stuur iedereen nu een nieuwe invite van de crew. Seat_-ibizaquote:
Kan moeilijk xbox en psn in dezelfde serverquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:05 schreef DaMook het volgende:
Waarom eigenlijk psn only ? Is dat wegens het praten onderling of wat ?
Ik dacht dat dat gewoon kon, verkeerd begrepen dusquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan moeilijk xbox en psn in dezelfde serverAls je xbox wilt moet je zelf een game aanmaken.
ikquote:
PS3 staat amper aan en ik krijg al berichtjes van jequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb nieuwe invites gestuurd!!! Kijk in je inbox!
Hey,quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb nieuwe invites gestuurd!!! Kijk in je inbox!
Als je wat hoger bent heb je veel betere missies. En ik garandeer je dat je die niet in je eentje kan halen (vaak zelfs niet met zijn vieren)quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:10 schreef Ruif het volgende:
Ik speel op de PS3 met HairyCallahan. Ben er zo ook even. Meteen een vraag over GTA Online. Ik ben nu in Level 14 nadat mijn eerste character is ontvoerd door Rockstar en ondanks onderhandelingen een eenzame dood is gestorven. Nu begin ik mijzelf wat te vervelen. Ik heb daarom even vraag;
Wat raden jullie me aan te spelen? Ik heb ondertussen al 30 auto's opgehaald en zeker zoveel pakjes drugs. Evolueren die missies nog wat, want ik vind het saai worden en vraag me af waarom ik überhaupt anderen zou uitnodigen? Ik haal die missies alleen ook wel. Bovendien zit je dan niet in de auto bij iemand die vlak voor het einde het zijraampje kapot slaat en met zijn pistool op de politie gaat schieten. Dingen als armworstelen, tennis en darts vind ik niet leuk. Ik hou vooral van missies, maar die zijn dus enorm repeterend tot nu toe..
Kloptquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dankzij een stuurfoutje van mij..
Aha:D. Vanaf welke rank worden de missies meer de moeite waard en hoe kan ik het makkelijkst hoger komen in rank? Gewoon steeds auto's ophalen, of zijn er andere/leukere manieren? Verder vraag over de Crew Rank. Hoe wordt deze beïnvloed? Zag dat we op 14 stonden en net weer op 13? Wat levert een hogere Crew Rank ons op?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je wat hoger bent heb je veel betere missies. En ik garandeer je dat je die niet in je eentje kan halen (vaak zelfs niet met zijn vieren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |