. Hij heeft van de grappen over cake honger gekregen en gaat een plak nemen.
Hieke rookt nog een peukje en gaat dan naar bed zegt ze. Of zullen we alvast brood gaan bakken.
Robin geniet van de cake. Dat is het vanillestokje zegt Hieke. Het is met deze oven wel moeilijk appeltaart en cake te bakken. Volgende keer mag Annet de oven beheren.
Koos gaat weer slapen.
Koos doet nog een duit in het zakje vauit de deuropening. Veel geschreeuw en gelach.
Hieke nu over haarverven van een familielid. En Annet zegt:'Ik zei net al..' En inderdaad daar komt weer hetzelfde verhaal voorbij...
Georgie loopt langs. Weer wat dollen over wachten op Annet. Kim in het bed van Georgie. Robin vindt het tijd worden dat ze eens wat gaan doen samen.
Georgie loopt door en Annet gaat weer verder waar ze gebleven was tegen Hieke over medicijnen/haaruitval.
Hieke zegt dat ze kan knippen. Dat vindt Robin wel interessant. Georgie komt de kamer in en vertelt over de slag in zijn haar.
Weer reclame en ik vind het dit keer helemaal niet erg
Ferdi gaat weer naar bed. Hieke gaat iets eten.
Annet begint weer over haren knippen tegen Robin, herhaling op herhaling vanavond..
Robin zegt dat ze strakke kleding draagt en blond haar heeft om jong te lijken. Ze geeft het toch wel toe nu. En sputtert weer tegen
42 klinkt zo oud
Hieke en Robin zijn het daar niet mee eens. Robin gaat naar bed. Annet en Hieke lopen ook uit beeld.
Annet vertelt verder over haar uitgroei in de badkamer tegen Robin. En probeert voor de spiegel uit hoe kort haar zal staan.
Robin moedigt haar aan. Natuurlijk is mooi, dit is nep dat zie je... Maar je moet doen wat je leuk vindt zelf, niet wat een ander zegt.
Annet begint maar weer over de haaruitval door haar medicijnen
Nu over de kapper in Koffietijd. Robin poetst zijn tanden en Annet poetst met een wattenschijfje over haar gezicht. Ze fluisteren nu, niet te verstaan.
Robin zegt het graag als hij iets denkt, wordt hem niet altijd in dank afgenomen. Een akkefietje daardoor gehad in de wielrennerij, mar hij zegt het gewoon eerlijk ook daar al vonden ze het niet leuk.
Annet begint een verhaal over de nieuwe bijl. Ze vraagt of Robin het niet verkeerd heeft opgevangen. Ze is altijd bang dat iemand denkt dat ze roddelt. Dat kan makkelijk als ze in een verhaal zit en iemand komt aanlopen als net z'n naam wordt genoemd. Nee, Robin had nix gehoord. Gelukkig maar want daar was ze bang voor aldus Annet.
Ze lult maar door en Robin wil eerst ff naar de wc
Annet laat iets vallen:'Shit'
Robin gaat zich in de gang omkleden. Annet grapt over een cliffhanger voor BB. 'Zouden er iets moois ontstaan tussen Robin en Annet?'
Ze poetst haar tanden. Robin gaat de slaapkamer in.
Ik let ff niet op en Annet is ook uit beeld.
Stream 1 laat zien hoe Robin in het bed van Leo gaat liggen.
Annet is dus nog in de badkamer.
Daar is iedereen nog wakker
Nee he, ik krijg een typvinger
Ze hebben het weer over het har van Annet. Ze begint meteen over het uitvallen... pfff
Georgie vindt niet afknippen maar misschien een kleurtje.
Annet over uitgroei.... Ze zegt het zelf ook:'Steeds weer die uitgroei, steeds weer die uitgroei...'
Ze gaan maar door over haar haarkleur.
Ik ben toe aan een nieuw onderwerp maar de bewoners kunnen hetzelfde verhaal kennelijk niet vaak genoeg vertellen/horen...
Als Koos zijn baard eraf haalt verft Annet haar haar donker. Koos vindt het goed. Annet wil er nog ff een nachtje over slapen.
Georgie:' Koos zijn baard eraf en haar donker verven.'
Koos denkt dat Els het wel kan doen. Maar die valt af vindt de rest want die is niet hier...
Ze dringen nog wat aan maar Annet houdt de boot af en begint nog maar eens het verhaal over wat haar omgeving vindt dat ze met haar haar moet doen (samengevat: veranderen dus)
Reclame midden in het verhaal van Annet
Terug in een verhaal van Koos over de metamorfose in de Libelle en Margriet. Dat zijn toch lelijke vrouwen en die maken ze dan heel mooi.
Georgie denkt dat dat ook de make-up is.
Koos:'Maar ook het haar wordt vaak geknipt hoor!'
Hieke heeft ook nog iets te vertellen over zoiets. Dat zal als er geen andere streamer is opgestaan wel een raadsel blijven want BBspy knalt er hier uit...
03.01 uur Iedereen zegt welterusten en dan gaan Annet en Georgie uit bed om een bakkie te doen. De rest gaat slapen.
Annet wil graag een siroopje. Georgie zegt dat hij niet kan slapen in dit huis.
Beelden van Annet op de bank en geluid van Georgie in de keuken. Hij schenkt iets in, zingt een beetje, rommelt wat, schenkt nog iets in.
Daar is ie weer in beeld. Annet houdt van zoete siroop.
Georgie is een nachtmens omdat hij 's nachts werkt. Ze proosten met hun siroopje. Hmmm, lekker fris vinden ze.
Over de nominatie van Georgie. Hij zou nog niet graag weg willen. Het is nog zo vroeg.
Annet vertelt dat ze het met Hieke er ook over had en geluid valt ff weg dus de clou is mij niet duidelijk.
Georgie zegt dat hij niet weet hoeveel punten hij heeft gekregen. Ferdi en hij dachten dit keer wel allebei dat ze genomineerd zouden worden.
Hij begrijpt het wel, niet iedereen kan even goed met elkaar opschieten. Kleine dingetjes.
Georgie zegt dat hij het met Kim heeft besproken. Hij weet wel wie hem genomineerd heeft omdat iedereen die het niet gedaan heeft dat vertelt heeft.
Hij zegt dat hij ook veel hoort in het huis als hij ergens zit en anderen zitten te praten. (horeca-oren Red. )
Annet begint te vertellen wat ze net met Robin en Koos heeft besproken over het schoonmaken.
Georgie verteld dat Robin niet echt zijn type is. Hij is vrij bot, dat vindt Kim ook. Voorbeelden nu, iets over de klok, het toneelstuk van Leo.
Georgie zegt dat het wel lullig was dat Robin niet meedeed terwijl het voor Leo belangrijk was.
Nog een voorbeeldje waar Annet ook bij zat:
Eergisteren ging het geprek over als een vrouw een kind wil en jij niet en ze luist je erin, dan wilde Robin nix met dat kind te maken hebben. Dat is de enige keer dat Georgie uitviel tegen Robin. Daar schrok R nogal van en hij krabbelde toen ook terug. Georgie vindt dat je toch je verantwoordelijkheid moet nemen voor het kind.
Annet zegt de hele tijd: Ja, ja, ja, ja, zo ben ik ook, ja, ja, ja, zo steek ik ook in elkaar.
Georgie vertelt nog ff wat meer voorbeelden over Robin's toon tegen anderen. Bijvoorbeeld dat 'knul'.
Annet zegt nu dat ze er ook vaak mee te maken heeft gehad en dat dan ook gezegd heeft tegen Robin dat hij zo bot is. 'Moet dat nou zo?'
Georgie weer: Denigrerend toontje tegen anderen, moet ik me ook helemaal niet mee bemoeien maar ik kan er gewoon niet tegen.
Hiervoor zei Georgie nog dat Bart uit BB1 zo irritant leek door dat altijd maar nee zeggen gewoon om het nee zeggen. Dat zonden ze zo uit tenminste.
Het gaat nu over het geintje dat Ferdi en Georgie met de klok hebben uitgehaald. Dat was wel lachen, 2 uur verdraaien.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 09-10-2000 05:05]
Nu over het meekijken naar de bewoners. Georgie vindt het wel leuk en vergeet het af en toe. Laat was hij zich aan het aankleden en toen werd ie gevolgd door de camera.
Annet zegt:'Ik had laatst ook iets leuks, ik zat op het bed en...'
Reclame en BBspy knalt er weer uit.
03.25 uur Weer terug en het geprek gaat over de populariteit. Annet kan niet geloven dat het nu minder populair is want er gebeurd veel meer dan vorig jaar. Georgie beaamt dit.
Annet was wel geschrokken toen ze hoorde over internet. Iedereen kan je zien en horen. Georgie legt uit wat ze vanuit welke hoek zien, we worden nu ook bekeken.
Annet vertelt een verhaal over hoe ze de camera probeert te ontwijken. Kan niet denkt Georgie.
Ze vinden het heel leuk in BB. Je hoeft je niet te vervelen. En Annet begint een verhaal over schoonmaken...
ff weg...
Over het vertrek donderdag. Georgie hoopt dat Miranda door het publiek wordt gekozen omdat zij nieuwer is dan Koos en hij.
En het zou ook wel lullig zijn als je eruit moet en er een nieuwe in komt voor Leo.
Annet snapt dattie zich wel rot zal voelen nu ie genomineerd is.
Hij wil niet stoer doen dat hij het niet erg vindt de nominatie en eventueel vertek.
Annet weer over mensen die gaan roepen als je uit BB komt omdat je dan bekend bent. Georgie denkt dat het toch wel mee zal vallen, maar het is wel raar dat hij nu bij dat vuurtje buiten zit en dat daar dan mensen naar kijken. Maar ja, ze kijken ook soaps waar nix in gebeurd.
Annet vindt het nu wel aparter dan vorig jaar. Aparte mensen vindt Georgie, daarom klikt het ook zo goed.
Georgie gaat heel veel praten als hij stress heeft.
Annet:'Heeft Rex nog meer verteld?'
Georgie:'Nee, nix'
Georgie heeft ook niet echt met Rex gesproken. Heel verhaal over Rex die loog over wattie gezien had van BB. Ze denken dat Rex zich nu wel voor zijn kop zal slaan want het was wel een hele leuke goser, profileerde zich beter, paste goed in de groep. Maar door het liegen ga je aan alles twijfelen, aan de kadootjes, aan wat ie zegt... Nou ja, het was wel een hele leuke goser.
Nu over Leo:'Leo als je kijkt...'
Hij zit vast op internet maar het is al een uur of 3 nu..
Het is alweer bijna een week geleden. Zo jammer, een gevoelige man...
Annet:'Altijd ff aan je zitten, arm om je heen'
Allebei vinden ze het een leuke vent. Ze hadden ook niet verwacht dat Jolanda eruit zou gaan, Miranda zit nu al langer in het huis dan Jalanda.
Georgie ging laatst expres naar het toilet om ff met Annet te kunnen praten. Daar had hij behoefte aan, het was ff lekker.
De psychologen komen woensdag weer. Eerst denk je dat niet nodig te hebben maar het is toch wel lekker als je in het huis zit.
Annet zegt dat iedereen haar wakker mag maken als ze het moeilijk hebben. Dees had het vanavond ook moeilijk, dat ziet ze gewoon. Georgie zegt dat Dees te lief is, ik zou eroverheen lopen..
De oma van Dees woont tegenover Annet.
Annet vist weer naar Kim en Georgie.
Ze hebben alleen wat lopen plukken aan elkaar, maar je gaat ook niet zomaar zoenen enzo (..) leeftijdsverschil (..)
Het dekbed van Georgie schuift over zijn zendertje..
Kim zou het wel erg vinden als hij eruit moest maar daar hebben ze het nog niet echt over gehad.
Georgie denkt dat iedereen wel zit te wachten op de 1e zoen, de redaktie en de kijkers.. Maar het gaat er nu niet van komen.
Iets over Bart en Sabine maar mijn vingers kunnen het allemaal niet meer bijhouden.
Geluid weg..
Georgie heeft zijn ex 2 reizen beloofd maar als het uit is hoeft ie die reizen toch niet meer te betalen...
Hij is makkelijk met geld, soms te makkelijk
Geluid weer weg.....
Het gaat over een reis door Finland, Noorwegen, Zweden die Ferdi en Georgie willen maken.
Georgie zou niet alleen zo'n reis naar Australie willen maken, de verhalen van Ferdi zijn wel gaaf.
De vader van Georgie schrijft stukkies, ook voor reisbladen. Gaat strax wonen in Frankrijk.
Annet zou met iemand die bij Heineken werkt naar Nice, om een lang verhaal kort te maken: het is er dus niet van gekomen
Ze vinden het wel jammer dat er met de klok ook regelmaat in huis komt. Dees wil dat ook niet die klok. Kim is heel stipt altijd.
Georgie is wat losser tenzij het echt belangrijk is om op tijd te zijn. Annet stond vroeger bekend als iemand die altijd te laat komt. 'Maar ja, ik kom ook eigelijk altijd te laat'
Verhaal van Annet over tijden, om 8 uur doe ik dit, 8.30 uur kom ik die tegen.....
En ze gaat maar door, het is nu 15.15 uur in har verhaal, ik denk dat de clou wordt dat ze er nix aan kan doen
Ja dus en dan zegt ze dat ze geen mens van de klok is...
Georgie heeft ook zo'n vriend...blabla En een andere vriend die is heel stipt..blabla
Annet was 3,5 week alleen op Rhodos, helemaal te gek... Kort jurkje, hoge hakjes en toen is ze in slaap gevallen..
Moet je nagaan heb je 3,5 week vakantie, baal je van 1 avondje verslapen.
Georgie ging naar Hongarije altijd 4 weken.
Georgie heeft een broertje van 25, is wel anders dan G. Is heel technisch, een beetje een Leo type maar dan wat meer zichzelf.
Georgie heeft 2 keer samengewoond en woont nu weer thuis. Ook omdat zijn vader de kinderen graag thuis heeft.
Een verhaal over het samenwonen. Ze woonden bij haar ouders in de tuin een half jaar. Geen slecht woord over die mensen, echte toppers. Maar hij wilde graag terug naar Zoetermeer en niet elke avond een half uur zoeken naar een parkeerplaats in Den Haag. Zij wilde niet weg, hij stelde een rustpauze van 2 weken voor maar dat leek haar nix. Dat was het begin van het einde.
De relatie daarvoor was haat/liefde, 2,5 jaar lang. Ze was zo bang dat G vreemd ging, maar achteraf bleek zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten.
Hij werkt nu bijna 3 jaar in de horeca. Voor Spetters werkte ie in de Baja.
Annet kwam ook in Zoetermeer bij... Dat is nu dicht zegt Georgie. Annet kan het niet geloven. Jij werkte die avond ook. Dan heb je me vast ook met lang haar gezien. Er begint Annet iets te dagen.
Georgie mist zijn werk wel een beetje.
Annet begint weer over hoe mensen je bekijken na BB. Georgie relativeert het wat. Het houdt Annet wel bezig zegt ze, een manager, in programma's verschijnen.
Annet houdt niet van snel oordelen. Iedereen in zijn waarde laten dan kom je heel ver hoor.
Reclame en BBspy loopt weer vast..
Bij de boodschappen moesten ze kiezen tussen toetjes en bananen. Het werden de toetjes, Annet had liever bananen.
Vanavond was het eten heerlijk, zeker de saus. Nog niet zoveel gegeten als vanavond.
Annet is aangekomen, ze snapt het niet. Georgie zegt dat het ook spiermassa kan zijn waardoor haar kleding strakker zit.
Ze dachten dat BB meer back to basic zou zijn, ze hebben genoeg te eten. Miranda denkt af en toe dat het een hotel is, die blijft warm douchen. De redaktie heeft haar vast expres geen douchemuntjes meer gegeven. Ze vinden zichzelf wel zuinig met warm water omgaan.
De oven is nix, kost veel teveel hout, kan je beter een muntje gebruiken.
Ze hebben het wel heel goed. Kaas, pinda's en als ze de volgende weekopdracht halen 20% erbij..
Wat zou de weekopdracht zijn? Het dansen was om af te matten, de klok om een opdracht te laten mislukken. Ze (de redaktie) hadden vast niet verwacht dat het waterorgel zo snel klaar zou zijn of dat Ferdi zo technisch zou zijn.
Hadden ze vorig jaar nou een puzzel (denkt Georgie) of dominostenen (denkt Annet) Ze weten het niet precies.
Annet wil gaan slapen. Georgie gaat dan ook want hij gaat niet alleen zitten. Ze staan op om naar het toilet te gaan.
Stream 1 staat bevroren, ff opnieuw opstarten maar en stream 2 blijft op de lege zithoek staan.
Georgie komt van het toilet, wast zijn handen en volgt Annet.
Komt weer terug om zijn dekbed van de bank te halen.
Beelden van de slaapkamer en de badkamer nu nog steeds zonder geluid.
Veel geschakel, geen geluid
Ineens gekraak van een bed, we hebben weer geluid dus. Georgie maakt wat geluid, Koos draait zich nog eens lekker om.
Iedereen gaat nu dan toch eindelijk slapen
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 09-10-2000 11:16]
Koos Hieke en Ferdi aan de afwas.....
Annet verteld aan kim op welke kant ze altijd slaapt.......Desiree klaagt nog steeds over een opkomende Migraine...de rest schreeuwt/zingt rustig door....
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 09-10-2000 12:20]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |