Hier nog niet meegemaakt hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:55 schreef Happel het volgende:
Dat is eerder regel dan uitzondering. Bij mij tenminste..
Kom ze ook vaak tegen ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Whehe, iedereen die inderdaad lekker maatschappelijk betrokken staat te zijn op Tinder.
http://anthropologystudentsontinder.tumblr.com/
Jij bent mooier dan ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:21 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Hier nog niet meegemaakt hoor.
Ze liken je toch ook niet voor niets op het begin? Als je lekker slap tegen ze aan begint te lullen kan ik me niet voorstellen dat je gelijk wordt geblockt. Ik heb sommige awesome chatgesprekken over onzinonderwerpen zoals badeendjes en cavia's, maar het is wel grappig.quote:
Op 150 zit ik bij lange na niet (na een week), woon jij in een grote stad?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:34 schreef Silenus het volgende:
Heb het nu 3 weken en ruim 150 matches. Is natuurlijk niet bepaald te doen om met iedereen te gaan afspreken.Komende tijd wel wat dates gepland in ieder geval.
In Utrecht ja, heel vrouwelijk Utrecht zit ook op Tinder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:41 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Op 150 zit ik bij lange na niet (na een week), woon jij in een grote stad?
Ja dat is dus het betere werk. Ik ga geregeld stappen in Utrecht en dat is inderdaad het wallhalla als het op vrouwen aankomt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
In Utrecht ja, heel vrouwelijk Utrecht zit ook op Tinder.
Ja wat is dat met die tijgers?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:32 schreef Silverdigger2 het volgende:
is er ook een 'selfy - negertjes helpen - tijger - colourrun - bikini foto' tumbler?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:23 schreef Silenus het volgende:
Allemaal in de tiger temple in Thailand geweest natuurlijk! En dan voor 400 bath (en een verklaring dat je ze niet kunt aanklagen als de tijger je onverhoopt op eet) met een half gedrogeerde tijger knuffelend op de foto.
(heb overigens ook zo'n foto maar die zet ik niet op tinder)
Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:39 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ze liken je toch ook niet voor niets op het begin? Als je lekker slap tegen ze aan begint te lullen kan ik me niet voorstellen dat je gelijk wordt geblockt. Ik heb sommige awesome chatgesprekken over onzinonderwerpen zoals badeendjes en cavia's, maar het is wel grappig.
Hier werkt het allemaal prima. Soms geen matches, en soms een hele lijst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:46 schreef x1N2ition het volgende:
Ik woon in Tilburg, maar de app werkt niet of nauwelijks. Hot or Not is een app die hetzelfde werkt en die app werkt dan weer wel, raar.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Whehe, iedereen die inderdaad lekker maatschappelijk betrokken staat te zijn op Tinder.
http://anthropologystudentsontinder.tumblr.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |