Heb ik ook eigenlijk, hoewel ik altijd een thief-achtige toon wil hebben. Dus heb ik nu een lvl 80 thief/asura...enkel voor de rest blijf ik idd steeds maar weer toons aanmaken en verwijderen, leuke hobby zo.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef Lann het volgende:
Dat jullie een makkelijke keus hebben in class/race, ik zit er nog steeds constant mee dat ik gewoon niet kan kiezen. Heb het spel verdomme al een jaar en ik ben met een character nog niet hoger komen dan 20, die ik overigens weer verwijderd had.
Potverdorie zeg wat is dat irritant, die class/race zooi kiezen.
Gelukkig ben ik niet de enige! Het is bij mij praktisch altijd een proces: Eindelijk een class/race uit gekozen en uit voorbeeld noem in een Norn Ranger! Hardstikke leuk tot het moment komt dat je een brute Charr Warrior tegen komt. Wel god gloeiende--, dus! Norn Ranger verwijderen en maar een Charr Warrior aanmaken. En dan kom je weer iets tegen dat je wel aanspreekt en hoppa, het gaat al maar door. Wat dat betreft ben ik een sneu iemand.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb ik ook eigenlijk, hoewel ik altijd een thief-achtige toon wil hebben. Dus heb ik nu een lvl 80 thief/asura...enkel voor de rest blijf ik idd steeds maar weer toons aanmaken en verwijderen, leuke hobby zo.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:07 schreef Lann het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige! Het is bij mij praktisch altijd een proces: Eindelijk een class/race uit gekozen en uit voorbeeld noem in een Norn Ranger! Hardstikke leuk tot het moment komt dat je een brute Charr Warrior tegen komt. Wel god gloeiende--, dus! Norn Ranger verwijderen en maar een Charr Warrior aanmaken. En dan kom je weer iets tegen dat je wel aanspreekt en hoppa, het gaat al maar door. Wat dat betreft ben ik een sneu iemand.
Tegelijker tijd wil je een class die goed uit komt in PVP en PVE die nog een beetje makkelijk te spelen is en natuurlijk moet je er als een badass bij lopen.
Thief is inderdaad een fijne profession, maar het vereist inderdaad wel wat aandacht, want als je eenmaal klappen krijgt dan kan het heel snel over zijn. Hoe heb jij je build ongeveer?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:02 schreef Lann het volgende:
Na een poos uitproberen in Heart of the Mists ben ik er achter gekomen dat the Thief profession toch echt wel wat voor mij is. Verschillende builds uitgevoerd en tot dusver sloop ik zo'n beetje iedereen in Player versus Player. Zelfs de Warriors met 27.000 HP kan ik gewoon aan zonder er een biggie van te maken. Ik ben tevreden!
Ik moet het echter wel een op een houden, twee kan nog maar drie wordt gewoon te veel voor diefje.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Thief is inderdaad een fijne profession, maar het vereist inderdaad wel wat aandacht, want als je eenmaal klappen krijgt dan kan het heel snel over zijn. Hoe heb jij je build ongeveer?
Weer die kut Scarletquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:34 schreef Vluuks het volgende:
Edge of the Mists promo video! Ziet er wel mooi uit zeg.
Nicequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:34 schreef Vluuks het volgende:
Edge of the Mists promo video! Ziet er wel mooi uit zeg.
Over de end game, tja het is maar net wat je zoekt denk ik. Wat verwacht jij van "end game" zodat het je bezig kan houden?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Is de endgame hiervan al wat beter geworden? Las veel gedoe hierover en was benieuwd.
Ik speel nog steeds, na +- 1,5 jaar.....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Jimbo het volgende:
GW2 een beetje de moeite waard om te spelen of zijn de meeste het binnen een week al zat ?
zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Jimbo het volgende:
GW2 een beetje de moeite waard om te spelen of zijn de meeste het binnen een week al zat ?
BIj mij viel het tegen. Ik weet niet hoe of wat maar GW1 heeft mij jaren geboeit en GW2 was ik naar enkele maanden mee klaar. Ik ben gewoon niet geschikt voor echte MMORPG's denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Jimbo het volgende:
Speel het nog steeds erg actief en ik ben begonnen bij release.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Jimbo het volgende:
4e positief...quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:04 schreef Jimbo het volgende:
3-positief 1 minder positief dus
Ik zal eens kijken of ik ergens een goedkope key vandaan kan krijgen
Of een trial, maar die bestaat niet meer geloof ik he ?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:02 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
4e positief...
Er zijn zo nu en dan open weekenden. Maar wanneer de volgende is, geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |