Nope, alleen paars. Wel met de schoenen en kledij enzulks. Bewijs staat ergens op mijn feestboek.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:41 schreef Molo het volgende: [..] in combinatie met meerdere kleuren haren en jouw van-de-trap-afval-bazenschoenen en zulks?
bij mij ziet nooit iemand het als ik het knip, nadeel weer van krullenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef Maisnon het volgende:
kreeg de dag erna een complimentjen over mn haar
ik geloof jequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, alleen paars. Wel met de schoenen en kledij enzulks. Bewijs staat ergens op mijn feestboek.
Mijn vader zag het ook niet die vond alleen dat ik een dikke buik kreegquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
bij mij ziet nooit iemand het als ik het knip, nadeel weer van krullen
Maar doe eens een foto dan?
Dat! x2quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
bij mij ziet nooit iemand het als ik het knip, nadeel weer van krullen
Maar doe eens een foto dan?
Waar Taart professioneel en betaald fluffer wordtquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je een betere suggestie hebt pas ik hem aan
vadersquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijn vader zag het ook niet die vond alleen dat ik een dikke buik kreeg
ze wordt uitsmijter bij het Feest van Sinterklaas, mijn favo kroegquote:
Ik heb vrij sterk haar denk ik. Aangezien ik het al bijna 30 jaar flink mishandelquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
wat doe jij nou verder aan je haar om het zo te houden, of heb je gewoon ubersterk haar? Aangezien het er na blonderen nog zo goed uit ziet?
Klinkt als hoe ik mijn haar doe.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb vrij sterk haar denk ik. Aangezien ik het al bijna 30 jaar flink mishandel
Eerder deed ik ook geen uitgroei bijwerken maar gewoon het hele hoofd 30 minuten in de blonde verf
Er is wel eens wat verbrand trouwens, niet zo tof
Maar nu ga ik er ietsje zorgvuldiger mee om.
Qua verzorging niets aparts trouwens. Hoogstens 2 x per week maar eigenlijk het liefst maar 1 x per week wassen. Wassen is helemaal niet zo goed voor je haar en elke dag wassen - tenzij je in een frietkot werkt - is helemaal niet nodig.
Dan de negermayo van Taart erin (dat was net het ingrediënt wat ik nog mistte) en goeiekope conditioner. Luchtdrogen, dat dan weer wel. Anders lusten de geiten er wel pap van.
quote:
Daar krijg ik een stijfje vanquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Taart zit een beetje haar mod-powers te misbruiken
Ja ik kam het onder de douche wanneer de cremespoeling er nog inzit. Daarna blijf ik eraf. Tussendoor kam of borstel ik het ook amper.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Klinkt als hoe ik mijn haar doe.Als ik droog borstel, heb ik een ontplofte kip op mijn hoofd.
ah, duidelijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb vrij sterk haar denk ik. Aangezien ik het al bijna 30 jaar flink mishandel
Eerder deed ik ook geen uitgroei bijwerken maar gewoon het hele hoofd 30 minuten in de blonde verf
Er is wel eens wat verbrand trouwens, niet zo tof
Maar nu ga ik er ietsje zorgvuldiger mee om.
Qua verzorging niets aparts trouwens. Hoogstens 2 x per week maar eigenlijk het liefst maar 1 x per week wassen. Wassen is helemaal niet zo goed voor je haar en elke dag wassen - tenzij je in een frietkot werkt - is helemaal niet nodig.
Dan de negermayo van Taart erin (dat was net het ingrediënt wat ik nog mistte) en goeiekope conditioner. Luchtdrogen, dat dan weer wel. Anders lusten de geiten er wel pap van.
Nee hoor, ik snap het preciesquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik kam het onder de douche wanneer de cremespoeling er nog inzit. Daarna blijf ik eraf. Tussendoor kam of borstel ik het ook amper.
Ermahgerd ik klink als een zwerver zo
Ik vind stijfje zo'n onmenselijk ranzig woordquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[..]
Daar krijg ik een stijfje van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |